FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Chapter 814 na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

"Chodźmy zobaczyć mistrza Nekomamushi" - to osiemset czternasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Z Pokładów Świata: Akt 500,000.000 Mężczyzn, Tom 8: Królestwo Drum - zmieniony styl hełmów żołnierzy.

Opis

Piraci Słomianego Kapelusza debatują, czy i jak mają uratować Sanji'ego, ale Zoro przypomina im, że zdenerwowali już Kaido i nierozsądnym byłoby ściągać na siebie gniew kolejnego Yonko. Słomkowi odwiedzają odpoczywających Nekomamushi'ego i Pekomsa, podczas gdy Chopper dba, aby mistrz nosił swoje bandaże. Luffy pyta Pekomsa, o ceremonię zaślubin Sanji'ego, po czym ten stwierdza, że jest to pomysł ojca Sanji'ego oraz Big Mom. Ojciec Sanji'ego jest znaną postacią Podziemia natomiast Rodzina Vinsmoke jest rodziną zabojców.

Fabuła

Obecnie Brook wyśpiewuje piosenkę o spotkaniu Nekomamushi'ego i wypytującego Nami o to co się stało z Sanjim i Ceasarem dwa dni temu. Nami stwierdziła, że Sanji zdecydował się odejść, a Nekomamushi zrozumiał powagę sytuacji i nakazał Wandzie i Carrot aby nie mówiły nikomu co tak naprawdę się wydarzyło. Brook kontynuuje swoją piosenkę, na co Robin pyta się go czy Nekomamushi rzeczywiście wygląda tak jak ten go opisuje. Brook stwierdza, że śpiewa o tym jak wyobraża sobie prawdziwego Władcę. Luffy pyta się czy Sanji zamierza się ożenić na podstawie tego co napisał na pożegnanie. Nami odpowiada, że nie jest pewna, ale Sanji obiecał że wróci z powrotem. Luffy jest nieco podekscytowany sytuacją, gdyż gdyby Sanji ożenił się i wrócił to załoga automatycznie otrzymałaby nowego członka. Brook stwierdza jednak, że jest to córka Big Mom i być może to oni staną się podopiecznymi Yonko po ich ślubie. Brook twierdzi, że Sanji był przeciwny całej tej idei zaślubin i zastanawia się czy nie było jakiegoś sposobu skoro Sanji dobrowolnie opuścił załogę aby uchronić ją przed byciem podwładnymi Big Mom. Luffy kwituje, że cała ta sytuacja jest gorsza od bycia podopiecznym Yonko.

Usopp zastanawia się jacy są rodzice Sanji'ego, natomiast Robin mówi, że niejasno kojarzy nazwisko Vinsmoke. Nami przeprasza za to, że nie zdołali powstrzymać Sanji'ego przed przybyciem reszty, na co Robin pociesza ją, że nie mieli wyboru. Chopper zastanawia się czy kiedykolwiek spotkają jeszcze Sanji'ego, a Zoro jest całkowicie apatyczny względem sytuacji. Mówi, że Sanji nigdy nie przeprosił za swoje czyny i przypomina, że cała załoga wkurzyła Kaido wliczając w to Kin'emona i samurajów, którzy również byli celem Yonko. Wkrótce będą musieli stawić mu czoła, a na dodatek Sanji może wpleść się w relację z Big Mom - innym Yonko. Te słowa wzbudziły wściekłość u Nami wykrzykując, że Sanji nie miał z tym nic wspólnego wzbudzając tym samym kłótnie między dziewczyną a szermierzem. Całą dyskusję przerywa Luffy twierdząc, że spytają się Sanji'ego wprost. Cała załoga zdaje sobie sprawę, że nie mogą zaatakować Big Mom nieprzygotowani, na co Robin dodaje, że jako Yonko, to jest zupełnie inny poziom zagrożenia niż wszyscy dotychczasowi przeciwnicy z przeszłości. Chopper zauważa, że zostawili Pekomsa na wyspie i mają okazję zadać mu kilka pytań.

Słomkowi docierają do dystryktu strażników, gdzie owi mieszkańcy cieszą się na ich widok. Roddy i Blackback przepraszają Luffy'ego za wcześniejszy atak, a kapitan straży Pedro wyraża wdzięczność za ich przybycie i przeprasza ich ze szczytu drzewa. Pedro zeskakuje z drzewa i mówi, że Piraci Serca czekają na Luffy'ego. Młody chłopak decyduje, że najpierw idą zobaczyć się z Nekomamushim i Pekomsem. Pedro natomiast zbliża się do Luffy'ego i mówi, że Pekoms odzyskał przytomność, a Strażnicy są skłonni pomóc w odnalezieniu Sanji'ego. Chopper rozmawia z minkiem reniferem, który przekazuje lekarzowi, że Nekomamushi obecnie bierze kąpiel. To mocno irytuje Choppera.

Tymczasem Nekomamushi wcina lasanię podczas kompieli, na co Chopper naskakuje na niego, że nie powinien teraz brać kąpieli, gdyż jego rany mogą się otworzyć, dodatkowo miał jeść wyłącznie lekkostrawne posiłki i nie używać swojej lewej ręki. Nekomamushi wychodzi z wanny mówiąc przy tym, że ceni sobie wolność, a lekarz jest załamany ignorowaniem jego nakazów. Mistrz tuli Robiin i Usoppa dziękując za uratowanie wioski, obiecując przy tym, że pewnego dnia odwdzięczy się. Nieco później podczas gry w piłkę rany Nekomamushiego otwierają się przez co ten ląduje w łóżku. Prosi Robin by przytrzymała jego ogon, gdy Chopper da mu zastrzyk, Usopp dostrzega, że Nekomamushi boi się zastrzyków. Mistrz twierdzi, że czuje się już lepiej, ale Chopper trąca go i każe mu zostać w łózku. W międzyczasie Luffy rozmawia z Pekomsem, który przeklina Capone Bege za postrzelenie go i zostawienie na wyspie. Luffy wypytuje o zaplanowany ślub Sanji'ego na co Pekoms kwituje, że był to pomysł Big Mom i ojca Sanji'ego. Nami pyta się jakim typem osoby jest tato Sanji'ego. Ten ujawnia, że ojciec Sanji'ego jest znaną osobistością w Podziemu, a cała rodzina Vinsmoke jest rodziną zabójców.

Szybki Opis

Rozdział w Skrócie

  • Do ludności królestwa Sakura docierają wiadomości o działaniach Słomianych Kapeluszy na Dressrosie. Strażnicy królestwa noszą czapki z porożem renifera, podobnie do czapki którą nosi Chopper.
  • Nekomamushi przyjął do siebie Pekomsa po tym jak Piraci Big Mom go opuścili.
  • Luffy decyduje się spotkać z Big Mom.
  • Grupa Luffy'ego odwiedza mistrza Nekomamushi.
  • Luffy odwiedza Pekomsa aby wypytać go o zaaranżowane małżeństwo.
    • Pekoms ujawnia, że za pomysłem zaślubin stoi ojciec Sanji'ego oraz Big Mom.
      • Ojciec Sanji'ego jest znaną osobą w Podziemiu.
      • Rodzina Vinsmoke jest rodziną zabójców

Postacie

Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza

Piraci Big Mom

Piraci Donquixote
Zou

Królestwo Sakura

Nawigacja

Akt Zou
Saga Piracki Sojusz
Rozdziały Mangi
801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811
812 813 814 815 816 817 818

Więcej z Fandomu

Losowa wiki