Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 815

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Zabierz mnie ze sobą!!" - To osiemset piętnasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Z Pokładów Świata: Akt 500,000.000 Mężczyzn, Tom 9: Królestwo Alabasta - Vivi i Carue dowiadują się o nowych nagrodach załogi Piratów Słomianego Kapelusza. Wygląda na to że Carue tworzy notatnik z ich osiągnięciami.

Opis

Pekoms ujawnia, że Sanji stanie się częścią Rodziny Charlotte i jeżeli się ożeni, zostanie całkowicie oddzielony od obecnej załogi. Luffy decyduje się pójść po Sanji'ego i natyka się na Lawa i jego załogę. Nekomamushi i Strażnicy organizują przyjęcie na cześć Słomianych Kapeluszy podczas gdy Brook, Robin i Franky udają się na obserwację aby powstrzymać Kanjuro i Kin'emona przed dotarciem na słonia. Wszyscy zasypiają, a następnego ranka obaj samurajowie pojawiają się na wyspie. Chwilę później jeden z lokalnych minków zgłasza obecność samurajów społeczności i wypytuje się o Raizo.

Fabuła

Luffy i Nami są w szoku na słowa Pekomsa, że Rodzina Vinsmoke jest rodziną zabójców. Pekoms dodaje również, czy słyszeli o pewnej organizacji zwanej Germa 66, którą Nami określiła jako "Mistyczną Armię Zła". Pekoms potwierdza realne istnienie tej organizacji, którą obecnie przewodzi Rodzina Vinsmoke, a ojciec Sanji'ego jest jej liderem. Nami jest w szoku przypominając sobie słowa Sanji'ego, że nigdy nie miał na celu ukrywać czegoś przed przyjaciółmi, natomiast Luffy stwierdza iż nie ma to dla niego żadnego znaczenia. Chce jedynie wiedzieć, czy Sanji po ślubie wróci do załogi, bowiem nie on najmniejszego zamiaru zostać podwładnym Big Mom. Słowa te sprawiają, że zaszokowany Pekoms wypada z łóżka i krzyczy na chłopaka, że nie ma najmniejszych szans skoro Big Mom jest jednym z obecnych Yonko.

Pekoms wracając do łóżka wyjaśnia, że Czarna Noga nie miał możliwości odrzucenia zaproszenia Big Mom na herbatkę. Jeżeli by tak zrobił, otrzymał zapewnienie, że otrzyma do rąk własnych głowę kogoś bliskiego. To mocno złości Luffy'ego, a Pekoms dodaje, że Yonko mają tak wielką moc by urzeczywistnić każdą zachciankę. Niemniej Pekoms twierdzi, że na skutek ślubu Słomiane Kapelusze nie zostaną podwładnymi Big Mom, a sama uroczystość jest czysto formalna aby połączyć ze sobą rodzinę Vinsmoke i rodzinę Charlotte, a to nie ma ze słomkowymi nic wspólnego. Tak więc, jeżeli Sanji się ożeni to odejdzie na dobre od obecnej załogi. Te słowa mocno złoszczą Luffy'ego, który trzęsie Lwim Minkiem wrzeszcząc, że Sanji z pewnością odrzuci tą wizję. Pekoms jest sceptyczny wobec takiej możliwości, bowiem wątpliwym jest odmowa Sanji'ego stojąc naprzeciw własnej rodziny i Big Mom zachowując przy tym własne życie. Luffy pyta się Minka co zamierza zrobić. Ten odpowiada, że gdy tylko jego rany się wygoją wraca na swój statek, aby dokończyć interesy z Bege. Luffy prosi go by zabrał go ze sobą, mocno szokując Nami mówiąc jej, że idzie sam, gdyż wtedy jest większa szansa zakraść się na przyjęcie.

Nie zważając na argumenty Pekomsa, Luffy wybiega by znaleźć Choppera. Będąc na zewnątrz zauważa Zoro i pyta się go czy słyszał całą rozmowę, co szermierz potwierdza. Luffy śmieje się z Zoro, że ten boi się o Sanji'ego czym mocno irytuje oficera. Brook, Usopp, Chopper i Robin kierują się w stronę Luffy'ego w towarzystwie Nekomamushi'ego, który jest podekscytowany, że spotka sławnego pirata. Chopper każe mu wrócić do łóżka, ale ten ignoruje polecenie tuląc chłopaka tym samym ponownie powodując krwawienie ze swoich ran. Chwilę później zjawia się Law, chcący wiedzieć o co dzieje się całe zamieszanie. Luffy wita go i pyta o resztę jego załogi. Ten przyprowadza ze sobą wszystkich dwudziestu członków Piratów Serca aby go powitać. Luffy i Law omawiają sami własne interesy, a zirytowana załoga stwierdza, że zostają przez nich całkowicie zignorowani.

Wewnątrz Law jest zaskoczony sytuacją w jakiej znalazł się Sanji. Luffy pyta się go czy ten zostanie i skupi się na ewentualnym pojedynku z Kaido. Law przypomina słomkowemu, że Kaido prawdopodobnie niedługo sam ich znajdzie, co zwiększa ewentualne zniszczenia na Zou. Minkowie płaczą z wdzięczności, że Law przejmuje się ich losem, a Nekomamushi wyprawia z tej okazji przyjęcie czym dodatkowo denerwuje Choppera. Impreza trwa do późnej nocy, a w tym czasie Franky, Brook i Robin obserwują wyspę wyczekując na przybycie Kin'emona i Kanjuro aby ich zatrzymać. Minkowie nie byliby pewnie zadowoleni, że ich wybawiciele mają sojusz z Samurajami. Następnego Kin'emon wraz z towarzyszem przybywa na wyspę podczas gdy trójka słomianych śpi. Znajdują oni małpkę minka i pytają się go czy wie coś na temat Raizo. Przestraszony mink mówi, że o niczym nie wie i ze łzami w oczach ucieka i obwieszcza obecność samurajów na wyspie.

Szybki Opis

Rozdział w Skrócie

  • Pekoms wspomina istnienie organizacji zwanej Germa 66, której szefem jest Ojciec Sanji'ego.
  • Pekoms ujawnia, że jeżeli Sanji odrzuciłby zaproszenie Big Mom to kilka dni później otrzymałby w ręce głowę kogoś bliskiego. Mógłby to być ktoś z załogi Słomianych Kapeluszy, Baratie czy nawet Królestwa Kamabakka.
  • Pekoms wspomina również, że Piraci Słomianego Kapelusza nie zostaną podwładnymi Big Mom, a Sanji zostanie całkowicie odseparowany od załogi jeżeli małżeństwo będzie kompletne.
  • Luffy decyduje się zakraść na herbatkę do Big Mom z pomocą Pekomsa, ale bez udziału własnej załogi.
  • Załoga Piratów Serca składa się łącznie z 20 członków nie licząc Kapitana.
  • Luffy spotyka Nekomamushi'ego:
    • Pandaman pojawia się obok Nekomamushi'ego podczas przyjęcia.
  • Kin'emon i Kanjuro przybywają na Zou:
    • Robin, Brook i Franky chcą zatrzymać samurajów przed przybyciem, jednakże zasypiają przed ich dotarciem.
    • Mink małpka raportuje obecność Samurajów.

Postacie

Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Serca

Piraci Big Mom
Kraj Wano

Zou

Alabasta

Nawigacja

Akt Zou
Saga Piracki Sojusz
Rozdziały Mangi
801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811
812 813 814 815 816 817 818

Więcej w Fandom

Losowa wiki