Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 490

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

 I znowu w drogę to 490 rozdział mangi One Piece.

Okładka

Ludzie z przeszłości, co robią teraz ujęcie 8: "Oimo i Kashi - do Elbafu"

Opis

Słomiani żegnają się ze swoimi przyjaciółmi z Thriller Bark i ruszają w dalszą podróż wraz ze swoim nowym towarzyszem Brookiem. Luffy postanowił nie zwracać uwagi na kartkę Vivre Ace'a. Załoga urządziła imprezę z okazji nowego członka. W końcu po paru dniach podróży Monkey i reszta dopłynęli do Red Line, co świadczy, że są już w połowie drogi. Zastanawiali się oni nad tym jak mają dotrzeć na Wyspę Syren, kiedy to na ich statku pojawiła się syrena o imieniu Keimi.

Fabuła

Luffy i reszta pożegnali się ze swoimi niedawno poznanymi przyjaciółmi z Thriller Bark i ruszyli w dalszą podróż. Za nim jednak to zrobili, to Monkey podziękował Loli za to, że ta dała mu kartkę Vivre jego brata. Po tym tkliwym pożegnaniu, Słomiani wznowili swoją wędrówkę. Załoga zaczęła podążać do miejsca, do którego tak bardzo chcą dotrzeć czyli na Wyspę Syren. Nami spytała Kapitana czy jest pewien, co do sprawy Ace'a. Również reszta ekipy powtarzała mu, że spokojnie mogą zobaczyć się z Ognistą Pięścią. Chłopak odpowiedział jednak, że nawet jeśli wpadł on w jakieś kłopoty, to na pewno nie chce, aby się o niego troszczył. Sanji powiedział mu iż ta kartka kurczy się jeżeli jej właściciel jest w złym stanie, ale wraca do normalności jeśli i dana osoba wraca do zdrowia. W tym momencie obudził się Zoro, który od dłuższego czasu spał.
Zabawa chapter490.png

Zabawa Słomianych

Od razu Usopp wpadł na pomysł, aby zrobić imprezę z okazji dołączenia do ich załogi nowego członka - Brooka. I tak zabawa trwała w najlepsze.

W tym czasie w Świętej Ziemi Mariejois Kuma musiał się tłumaczyć z tego, że pozwolił uciec Słomianym. Ten odpowiedział jedynie, że uważał to za stosowne. Jego zachowanie usprawiedliwiał Garp, który powtarzał, że Luffy nie będzie przecież wszystkim powtarzał jak to pokonał Morię. Ostatnimi słowami jakie wypowiedział Kuma, było to, że Słomiani niedługo będą w pobliżu Głównej Bazy Marynarki.

Red line chapter490.png

Red Line

Tymczasem Załoga nadal płynęła po Grand Line, przemierzając to morze, aż do momentu gdy po kilku dniach dotarli oni w końcu do Red Line. Dotarcie tutaj, oznacza, że za nimi połowa drogi. Wszyscy przypomnieli sobie sytuację gdy po raz pierwszy widzieli tę górę. Zadowolony Monkey, że gdy następnym razem ją zobaczy będzie już Królem Piratów. Załoga musi być w tych okolicach bardzo ostrożna, ponieważ w tych okolicach znajduje się Główna Baza Marynarki. Po wcześniejszych bardzo stresujących wydarzeniach wszyscy wracają do normalności.  Większość Załogi odpoczywa albo trenuje. W tym czasie Robin, Brook i Luffy zanurzyli się w łodzi na głębokość 5 kilometrów. Z powodu tak wielkiej głębokości kadłub zaczął pękać, a do tego towarzyszył im wielki potwór. Prawdziwym problemem Załogi, jest jednak to, że tak jak w przypadku Skypiea, Wiedzą dokąd płynąć, ale nie wiedzą jak się tam dostać. W końcu grupa z łodzi podwodnej wynurzyła się na powierzchnie. Po chwili wynurzył się również spotkany pod wodą potwór morski, którego Luffy powalił jednym ciosem, a konkretniej Gomu Gomu no Rifle. W tym momencie z bestii wyleciały dwie postacie: Syrena o imieniu Keimi i jakaś rozgwiazda. Sanji od razu bardzo się zainteresował piękną syreną.
Pappug chapter490.png

Pappug mówi?

Podziękowała ona Załodze za ratunek. Jednocześnie powiedziała, że zapłaci im za to. Spytała czy nie są zainteresowani Takoyaki. Tym bardzo zainteresował się kochający wszystko, co służy do jedzenia - Monkey. Gdy odezwała się rozgwiazda towarzysząca Keimi, wszyscy się zdziwili.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 490

Nowości

  • Słomiani opuszczają Thriller Bark.
  • Luffy podejmuje decyzje o tym, aby nie wtrącać się w sprawy Ace'a.
  • Kuma musiał tłumaczyć się przed Sengoku z tego, że nie pojmał Słomianych.
  • Załoga dotarła do Red Line, czyli przepłynęli pierwszą połowę Grand Line - Paradise.
  • Na statku pojawiła się syrena o imieniu Keimi.

Postacie

  • 1: pierwsze przedstawienie
  • 2: nowy załogant
  • 3: debiut
Piraci Marynarka Shichibukai Inni
Piraci Słomianego Kapelusza

Dudniący Piraci

Techniki

Walki

brak

Nawigacja

Akt Archipelag Sabaody
Saga Wojna Białobrodego
Rozdziały Mangi
490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500
501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511
512 513
Odcinki Anime
385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395
396 397 398 399 400 401 402 403 404 405

Więcej z Fandomu

Losowa wiki