Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 4

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kapitan "Topororęki" Morgan to czwarty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 1 Strona: 105

Okładka stanowi część fabuły rozdziału.

Opis

Luffy ponownie idzie zaprosić Zoro do swojej załogi, lecz ten odmawia. Luffy postanawia, że jeśli ukradnie Helmeppowi miecze, to pomoże Roronorze uciec. Tymczasem tamtejszy kapitan Marynarki Morgan stawia sobie ogromny pomnik, który zostaje zniszczony przez Luffy'ego. Morgan staje się wściekły, każe swoim ludziom zabić chłopaka.

Fabuła

Luffy i coby chapter4.png

Coby przytrzymuje Luffy'ego.

Nikt nie mógł uwierzyć w to co zrobił Luffy. Coby przytrzymał Luffy'ego, by powstrzymać go od zadawania kolejnych ciosów. Helmeppo zagroził Luffy'emu śmiercią wspominając o tym, że jego ojciec nigdy go nie uderzył. Luffy chciał walczyć z Helmeppem, a ten uciekł z pomocą żołnierzy Marynarki. Matka Riki zabrała swoją córkę od Luffy'ego by go chronić. Rika wyjaśniła, że Luffy i Zoro są dobrzy. Coby zaczął panikować ze strachu przed Marynarką. Tymczasem Luffy spokojnie postanowił pójść porozmawiać z Zoro.

Morgan siedział na swoim fotelu. Powiedział o sobie, że jest wielki. Będący tam jego podwładny z Marines potwierdził to. Morgan zastanawiał się dlaczego trybut się spóźnia. Żołnierz próbował to usprawiedliwić tym, że mieszkańcy są biedni i ich na to nie stać. Morgan uznał, że to nie problem, a prawdziwym problemem jest brak szacunku. Wtedy przybył Helmeppo z prośbą, by zabić kogoś (oczywiście Luffy'ego).

Luffy ponownie przybył do Zoro. Roronoa od razu powiedział, że nie zostanie piratem. Luffy to zignorował i zaproponował uwolnienie go w zamian za dołączenie do załogi. Zoro powiedział, że ma własne rzeczy do załatwienia. Słomiany wspomniał o reputacji, na co Roronoa odpowiedział, że nie obchodzi go ona. Luffy powiedział, że przyłączenie go jest już postanowione. Luffy dodał, że jeśli przyniesie Zoro'wi jego katanę, to ten przyłączy się do jego załogi. Roronoa nie mógł uwierzyć w szaleństwo Mugiwary.

Morgan vs rokkaku chapter4.png

Morgan atakuje porucznika.

Morgan stawiał sobie pomnik na dachu bazy Marynarki. W tym czasie Helmeppo wyżalał się ojcu. Wspomniał, że nawet on nie uderzył go w twarz. Wtedy kapitan powiedział, że nie uderzył go w twarz, bo szkoda na to ręki, po czym zrobił to po raz pierwszy. Dodał, że tylko on jest tu wielki i że zauważył dziewczynkę na placu straceń. Zapytał swojego syna, czy ją zabił. Helmeppo powiedział, że nie zrobił tego, bo to tylko dziecko. Wtedy Morgan każe porucznikowi Rokkaku zabić dziewczynkę. Ten się przeciwstawia. Morgan nazywa go zdrajcą i atakuje swoim toporem. Helmeppo mówi, że to było zbędne. Morgan zaś postanawia zabić Rikę osobiście. Morgan ponownie skupił się na swoim ogromnym posągu, grożąc swojemu żołnierzowi za zarysowanie go.
Morgan destroy chapter4.png

Zniszczenie posągu Morgana.

W tym czasie Luffy szukał katan Zoro. Za pomocą Gomu Gomu no Rocket pojawił się na dachu i spowodował zniszczenie pomnika. Luffy powiedział tylko "Sorki". Morgan wpadł w szał i kazał zabić Słomianego. Helmeppo dodał, że to Luffy uderzył go w twarz. Mugiwara zabrał ze sobą Helmeppo. Morganowi zaś doniesiono o kimś na placu straceń.

Mowa była o Coby'm. Ten nie mógł uwierzyć w to, że Luffy jest w bazie. Coby postanowił więc pomóc Zoro. Powiedział, że nie chce takiej Marynarki, że zostanie Marine, a Luffy zostanie Królem Piratów. Zoro nie mógł w to uwierzyć. Coby wyjaśnił, że też nie mógł. Nagle padł strzał. Ktoś trafił Coby'ego. Zoro spojrzał w miejsce z którego strzelono. Luffy zaś był w bazie i szukał katany Zoro.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 4

Nowości

  • Helmeppo grozi Luffy'emu śmiercią.
  • Luffy powraca do bazy Marynarki, by porozmawiać z Zoro.
  • Morgan wpada w paranoję sądząc, że mieszkańcy miasta odwracają się od niego.
  • Luffy zawiera z Zoro umowę, że jeśli odzyska jego miecze, to ten dołączy do załogi.
  • Marines stawiają olbrzymi pomnik Morgana. Statua ulega zniszczeniu.

Postacie

1: pierwsze przedstawienie
3: debiut

Piraci Marynarka Cywile Łowcy Nagród
Piraci Słomianego Kapelusza
Miasto Shells

Techniki

Walki

Nawigacja

Akt Romance Dawn
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
1 2 3 4 5 6 7
Odcinki Anime
1 2 3 4

Więcej z Fandomu

Losowa wiki