Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 21

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

Miasteczko to dwudziesty pierwszy rozdział mangi One Piece.

Okładka

Słomiani i zwierzęta: Luffy i tygrys śpią po obiedzie.

Opis

Słomiani pokonali Piratów Buggy'ego. Luffy obudził Zoro i pochwalił się zdobytymi skarbami oraz mapą Grand Line. Przybyli mieszkańcy miasta, którym Luffy powiedział, że pobił burmistrza. Mieszkańcy postanowili się zemścić na młodzieży. Trójkę jednak obronił Chouchou, a oni sami weszli na statki, którymi przypłynęli. Boodle się obudził i podziękował Słomianym. Luffy, Zoro i Nami zaś odpłynęli z miasta i ruszyli ku kolejnym przygodom.

Fabuła

Luffy się cieszył, gdy pokonał Buggy'ego, bo zyskał mapę Grand Line i nawigatora. Nami poprawiła go mówiąc, że tylko połączyli siły, bo dzięki temu zdobędzie wielkie bogactwa. Nami aż przytuliła worek mówiąc, że Buggy jest wybredny, więc ten jeden worek jest prawdopodobnie wart 10 milionów beli. Postanowiła podzielić skarb na pół, by Luffy pomógł jej to wszystko nieść. Luffy skupił się na swoim kapeluszu. Nami zapytała się, czy ten kapelusz jest naprawdę cenny. Luffy powiedział, że dalej go może nosić, a skoro Buggy został pokonany, to już się nie złości. Piraci zastanawiali się co teraz zrobić, skoro Buggy został pokonany. Któryś powiedział, żeby udawali nie przytomnych. Luffy obudził Zoro i powiedział mu o skarbie i mapie Grand Line. Roronoa powiedział, że nie może za bardzo chodzić. Nami powiedziała, że gdyby mógł to by znaczyło, że chłopaki nie są ludźmi. Luffy zapytał dlaczego on również. Nami na to odparła, że on jest najdziwniejszy z całej trójki. Luffy zauważył, że musi obudzić burmistrza. Przybyli mieszkańcy, którzy zapytali się trójki młodzieńców o to czy są piratami i zażądali wyjaśnień. Nami się ucieszyła, gdyż początkowo sądziła, że mieszkańcy są piratami. Była gotowa im wyjaśnić, ale mieszkańcy skupili się na burmistrzu. Obudzili go i zaczęli kląć na piratów. Luffy przeprosił i powiedział, że to on uderzył burmistrza. Mieszkańcy spojrzeli na chłopaka ze zgrozą. Nami nie mogła uwierzyć i zaczęła się kłócić z Luffy'm. Zrozumieli, że to piraci, ale oczekiwali odpowiedzi na to pytanie kim są. Nami zrozumiała, że jest źle. Luffy odpowiedział szczerze, że jest piratem. Mieszkańcy ruszyli do ataku, Zoro się roześmiał, a Nami była zła na kapitana. Luffy zabrał jeden worek ze skarbami i Zoro, Nami wzięła drugi worek ze skarbami. Zaczęli uciekać. Nami zapytała się Luffy'ego dlaczego on tak wszystko komplikuje. Zamiast odpowiadać Luffy powiedział, że podoba mu się Miasto Orange. Luffy wyjaśnił, że są źli z powodu staruszka i byliby bez względu na wyjaśnienia. W obronie Słomianych stanął Chouchou. Mieszkańcy nie rozumieli dlaczego Chouchou pomaga piratom. Warczał i szczekał bardziej z każdą prośbą i próbą wyjaśnień mieszkańców.

Słomiani byli szczęśliwi, bo Chouchou im pomógł. Luffy i Zoro powiedzieli, że zrobili co do nich należało. Luffy zachwycił się łodzią, którą Nami ukradła Piratom Buggy'ego. Z niej wyłonili się Bracia Funan. Byli gotowi ją zaatakować, zaczęli jej grozić, ciesząc się z odnalezionej łodzi. Powiedzieli, że skoro przyprowadziła kolegów to ich też pobiją. Kazali zwrócić skarb. Jeden z piratów poklepał Roronoę po głowie, by ten pokazał twarz. Zoro ze złością spojrzał na pirata. Piraci wskoczyli do wody i zaczęli płynąc wpław.

Burmistrz się ocknął. Mieszkańcy zapytali o to co się działo. Boodle powiedział, że była trójka dzieciaków. Zapytał się czy żyją. Złapał się za głowę narzekając na to co mu zrobił Luffy. Zaczęli kląć na Słomianych mówiąc, że to drwina z mieszkańców, by zostali. Boodle ich skarcił mówiąc, że tylko on może o nich źle mówić. Ruszył do przystani, by nie odeszli bez słowa.

W przystani Luffy, Zoro i Nami ruszyli swoimi łódkami, jedna z nich miała żagiel Piratów Buggy'ego. Nami powiedziała, że jest gotowa pozbycia się żagla. Boodle stanął w porcie. Złapał oddech zastanawiając się nad tym, że był gotów oddać swoje życie. Ze łzami w oczach podziękował Słomianym. Powiedział Luffy'emu, że jest jego dłużnikiem.

Na morzu Nami była zła na Luffy'ego, bo zostawił skarby warte 5 milionów beli w mieście. Była gotowa wyrzucić Luffy'ego do wody, by płynął wpław po ten skarb, ale ją zatrzymał i powiedział, że nie umie pływać, ale sama może ruszyć po worek. Zoro zaczął się śmiać, a po nim Nami. Wyruszyli w dalszą podróż na dwóch łodziach, a z nimi nowa towarzyszka złodziejka Nami. Narrator zdradza, że Słomianych czeka "Sąd Lasu" na następnej wyspie.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 21

Nowości

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego
Miasto Orange

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki