Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 837

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Luffy kontra Dowódca Cracker to osiemset trzydziesty siódmy rozdział mangi One Piece.

Okładka

Yasopp w towarzystwie kilku innych piratów Rudego Shanksa i małpą spostrzega artykuł w gazecie z nowymi listami gończymi słomianych i mocno się śmieje na widok swojego syna.

Opis

Walka Luffyego z Crackerem rozkręca się na dobre. Obaj wyprowadzają kilka potężnych ciosów jednak to Słodki Dowódca ma w tym pojedynku przewagę. Przerażona Nami widząc jak jeden z oficerów Charlotte Linlin przytłacza siłą jej Kapitana, prosi Luffyego aby ten zaprzestał walki i uciekł. Jednak wtedy wchodzi jej w drogę Brulee i opowiada jak przed Słomianymi były tu cztery inne załogi świeżaków i jak poległy z kretesem już na samym początku nie mogąc nawet zobaczyć twarzy Charlotte Linlin. Brulee wykorzystując rozkojarzenie Nami spowodowane wypowiedzianymi przed chwilą słowami i rzuca w jej kierunku lustro a następnie się z niego wyłania próbując uwięzić nawigatorkę w jego wnętrzu. Jednak z pomocą nadciąga ojciec Loli i potężnym sierpowym powala Brulee po czym Nami natychmiast wykorzystuje ten moment i używa Thunder Ball pozbawiając w ten sposób przeciwniczkę przytomności. Nami rozmawiając z Pound'em pojęła że mamą Loli jest sama niesławna Charlotte Linlin, zdając sobie sprawę jaki potężny podarek w postaci Kartki Vivre otrzymała od swojej przyjaciółki stwierdza że należycie z niego skorzysta. Nieopodal zaś trwa nadal zażarta walka Luffyego ze Słodkim Dowódcą który z każdą chwilą zyskiwał coraz większą przewagę nad Kapitanem Słomkowych Kapeluszy po tym jak powalił go przy pomocy techniki Hard Biscuit, patrząc na Luffyego pogardliwie stwierdził że szlachetnie urodzony Sanji nie będzie chciał mieć więcej do czynienia z takim plebejuszem jak on i na pewno nie porzuci swojego obecnego "wspaniałego życia" aby na powrót stać się piratem. Słysząc to Luffy wścieka się i uruchamia Gear Fourth po czym wykorzystując element zaskoczenia atakuje potężnym Kong Gunem i powala Crackera na ziemię. Po czym mówi mu aby nigdy więcej nie wypowiadał się w imieniu Sanjiego, bo nawet jeżeli naprawdę jest obecnie szczęśliwy i nie chce wracać do załogi to na pewno nie pożegnałby się z nimi w tak pogardliwy sposób.

Fabuła

Cracker Luffy.jpg

Cracker Dominuje w walce z Luffym.

Charlotte Cracker chełpi się przed Luffym swoim tytułem Króla Herbatników i mieczem Pretzlem który jak twierdzi niema sobie równych, po czym mówi że zamierza zafundować mu "chrzest Nowego Świata". Nami spostrzegając dziwne umiejętności Crackera szybko orientuje się że może to być jeden z najwyższych oficerów i nakłania Luffyego do odwrotu.
Cracker GGnEG.jpg

Cracker Blokuje cios Luffyego.

Jednak Słomek jedynie zbywa Nami słowami "Nie chcę" i bez chwili namysłu aktywuje swój Gear Third i atakuje Słodkiego Dowódcę Gomu Gomu no Elephant Gun, jednak Cracker jak na oficera Yonko przystało z łatwością zbija cios Luffyego swoją tarczą i zasypuje Kapitana Słomkowych Piratów lawiną ataków przed którymi ten z trudem się broni swoim Busoshoku Haki. Cracker wykorzystując to że Luffy znajduje się w powietrzu użył jednego ze swoich potężniejszych ataków Roll Pretzel przez co potężna wirująca fala uderzeniowa odrzuciła Słomianego na dużą odległość.
Roll Precel.jpg

Luffy z impetem przelatuje przez las po otrzymanym ciosie.

Nami z przerażeniem przyglądała się temu jak jej Kapitan z łatwością jest przytłoczony przez Crackera. Po czym przypomina sobie słowa Choppera mówiące o tym że zlekceważyli załogę Yonko. Następnie próbuje po raz kolejny przekonać Luffyego do ucieczki jednak tym razem w drogę wchodzi jej Brulee, I widzą przerażenie na twarzy nawigatorki mówi że przed nimi było tu czworo innych Super Świeżaków Eustass Kid,Scratchmen Apoo,Capone Bege i Urouge jednak żadnemu z nich nawet nie udało się ujrzeć oblicza Wielkiej Charlotte Linlin.
4 Eleven Supernowa.jpg

Brulee Wspomina Świeżaków którzy przybyli to w ciągu ostatnich 2 lat.

Dwaj pierwsi zostali z łatwością pokonani i musieli z podkująnym ogonem opuścić teren Piraci Big Mom, zaś Bege zdając sobie szybko sprawę że niema żadnych szans skapitulował i dołączył do floty Big Mom. Jedynie Urouge udało się coś wskórać i wyeliminować jednego z 4 Słodkich Dowódców redukując ich liczbę do 3 jednakże i on ostatecznie został zniszczony przez Crackera nie mając nawet okazji spojrzeć na Mamuśkę.
Pound Nami.jpg

Pound Ratuje Nami.

Brulee dostrzegając rozkojarzenie Nami spowodowane wypowiedzianymi słowami, i natychmiast rzuca w jej kierunku lustro a następnie się z niego wyłania i próbuje w nim uwięzić nawigatorkę, jednak z pomocą nadciąga Pound który zamaszystym sierpowym powala Brulee i ratując w ten sposób Nami. Nawigatorka widząc że cała uwaga skupiła się na Poundzie wykorzystuje okazję i nokautuje Brulee przy użyciu Thunder Tempo.
Lola Vivre Card.jpg

Nami z Karteczką Vivre Big Mom.

W chwili wytchnienia wywiązuje się rozmowa między Nami i Poundem dzięki której dziewczyna zdaje sobie sprawę że matką jej przyjaciółki Loli jest Yonko Charlotte Linlin i to dlatego wszyscy obawiają się tak Karteczki Vivre którą od niej otrzymała. Rozumiejąc to Nami całuje Karteczkę po czym stwierdza że należycie ją wykorzysta.

W obliczu walki Crackera z Luffym nawet kuszący las zaczął się ze strachu rozpraszać tworząc wielką arenę walki dla wojowników. Luffy mimo tego że jego ataki nie przynoszą ewektu nie poddaje się i tym razem używa Gomu Gomu no Hawk Gatling, jednak ten atak jak i poprzednie jest z łatwością parowany przez Słodkiego Dowódcę, który chwilę po zatrzymaniu ataku Luffyego wyprowadza kontratak i swoim Hard Biscuit wgniata go w ziemię.

Po czym mówi Luffyemu że jeżeli naprawdę uważa Sanjiego za swojego przyjaciela, to po prostu powinien go zostawić. Ponieważ to książę potężnego rodu, a jego korzenie okupują terytorium jakie taki plebs nawet nie może dotknąć. Następnie stwierdza że poślubi żonę idealną i będzie wiódł szczęśliwe życie. Po czym dodaje "Chcesz Go odzyskać? Naprawdę? Jak bardzo samolubny musisz być aby próbować niszczyć szczęście człowieka którego nazywasz przyjacielem. Nawet gdyby ci się udało mnie jakoś pokonać i spotkać z nim twarzą w twarz, to człowiek szlachetnie urodzony taki jak on po prostu wyraziłby swoją złości i powiedziałby ci... Wynoś się z tej wyspy natychmiast!!! Widok parszywych piratów takich jak wy przyprawia mnie o mdłości! ".
Luffy K.O Cracker.jpg

Luffy Kontratakuje Małpią Spluwą.

Słysząc te słowa rozwścieczony Luffy aktywuje swojego asa Gear Fourth i z zaskoczenia powala Crackera Małpią Spluwą, a następnie mówi "Nigdy więcej nie wypowiadaj się w imieniu Sanjiego nawet jeżeli rzeczywiście jest tutaj szczęśliwy i nie chce stąd odchodzić, to niema mowy aby się w ten sposób nami pożegnał"

Szybki Opis

  • Na okładce znajduje się czytający gazetę Yasopp w towarzystwie kilku innych piratów Shanksa
  • Nami Próbuje nakłonić Luffyego do odwrotu jednak ten odmawia i szykuje się do walki
  • Luffy uruchamia Gear Third i atakuje używając Gomu Gomu no Elephant Gun jednak Cracker blokuje cios tarczą
  • Cracker Zbija Gomu Gomu no Elephant Gun a następnie uderza Luffyego tarczą po czym nie dając mu chwili wytchnienia zadaje mu kilka szybkich ciosów swoim Pretzlem, Luffy jednak blokuje ciosy za pomocą Busoshoku Haki.
  • Będący w powietrzu bezradny Luffy zostaje zaatakowany przy użyciu Roll Pretzel przez co odlatuje z dużą szybkością na znaczną odległość od Crackera
  • Nami jest przerażona siłą Słodkiego Dowódcy.
  • Po czym przypomina sobie słowa Choppera mówiące o tym że zlekceważyli załogą jednego z Yonko. Przypomniawszy sobie to Nami próbuje ponownie nakłonić Luffyego do odwrotu jednak staje jej na drodze Brulee. Która mówi że przed nimi były tu cztery inne załogi Świeżaków i zostały z łatwością odparte nie mogąc nawet spojrzeć na Yonko Charlotte Linlin.
  • Jedynie Urouge udało się coś ugrać eliminując numer 4 Słodkich Dowódców jednak niedługo potem został pokonany przez Crackera
  • Brulee Wykorzystuje chwilę nieuwagi Nami i usiłuje wciągnąć ją do swojego lustra jednak zostaje powstrzymana przez Pounda
  • Nami wykorzystuje moment skupienia uwagi na Poundzie i nokautuje Brulee swoim Thunder Tempo.
  • Wywiązuje się krótka rozmowa Nami z ojcem Loli w trakcie której nawigatorka i pojmuje jak wielkim i przydatnym prezentem jest Kartka Vivre którą otrzymała na Thriller Bark od swojej przyjaciółki.
  • W lesie zaczyna panować wielki rozgardiasz spowodowany walką Luffyego i Crackera. Luffy próbuje tym razem zaatakować przy użyciu Gomu Gomu no Hawk Gatling jednak Cracker z łatwością paruje ten cios przy użyciu swojego Hard Biscuit po czy używając tej samej techniki wgniata Luffyego w ziemię.
  • Następnie Cracker pogardliwie wypowiada się w stosunku do Luffyego i próbuje mu wmówić że Sanji nie chce mieć ze Słomkowymi nic wspólnego bo podoba mu się jego obecne życie.
  • Słysząc te słowa Luffy aktywuje Gear Fourth i atakuje Charlotte Cracker Małpią Spluwą powalając go w ten sposób na ziemię. A następnie ze złością mówi aby Cracker nigdy więcej nie wypowiadał się w imieniu Sanjiego.

Postacie

Piraci
Piraci Czerwonowłosego
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Big Mom
Super Świeżacy

Walki

Techniki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki