Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 491

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

 Jeźdzcy Latających Ryb to 491 rozdział mangi One Piece.

Okładka

Dziesiąta strona okładkowych historii: Wyspa bez ocalałych

Opis

Pojawienie się na statku syreny Keimi spowodowało, że Sanji skupiał się wyłącznie na niej. Atmosfera w Załodze stała się jeszcze bardziej wesoła. Kiedy jednak w czasie próby rozmowy ze swoim kolegą Hatchanem, dziewczyna dowiaduje się, że porwała go grupa Macro, Słomiani decydują się jej pomóc. Robią to jednak w zamian za pomoc w drodze do Wyspy Ryboludzi. Płynęli właśnie na miejsce przetrzymywania Ryboluda, ale zostali zaatakowani przez Jeźdźców Latających Ryb. Tymczasem ich szef Duval w Żelaznej Masce stwierdził, że ma już dość czekania na statek, na którym znajduje się osoba, która zniszczyła mu życie.

Fabuła

Pamietam kokoro chapter491.png

Sanji przypomina sobie babcię Kokoro.

Młoda Syrena Keimi na pokładzie spowodowała, że Sanji całkowicie stracił dla niej głowę. Powtarzał, że jeszcze nigdy nie widział prawdziwej syreny, ale gdy ktoś przypominał mu o Kokoro, to chłopak wpadał w depresję. To kim była tamta kobieta, Luffy dowiedział się dopiero teraz. Atmosfera na statku była znakomita. Chłopacy zadawali dziewczynie głupie pytania, a Brook ją przeraził. Kiedy to wszyscy zajęli się Keimi nikt nie zwracał uwagi na to, że znajduje się z nią ktoś jeszcze. Dziewczyna również dopiero teraz się zorientowała i przedstawiła im rozgwiazdę, jej mistrza, zwierzaka: Pappug'a. To, co zaskoczyło wszystkich, to fakt, że potrafi ona mówić. Gdy chciał on dać pokaz wokalny ponownie o nim zapomniano.
Pappug song chapter491.png

Pappug gra na gitarze.

Stworzenie opowiedziało jednak o sobie Załodze, kończąc na tym, że jest Rozgwiazdą Mody. Nami chciała już tę dwójkę o coś zapytać, ale wtrącił się Monkey, który uważał iż na pierwszym miejscu jest Takoyaki. Aby móc ich obdarować tym jedzeniem, Keimi przez Den Den Mushi, chciała się połączyć ze swoim przyjacielem Hatchanem. Jak się jednak okazało odebrał Lider grupy Macro. Powiedział on dziewczynie, że jej Rybolud dostał od nich baty, a to wszystko dzięki Jeźdźcom Latających Ryb. Syrena mogła przez chwilę porozmawiać z porwanym, który powtarzał jej, aby po niego nie przychodziła. Macro stwierdził iż nie długo Rybolud Ośmiornica zostanie sprzedany. Przy okazji podał jej dane dotyczące ich lokalizacji. Po zakończonej rozmowie Keimi przeprosiła Monkey'a za Takoyaki, ale musi teraz uratować przyjaciela. Przerwała jej Nami, która zaproponowała, że pomogą jej w uratowaniu Hatchana w zamian za wskazanie drogi na Wyspę Ryboludzi. Również Luffy zgodził się na to z wielkim entuzjazmem. Miejsce, do którego muszą się teraz udać jest oddalone od 5 kilometrów od Gaju 44 na Archipelagu Saboady. Następnie dziewczyna zademonstrowała wszystkim umiejętność rozmawiania z rybami. Dzięki niej ławica ryb ułożyła się w strzałę wskazującą właściwą drogę. W tym momencie pojawił się w końcu Zoro, który do tej pory cały czas ćwiczył. Pappug opowiedział Słomianym o tym jak bardzo rozwinięty jest handel żywym towarem. Dodatkowo cały ten gang Macro od dawna poluje na Keimi, ponieważ syreny osiągają tu bardzo wysokie ceny. Gdy Zoro chwilę się nad tym zastanowił, że Ośmiornica o imieniu Hatchan kogoś mu przypomina.
Rosy life riders chapter491.png

Jeźdźcy Latających Ryb

Rozgwiazda kontynuując swoją wypowiedź dodała iż szefem Jeźdźców Latających Ryb jest Duval w Żelaznej Masce, którego twarzy nikt nie zna, ale wiadomo, że szuka on kogoś. Załoga nadal płynęła sobie spokojnie, kiedy to pojawili się właśnie Jeźdźcy Latających Ryb. Ta grupa liczyła sobie trzy osoby, które przyleciały tu po Keimi. Z niewiadomych powodów, byli oni jednak bardzo zadowoleni z obecności Słomianych Kapeluszy i postanowili donieść o tym szefowi. Tymczasem Duval ma już powoli dość czekania. Tyle czasu czeka już na ten statek, ale zabije człowieka, który zniszczył mu życie.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 491

Nowości

  • Poznajemy dokładniej Keimi i Pappuga.
  • Dowiadujemy się o handlu Ryboludami i Syrenami.
  • Hachi został porwany przez grupę Mukuro.
  • Słomiani decydują się pomóc w zamian za wskazanie drogi na Wyspę Ryboludzi.
  • Syreny potrafią rozmawiać z rybami.
  • Jeźdzczy Latających Ryb atakują Załogę.
  • Szefem Jeźdzców Latających Ryb jest Duval w Żelaznej Masce.

Postacie

  • 1: pierwsze przedstawienie
  • 2: nowy załogant
  • 3: debiut 
Piraci Inni
Piraci Słomianego Kapelusza

Piraci Macro
Jeźdźcy Latających Ryb

Techniki

brak

Walki

brak

Nawigacja

Akt Archipelag Sabaody
Saga Wojna Białobrodego
Rozdziały Mangi
490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511
512 513
Odcinki Anime
385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395
396 397 398 399 400 401 402 403 404 405

Więcej z Fandomu

Losowa wiki