Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 817

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

"Raizo Mgły" - to osiemset siedemnasty rozdział mangi One Piece

Okładka

One Piece Film: Gold - Plakat filmu ujawniony.

Opis

Jack wraz ze swoimi ludźmi przemierza ocean żywy, po konfrontacji z marynarką. Na Zou Kin'emon pokazuje herb Rodziny Kozuki na swoich plecach. Mimo tego Nekomamushi i Inuarashi ponownie się kłócą, Sytuację opanowuje Momonosuke mówiąc, że jego ojciec byłby zasmucony widząc tą kłótnię. Kin'emon ujawnia, że Momonosuke nie jest jego synem, a synem zarządcy w Kraju Wano. NNekomamushi i Inuarashi niechętnie zawierają pokój by pomóc młodemu chłopakowi.

Słomiani Kapelusze udają się do wielorybiego drzewa, gdzie ukryty jest Raizo. Na miejscu okazuje się, że jest on przykuty do Poneglypha, a jego nieciekawy wygląd smuci załogę. Niemniej są zachwyceni demonstracją umiejętności Ninja.

Fabuła

Szybki Opis

Rozdział w Skrócie

  • Jack jest widziany żywy po pojedynku z Marynarką eskortującą w tym czasie Doflamingo.
  • Kin'emon, Raizo, Inuarashi i Nekomamushi posiadają herb Rodziny Kozuki.
  • Okazuje się, że Kin'emon nie jest ojcem Momonosuke. Prawdziwym ojcem chłopaka jest mistrz rodziny Kozuki o imieniu Kozuki Oden.
  • Momonosuke ujawnia, że jest spadkobiercą rodziny Kozuki i tym samym mistrzem dla Kin'emona, Kanjuro, Raizo, Nekomamushi'ego i Inuarashi'ego.
  • Powodem przez który Nekomamushi i Inuarashi pałają do siebie nienawiścią, jest coś co stało się z Odenem.
    • Inuarashi i Nekomamushi niechętnie zawierają tymczasowy rozejm dla dobra Momonosuke.
  • Nie jest to potwierdzone, ale wygląda na to, że Momonosuke i jego ojciec posiadają pewną tajemniczą umiejętność którą posiadał Gol D. Roger i Monkey D. Luffy.
    • Kolejna nieprzedstawiona do tej pory osoba posiada tajemniczą zdolność.
  • Raizo pojawia się i łączy się z Kin'emonem, Kanjuro i Momonosuke.
  • Wygląda na to, że Zou posiada na swoim terenie Poneglyphy koloru czerwonego.

Postacie

Piraci Cywile Pozostali
Piraci Słomianego Kapelusza

Piraci Serca

Piraci Bestii
Kraj Wano

Zou
Gran Tesoro

Nawigacja

Akt Zou
Saga Piracki Sojusz
Rozdziały Mangi
801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811
812 813 814 815 816 817 818

Więcej z Fandomu

Losowa wiki