Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 537

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Okama w piekle to 537 rozdział mangi One Piece.

Okładka

Kolorowa Okładka, przedstawiająca Słomianych jedzących posiłek na latającym słoniu.

Opis

Dzięki podstępowi Mr.2, Hannyabal jest skrępowany. Tymczasem miejsce, do którego trafił Bon Kurei, było wypełnione mnóstwem ludzi. Znajdował się tam nawet poszukiwany przez niego Emporio Ivankov. Gdy Bentham przypomniał sobie, co się stało ze Słomianym, zapytał oto Ivankova'a. Usłyszał od niego, że Monkey jest leczony od 10 godzin, ale jego stan jest bardzo ciężki.

Fabuła

Poziom 4: Piekło Żaru

Na początku pokazana jest krótka retrospekcja, kiedy nagle pojawia się Nami w stroju więziennym narzekająca na tutejszy skwar. Hannyabal szybko ulega urokiem dziewczyny. Jednak po chwili strażnik zaczął pytać się siebie samego, gdzie podział się wcześniej więzień okama. Potem zapytał się nawigatorki kim ona jest. Ona na to odrzekła żeby się tą kwestią nie martwił i poprosiła go, aby podszedł do niej bliżej. Nami powiedziała, że potrzebuje pomocy przy zdjęciu jej ubrania, ponieważ jest całe mokre i lepkie od potu. Dodatkowo zażyczyła sobie by strażnik otworzył jej pobliskie drzwi. Podnieconym tą sytuacją Hannyabal, posłusznie spełnia jej drugą prośbę. Po zamknięciu drzwi, niespodziewanie za plecami strażnika, Nami zmienia się w Mr. 2. Więzień błyskawicznie związuje i knebluje Hannyabala, nawet zawieszając go na suficie.

Unieruchomiony strażnik został osamotniony w samych żółtych bokserkach z truskawkami, w magazynie z różnymi narzędziami tortur. W myślach Hannyabal mówił, że nigdy nie zapomni i nie przebaczy Banthamowi tego co mu zrobił. Mówił też że świetne by było gdyby ten incydent był odpowiedzialnością naczelnika. Ale sam potem strażnik przyznał, że nienawidzi być oszukanym (więc za to zajście nie zwali winy na Magellana) i dodał także swoje pragnienie zostania naczelnikiem.

Poziom 4: Biuro naczelnika

Magellan jest widziany krzyczącego "Za dużo trucizny!" podczas gdy ma atak biegunki.

Poziom 2: Dzikie piekielne bestie

Blue Gorillas są widziane patrolujące cele więzienne. Saldeath poinformował, że każdy więzień z całego buntu został zwrócony do ich cel, jednak wiele z odzyskanych kluczy brakowało.

Poziom 3: Piekło głodowe

Sadi-chan jest pokazana trzymająca więzienne zdjęcie portretowe Mr. 2 i zwołująca dużą liczbę strażników więziennych i trzech z czterech Demonicznych Strażników, aby szukać Mr. 2.

Nieznana Lokacja

Jednak w miarę upływu czasu, Mr. 2 budzi się w pokoju, gdzie znajduje się wiele osób pije piwo i spożywa smaczne jedzenie. Wszyscy oni imprezują, ubrani w zwykłych cywilnych ubraniach. Bentham widząc to wszystko był w wielkim zaskoczeniu, niektórzy z imprezowiczów zaczęli wznosić toast za niego, czyli jako za nowo przybyłego tego miejsca. Bon Kurei zapytał się co to za miejsce, a także gdzie jest Słomiany. Natomiast jedna z mieszkanek tego dziwnego przybytku podeszła do niego i powiedziała mu, żeby wziął sobie wolne miejsce. Zapytała również z jakiego poziomu on pochodzi, na dodatek rzekła, że mają mnóstwo jedzenia. Jedna z dwóch kobiet siedzących przy kontuarze stwierdziła, że wciąż znajdują się w Impel Down. Bentham zaczął krzyczeć, że jak to jest możliwe w takim miejscu można jeść i pić przy normalnych ubraniach, w końcu czy tutaj jest Raj. Potem przypomniał sobie, że na na piątym poziomie mrozu, został zaatakowany przez wilki oraz uratowany przed nimi dzięki tajemniczej mocy Luffy'ego i jak później zemdlał. Bon Kurei pytał siebie samego, czy śni lub czy zamarzł na śmierć przenosząc się do Nieba. Następnie przyszła do niego nieznana mu kobieta trzymająca w lewej dłoni kielich wina, odziana w biało żółty kożuch, z okularami na czole, z fryzurą w formie koniczyny, z białymi włosami po jej prawej stronie głowy i z pomarańczowymi włosami po przeciwnej stronie. Miała ponadto widoczną bliznę w kształcie pioruna przechodzącego od jej prawej części czoła do prawego policzka. Spytała Benthama czy dobrze spał dodając, że on leżał przez dziesięć godzin. Zdumiony tym faktem, Bon Kurei zadał jej pytania, o czym ona mówi, również kim ona jest. Kobieta opowiedziała, że nazywa się Inazuma. Odpowiadając na pierwsze pytanie rzekła, że aby zapobiec zamarznięcia od śmierci jego i Luffy'ego, przyniosła ich tutaj. Słysząc to, zapytał się kobiety gdzie w takim razie jest Słomiany oraz czy z nim jest wszystko w porządku. Zdenerwowany Bon Kurei, spytał się jeszcze Inazumy, gdzie podziewają się strażnicy, skoro są nadal w Impel Down. Zaś kobieta zbyła jego obawy mówiąc, żeby się teraz uspokoił. Wskazała na dziwacznie wyglądającą osobę stojącej na scenie odwróconą tyłem do wszystkich przebywających w tym pomieszczeniu. Kolejno zgasły wszystkie światła oprócz reflektora, które jego promienie oświetlały wspomnianą wcześniej postać. Inazuma powiedziała do Benthama, że teraz zaczyna się pokaz i powinien zaznajomić się ze sceną oraz iść do przed siebie. Będąc przodem do ściany i mówiąc do mikrofonu na metalowym stojaku, nieznajomy człowiek spytał Bon Kureia, czy dobrze spał określając go przy tym cukiereczkiem, ale po chwili szybko poprawił się nazywając go Mr. 2 Bon Boy. Zaskoczony tą wypowiedzią Bentham, spytał skąd on zna jego imię. W odpowiedzi osoba z sceny pochwaliła go za to, że tu przyszedł. Jednocześnie gdy to mówiła, kiwała na boki biodrami. W trakcie tego początku przedstawienia, pewna postać stojąca także na scenie w pobliżu tajemniczego jegomościa, rozpoczęła grę na gitarze. Kontynuując swoją mowę w stronę byłego agenta Baroque Works gwiazda sceny powiedziała mu, że ze wszystkich potencjalnych dróg w Impel Down, wybrał "ścieżkę która nie istnieje" i przybył do więziennego raju. Dorzuciła, że mają oni wszystko czego zapragnie i wymieniła między innymi trunki czy bronie. Chciała jeszcze do tych poprzednich rzeczy doliczyć najważniejszą, ale tu już wyręczyła ją publiczność wykrzykując - wolność (prawdę powiedziawszy nie jest tak do końca zupełną prawdą, gdyż nadal są uwięzieni de facto w Impel Down, ale za to wolni od cel z kratami; strażników więziennych; tortur z karami za brak dyscypliny i wiele innych rzeczy które przeciętny skazaniec nigdy nie uświadczy). Występująca postać przytaknęła swoim fanom oznajmiła też, że strażnicy byli na pewno zajęci dzisiaj. Potem zacytowała zwykle padające słowa z ust pracowników całego więzienia: "Więźniowie znikają", "Oni zostali przeciągnięci do piekła". Skomentowała te powyższe zdania, stwierdzeniem, że wszyscy poszukiwani więźniowie są właśnie tutaj. Dopowiedziała, że to miejsce nie jest rzekomym piekłem, a jest światem okama w podziemnym świecie. Mówiąc te wcześniejsze wyrazy, chwyciła stojak z mikrofonem w obie ręce, wystawiając go nad swoją głową prostopadle do wyciągniętych ramion.

Poziom 5,5: New Kama Land, Więzienny Raj

W dalszej czynności gwiazda głośno powiedziała, że zaprasza wszystkich do poziom 5.5 Impel Down, więziennego sekretnego kwiecistego ogrodu - New Kama Land. Niemal krzycząc tą wiadomość w tym samym monecie łamie w rękach stojak, w pełnym świetle wszystkich lamp przy towarzystwie kilku ludzi łącznie z drugim gitarzystą na scenie. Okazało się, że tą osobą jest Emporio Ivankov. Pokazany teraz przodem do widowni, jest ubrany w czerwone kobiece szaty z siatkową peleryną i czerwonymi butami na obcasach oraz z ażurowymi pończochami na czerwonych podwiązkach (czarnych w anime). Nosi także naszyjnik z pereł, a na głowie ma złotą zamkniętą koronę. Między klatką piersiową, a brzuchem widnieje czarny tatuaż przedstawiający jego osobisty Jolly Roger. Bardzo duża głowa jest wprost nie proporcjonalna do reszty ciała, do tego posiada kręcone fioletowe włosy w rodzaju przypominającym fryzurę afro. Zaś na twarzy ma pomalowany makijaż z pomalowanymi na błękit powieki z widocznymi grubymi czarnymi rzęsami i z wyrazistymi ustami pokrytymi fioletową szminką. Podbródek Ivankova jest dość nietypowy, ponieważ jest w kształcie grotu. Jego sylwetka jest nieco kwadratowej (krępej) budowie ciała. Okazało się, że podany człowiek to (emerytowana) Królowa Królestwa Kamabakka. Na potwierdzenie tej tezy są wywoływanie zdrobnienia jego imienia - "Iva-san" przez poszczególnych wielbicieli. Widząc całe to wydarzenie, Bentham wyraził pytanie retoryczne, oceniając zbieraninę jako brygadę zboczeńców. Wychwytując uszami zdrobnienia od imienia przytaczanego wielokrotnie ekscentrycznego mężczyzny (patrząc na fizyczny wygląd) od różnych ludzi, Bon Kurei zapytał się jego czy on naprawdę jest tą królową wymieniając imię jako "Iva", który był poszukiwany przez Mr. 2. Jednocześnie idol tej zabawy, zaczął słabnąć i już cichym głosem mówił, że użył trochę za dużo energii, rzekł dodatkowo, że czuje się anemiczny. Potem wyprostował górną część ciała od pasa wzwyż będąc w kucnięciu, krzyknął że jednak czuje się dobrze. Na to jakaś część tłumu krzyknęła, że Ivankovi udało mu się ich nabrać. Powtórnie gwiazda okama powitała wszystkich tu zebranych. Tak samo po raz drugi zadał pytanie Bentham. Opowiedział na tą wypowiedź też pytaniem, czy o nim słyszał. Po chwili odezwała się pewna blondynka w kasku z goglami, zganiła słownie Bon Kurei'a za to że używa wobec niego wyrażenia imiennego "Iva", podobnie postąpił obok niej mężczyzna z brązowymi włosami i z blizną na czole noszący binokle, poprawiając Mr. 2 że ma do czynienia z królem New Kama. Emporio Ivankov uciszył kłócącą parę, wyznał żeby nie dać się złapać w takie drobiazgi. Dołożył, zarówno o tym, że to jak oni go nazywają ma niewielkie znaczenie. Na przykład określając go mianem "kupy" powinno być dobre. Lecz w szybkim czasie po tym, stwierdził że nie chce by mówili o nim "kupa". Po raz kolejny ludzie z publiczności, przyznali mu udany trik, na którym ponownie się dali złapać. Bentham rzekł do siebie, że ten gość jest człowiekiem cudów, zawsze wobec niego utrzymywał olbrzymi szacunek.

Nagle z znienacka otworzyły się drzwi i ktoś wykrzykując godność króla okamy wskoczył na salę. Był to bardzo barczysty czarnobrody blondyn z średnią długością włosów (później w książce One piece Blue Deep: Characters World, jego imię zostaje wyjawione jako Bellett). Na jego lewym obojczyku znajdowała się blizna. Ubrany w jedynie spodnie o zielonym kamuflażu typu moro i czarne buty na wysokich cholewach. W rękach dzierżył bazookę wycelowaną w stronę Ivankova. Z groźną miną na twarzy do słynnej okamy, powiedział że słyszał jak on używa tytułu królowej Królestwa Kamabakka. Następnie opowiedział swoja historię, w którym 15 lat temu, jego ojciec był królem ojczystego państwa. Ale po tym jak udał się do Królestwa Kamabakka, wrócił jako okama. To doprowadziło do ruiny jego kraj i rodzinę. Przyznał, że w swoich żyłach płynie królewska krew, ale zmuszony został do piractwa. Dodał, że nigdy nie marzył znaleźć go tutaj. Rozważał także czy też okazać łaskę dziwacznemu władcy, lecz uznał że właśnie teraz wykonana zemstę na Ivankovie. Lider więziennego raju w panice mówił, żeby przestał oraz nie używał tej broni, bo to zbyt niebezpieczne. Dopowiedział, że jeśli go trafi to zginie ulubieniec widowiska. Wraz z ostatnimi słowami, Bellett w tym samym momencie wystrzelił ze swojego oręża. Metalowa kula leciała z dużą szybkością w kierunku głowy wyznaczonego nieszczęśnika, aczkolwiek Emporio Ivankov wykorzystując swoją technikę Death Wink zdołał odbić pocisk, tak że uderzyła w agresora. Jeden ze świadków tej walki rzekł, że to jest dodatkowe zwykłe mrugnięcie Ivankova - Death Wink. Bentham nie mógł wyjść z niedowierzania na to co się przed chwilą stało. W kolejnym ruchu król okama zastosował atak swojego diabelskiego owocu Horu Horu no Mi o nazwie Emporio Onna Hormone na przeciwniku. To spowodowało proces przemiany samego ciała Belletta. Najpierw zniknęła mu broda i skurczyła się masa mięśniowa powodowało tym, że był coraz szczuplejszy. Ivankov powiedział, że ojciec blondyna chciał zostać kobietą więc, rzucił dodatkowo pytanie co w tym złego. W drugiej fazie przemiany na klatce piersiowej urósł biust, zmniejszył się brzuch, ostro zarysowała się talia, biodra stały się zaokrąglone, a pupa została bardziej wypukła (pomijając to, co działo się dalej w spodniach). Na koniec głos Belletta zmienił się wyższy, a Emporio Ivankov podsumował, że dobrze pasuje do reszty do rodziny jako córka z dwoma matkami, na dokładkę mówiąc by była przyjazna. Po zakończeniu całej transformacji, Bellett przemienił się w kobietę. Przerażona tym spotkanym jej zjawiskiem, wrzasnęła że czuje się zawstydzona i wybiegła z tego pomieszczenia zakrywając piersi swoją prawą ręką, a lewą trzymając spodnie przed zsunięciem (z racji tego, że Bellett po zmianie płci stał się krótszy w pasie, zaś jego pasek w spodniach był wyregulowany gdy był jeszcze mężczyzną, więc spodnie były dla niej zbyt luźne bez skracania długości paska). Kiedy Bellett uciekała, Ivankov oznajmił, że nadal będzie zawstydzona, więc będzie miała przed sobą długą drogę by stać się new kama. Bentham skomentował to, że facet zmienił się w kobietę, co sprawia że król naprawdę jest rzeczywiście cudotwórcą.

Emporio Ivankov zwrócił się tym razem do widowni ze słowami, że nieważne czy jest się mężczyzną, kobietą lub okama (transwestytą), ale każdy powinien być kim chce być. Potem oświadczył, że jet to nowe człowieczeństwo, a tu jest ziemia wolności - New Kama Land. Bon Kurei wszedł na scenę, uklęknął przed królem i rzekł, że spotkanie z nim jest wielkim honorem. Dopowiedział, że jest bardzo zadowolony kiedy w końcu go znalazł. Poprosił, by uratował Luffy'ego, który został powalony trucizną Magellana. Pomimo tego, że nie ma już możliwości sporządzenia antidotum, organizm gumiaka osiągnął limit. Obiecał także, że jeśli uda mu się ocalić jego przyjaciela, w zamian zrobi wszystko dla cudotwórcy. Ivankov zapytał więc, czy mówi o słomianym chłopcu. Po chwili mistrz okama powiedział, że są tutaj tylko więźniami. Nawet wyznał, że nie są typami ludzi, którzy pomagają rannemu człowiekowi z dobroci serca. Zapytał Benthama dlaczego wyleczyli mu rany. Jako odpowiedź na jego milczenie rzekł, że Luffy zapytał ich.

Została przedstawiona krótka retrospekcja w czasie, po tym jak Inazuma przyniósł chłopaka i Mr. 2 do korytarza. Słomiany leżąc ostro otruty, z trudem odezwał się do Ivankova stojącego obok faceta w dwukolorowym płaszczu mówił, że Bon Kurei go uratował oraz napadły go wilki. Błagał, by ocalono zbiegłego więźnia gdyż jest jego przyjacielem.

Powracając do sytuacji na scenie w New Kama Land. Gwiazda okama na temat przytoczonej wypowiedzi młodego pirata stwierdziła, że to nie jest coś, co słyszymy od ludzi na skraju śmierci bardzo często. Król dodał, że jeśli on usłyszał te prośby i w związku z tym nic by nie zrobił, to byłby demonem w ludzkiej skórze. Ujawnił także informację, że kurację Luffy'ego rozpoczęli dziesięć godzin temu. Emporio Ivankov powiedział również, że włożyli gumiaka do jaskini i on przez dziesięć godzin nieprzerwanie wrzeszczy do teraz, lider okama dołożył, że ten proces leczenia będzie trwał jeszcze dwa dni. W ostatnim kadrze rozdziału, są pokazane drzwi zablokowane dwoma grubymi łańcuchami, zbiegające się w pozycji litery X. Złączone są one dzięki zamkniętej stalowej kłódce, która dodatkowo zabezpiecza drzwi przed otwarciem. Stamtąd dochodzą przeraźliwe wrzaski, wspomniane już przed momentem należące do Słomianego.

Nowości

  • Hannyabal został skrępowany przez Mr.2
  • Więźniowie zostali z powrotem zamknięci w celach.
  • Gdy Bon Kurei się obudził znalazł się w miejscu wypełnionym ludźmi.
  • W tym miejscu znajduje się Emporio Ivankov.
  • Ivankov jest użytkownikiem szatańskiego owocu Horu Horu no Mi.
  • Luffy jest leczony od 10 godzin, ale jego stan jest ciężki i będzie cierpiał jeszcze przez 2 dni.

Postacie

  • 1: pierwsze przedstawienie
  • 2: nowy załogant
  • 3: debiut
Piraci Impel Down Inni
Piraci Słomianego Kapelusza
Baroque Works

Rewolucjoniści

Techniki

Walki

Nawigacja

Akt Impel Down
Saga Wojna Białobrodego
Rozdziały Mangi
525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535
536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546
547 548 549
Odcinki Anime
422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432
433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443
444 445 446 447 448 449 450 451 452

Więcej z Fandomu

Losowa wiki