Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 20

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
250px-Sukesukenomi3.jpg
Tylko raz chciałem być niewidzialny!

Ten artykuł jest zbyt słabo zilustrowany.

To hasło posiada zbyt mało, lub wcale nie zawiera grafik. Jeżeli możesz dodaj odpowiednie obrazki do artykułu aby go zilustrować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi grafik.

Droga złodzieja to dwudziesty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Słomiani i zwierzęta: Zoro i panda w bambusowym lesie mają pokazują, który lepiej posługuje się mieczem.

Opis

Buggy ciągle gonił Nami, która trzymała jego skarby. Dziewczyna się upierała, że skarby są jej. Gdy próbowała zaatakować go, ten złapał worek. Wtedy Luffy go kopnął w twarz i zabrał mapę Grand Line, a Nami związała ciało Buggy'ego. Gdy ten próbował się połączyć, jego ciało było malutkie. Luffy wtedy go ostatecznie pokonał.

Fabuła

Buggy ruszył na Nami krzycząc, by zostawiła skarb. Nami była przerażona. Buggy postanowił ją posiekać w widowiskowy sposób. Luffy zauważył, że od pasa w dół Buggy został obok niego. Buggy już był tuż przed Nami, gdy poczuł potworny ból. Luffy kopnął go w krocze. Buggy padł na ziemię. Słomiany powiedział mu, że ma nie zapominać kto jest jego przeciwnikiem. Luffy kazał odłożyć Nami skarb i uciekać, bo inaczej on będzie ją ciągle gonił. Nami powiedziała, że nie zostawi swojego skarbu. Buggy zapytał jak to jej. Nami odparła, że okrada piratów, a co weźmie jest jej. Buggy nakrzyczał na Nami mówiąc, że to, że się coś ukradnie nie znaczy, że jest się tego właścicielem. Nawigatorka wyśmiała Klauna wypominając, że pirat poucza złodzieja. Pokazała mu język i powiedziała, że nigdy tak nisko nie upadła, by pirat wypominał jej występki. Buggy zapytał Nami, czy jest gotowa na śmierć i rozdzielił się na wiele kawałeczków poprzez Bara Bara Carnival. Luffy zrozumiał, że nie ma go jak zaatakować, ale odzyskał nadzieję, gdy zauważył, że stopy Buggy'ego nie lecą. Buggy ciągle krzyczał, że Nami ma mu oddać skarb, ale ta się broniła. Luffy złapał jedną stopę i wyjął ją z buta. Zaczął ją łaskotać, a Buggy się śmiał i nadal gonił Nami. Wtedy Luffy zaczął pocierać stopę i ziemię, co bolało Buggy'ego, ale ten nie ustąpił. Luffy więc uszczypnął mocno stopę. Klaun kazał mu przestać. Nami wtedy uderzyła Buggy'ego workiem ze skarbami. Jednak się okazało, że Buggy wykorzystał to i złapał worek. Zaczęli się kłócić o to, kto ma puścić. Luffy ruszył zaatakować Buggy'ego i kopnął jego twarz wypominając, że to walka jeden na jednego. Buggy odleciał na szczątki jednego z budynków. Luffy powiedział, że to uderzenie w imieniu burmistrza miasta. Nami podziękowała i zaczęła narzekać na to, że skarb jest porozrzucany. Luffy wziął tylko mapę Grand Line. Buggy powiedział, że zabije Luffy'ego. Słomiany nie mógł uwierzyć, że Buggy się wciąż trzyma. Klaun postanowił się połączyć poprzez Bara Bara Parts, ale okazało się, że nagle jest mały. Okazało się, że Nami zebrała jego części ciała i związała. Luffy pochwalił Nami za jej umiejętności jako złodzieja i powiedział, że reszta to już jego robota. Rozciągnął ręce do tyłu i zażyczył Buggy'emu miłego lotu. Użył techniki Gomu Gomu no Bazooka wyrzucając Buggy'ego w powietrze.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 20

Nowości

  • Luffy kradnie Buggy'emu mapę Grand Line
  • Luffy pokonuje Buggy'ego
  • Pierwszy raz Słomiany pojawia się tylko na okładce nie pojawiając się w danym rozdziale.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego

Walki

Techniki

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej w Fandom

Losowa wiki