FANDOM

Przyjaciele to siódmy rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 1 Strona: 168

Słomiani i Zwierzęta: Luffy maluje piracką flagę na niedźwiedziu, gdy Zoro śpi. Kilka ptaków jest wokoło.

Opis

Marines z oddziału Morgana są szczęśliwi po jego porażce i wzamian puszczają Luffy'ego i Zoro wolno. Coby nie odchodzi z nimi tylko przyłącza się do Marynarki. Ci jednak uważają, że jest przyjacielem Luffy'ego. Ten by go ochronić walczy z nim. Wtedy Luffy i Zoro odpływają spokojnie z miasta, a Marines im salutują.

Fabuła

Wolność chapter7

Marines po pokonaniu Morgana.

Zoro zapytał, czy którykolwiek Marines chce ich aresztować. Spotkała go radość żołnierzy uwolnionych od Morgana.

Bar ririki chapter7

Luffy, Zoro i Coby w barze Ririki.

Następnie Coby, Luffy i Zoro poszli się najeść do baru Ririki. Zoro przyznał, że już umierał z głodu na placu straceń. Gdy się najadł Luffy ku zaskoczeniu nadal jadł. Coby przeprosił za kłopot, ale matka Riki powiedziała, że to nie kłopot, bo chłopcy uratowali miasto. Rika uznała, że Luffy jest silny. Ten to przyznał i powiedział, że będzie silniejszy. Dodał, że chce płynąć na Grand Line. Coby powiedział, że to samobójstwo. Zoro uznał, że jeśli mają zamiar zdobyć One Piece to muszą tam wyruszyć. Coby nie mógł w to uwierzyć. Roronoa przypomniał mu, że Coby nie musi płynąć z nimi. Coby to przyznał, ale powiedział, że się boi o nich. Nazwał Luffy'ego i Zoro swoimi przyjaciółmi. Dodał, że nikt nigdy na niego nie próbował walczyć. Powiedział, że trzeba walczyć o to w co się walczy. Luffy powiedział, że po to ma zamiar popłynąć na Grand Line. Zoro zaś przypomniał Coby'emu, że ten może mieć problem z dołączeniem do Marines, bo ich wywiad może się dowiedzieć o jego przeszłością związaną z Alvidą.
Odchodzimy chapter7

Luffy i Zoro odchodzą od stołu.

Przybyli Marines. Zapytali, czy Zoro i Luffy to piraci. Luffy przyznał, że jest piratem. Marine powiedział, że nie może ignorować obowiązków Marine, ale jest wdzięczny Słomianemu za to co zrobił Morganowi. Oznaczało to, że Luffy i Zoro musieli natychmiast opuścić miasto, a Kwatera Główna o niczym się nie dowie. Oficer zapytał Coby'ego, czy jest jednym z nich. Chłopiec zaprzeczył. Luffy powiedział wymijająco o przeszłości Coby'ego.
Coby vs luffy chapter7

Luffy kontra Coby

Ostatecznie Coby uderzył Luffy'ego. Luffy był uśmiechnięty i uderzył Coby'ego. Marine kazał mu przestać grożąc aresztem. Ripper zrozumiał, że Coby i Luffy nie są przyjaciółmi. Kazał Słomianemu odejść. Coby się nie popłakał, ale zrozumiał, że to cel był zamierzony. Luffy i Zoro odeszli. Coby poprosił o przyjęcie go w szeregi Marynarki. Jeden z Marines się nie zgodził, powiedział, że trzeba sprawdzić jego przeszłość. Coby powiedział, że się urodził, by zostać oficerem Marynarki. Ripper powiedział chłopcu, że nie czeka go łatwa przyszłość i przywitał go jako Marine. Chłopiec podziękował.
Marine salut chapter7

Marines salutują do piratów.

Luffy i Zoro podeszli do portu i postanowili ukraść łódź. Uznali, że skoro są piratami, to mogą to zrobić. Przybiegł Coby i im podziękował. Przybyli inni Marines i zasalutowali do piratów. Luffy i Zoro odpłynęli. Ripper uznał ich za dobrych przyjaciół. Dodał, że za złamanie kodeksu Marynarki obetnie wszystkim racje żywnoście na tydzień. Luffy szczęśliwy powiedział, że rusza ku Grand Line.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 7

Nowości

  • Okazuje się, że Marines z 153. Oddziału Marynarki nienawidzili Morgana.
  • Marines wyrzucają Luffy'ego i Zoro z miasta.
  • Coby i Piraci Słomianego Kapelusza rozdzielają się pierwszy raz od spotkania.
  • Luffy bije Coby'ego, aby było jasne, że są wrogami.
  • Coby dołącza do Marynarki.
  • Piraci Słomianego Kapelusza są wyrzuceni pierwszy raz i pierwszy raz wyruszają w podróż.

Postacie

1: pierwsze przedstawienie
2: nowy załogant
3: debiut

Piraci Marynarka Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza

Piraci Czerwonowłosego

Piraci Buggy'ego
Miasto Shells

Techniki

brak

Walki

Nawigacja

Akt Romance Dawn
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
1 2 3 4 5 6 7
Odcinki Anime
1 2 3 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki