Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 6

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pierwszy Załogant to szósty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 1 Strona: 145

Okładka jest częścią fabuły rozdziału.

Opis

Luffy wreszcie uwalnia Zoro i pokonuje wszystkich żołnierzy Morgana. Dochodzi o starcia Luffy'ego z Morganem, którą przerywa Helmeppo celujący pistoletem w Coby'ego. Gdy Luffy go ratuje, Morgan ma szansę go zabić, ale zostaje pokonany przez Zoro.

Fabuła

Luffy był szczęśliwy, bo Zoro do niego dołączył. Tymczasem Marines nie mogli uwierzyć, że Luffy odbił ich kule. Morgan był spokojny i zrozumiał, że to moc Diabelskiego Owocu. Kazał zaatakować zdrajców mieczami. Wtedy Zoro zablokował ich atak. Luffy i Coby byli zaskoczeni oraz szczęśliwi. Morgan był zaskoczony. Zoro zabronił Marines się poruszyć. Ci się go przestraszyli. Wtedy Zoro powiedział, że chce zostać największym szermierzem świata i jeśli Luffy stanie mu na drodze do spełnienia marzenia, to Słomiany będzie musiał popełnić samobójstwo. Luffy'ego to tylko zmotywowało. Kazał Roronorze padnąć. Wtedy Monkey użył techniki Gomu Gomu no Muchi, którym pokonał wszystkich Marines. Leżący na ziemi żołnierze uznali, że są zbyt słabi, by walczyć z samym Zoro, a z kimś kto jest z gumy na pewno sobie nie poradzą.
Multikill chapter6.png

Marines wypełniają rozkaz Morgana

Morgan kazał tym co narzekali popełnić samobójstwo poprzez strzał w skroń. Zoro nie mógł tego zrozumieć. Luffy powiedział Morganowi, że to ich walka i zaatakował go. Morgan osłonił się toporem. Coby wrzasnął, by Luffy zniszczył "tych beznadziejnych Marines". Morgan uznał Luffy'ego za wyrzutka i go zaatakował. Kapitan próbował przeciąć w pół Luffy'ego, ale ten zrobił umiejętny unik. W powietrzu Luffy wykonał kopniak w twarz Morgana. Ten zdenerwowany próbował go zaatakować od góry. Luffy powiedział, że nie ma zamiaru umierać. Ten zrobił unik i kopnięciem powalił kapitana na ziemię. Marines nie mogli uwierzyć w porażkę.
Coby vs helmeppo chapter6.png

Helmeppo celuje w Coby'ego.

Luffy był gotowy, by uderzyć w twarz przeciwnika, ale przerwał mu to Helmeppo. Jednak Słomiany uderzył Morgana. Syn kapitana jako swój argument podał to, że ma na muszce Coby'ego i go zabije. Coby powiedział, by się nim nie przejmować i nie boi się śmierci. Luffy powiedział, że to wie. Przyszykował się do ataku na Helmeppa. Coby ostrzegł Luffy'ego o ataku za nim. Słomiany jednak zaatakował syna kapitana za pomocą Gomu Gomu no Pistol.
Zoro vs morgan chapter6.png

Zoro pokonuje Morgana.

Morgan zaś zrobił zamach do ataku na Mugiwarę. Zoro jednak go przeciał na klatce piersowej, czym pokonał kapitana Marines. Luffy pochwalił spokojnie szermierza wymawiając tylko jego imię. Zoro powiedział, że nie ma sprawy i nazwał gumowego człowieka swoim kapitanem.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 6

Nowości

  • Roronoa Zoro zostaje uwolniony z rąk Marynarki
  • Zoro oficjalnie staje się jednym z Piratów Słomianego Kapelusza
  • Morgan zostaje pokonany przez Zoro
  • Od tej pory Luffy i Zoro są uznawani za przestępców, jednak nie ma nagrody za głowę któregokolwiek z nich.

Postacie

1: pierwsze przedstawienie
2: nowy załogant
3: debiut

Piraci Marynarka Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Miasto Shells

Techniki

Walki

Nawigacja

Akt Romance Dawn
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
1 2 3 4 5 6 7
Odcinki Anime
1 2 3 4

Więcej w Fandom

Losowa wiki