Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 17

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Charakter to siedemnasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 2
Strona: 173

Słomiani i zwierzęta: Piraci Słomianego Kapelusza i Piraci Pingwinów

Opis

Walka Zoro kontra Cabaji zmierza ku końcowi i wygrywa Zoro. Luffy deklaruje Buggy'emu, że zostanie Królem Piratów. Buggy odpowiada, że Luffy przypomina mu pewną rudą osobę, z powodu kapelusza.

Fabuła

Zoro stał przed Cabaji'm tak jakby miał zaraz upaść. Luffy mu kibicował. Zoro wtedy powiedział, że nigdy nie przegra z żadnym szermierzem. Cabaji zrozumiał, że siłą Zoro jest jego silna wola, a rany będą usprawiedliwieniem porażki. Zoro odparł, że gdyby te rany były przyczyną porażki to byłaby dla niego hańba.

Nami wtedy powiedziała Luffy'emu, że za nimi jest szopa w której Buggy ukrył swoje skarby, a sam kapitan ma przy sobie mapę Grand Line. Dodała, że i tak ukradnie skarb, a jeśli Luffy pokona Klauna i zdobędzie mapę Grand Line to dołączy do niego.

Cabaji wyjął bączki i kazał Roronorze przygotować się na poznanie akrobatycznych umiejętności. Użył sztuczki Kamikaze Kyaku Koma Gekijo, a potem wjechał po ścianie ku górze za pomocą sztuczki Yama Noboro. W tym czasie Zoro pozbył się problemu z bączkami lecącymi w jego stronę. Cabaji w powietrzu przygotowywał się do użycia Noryo Uchiage Hanabi: Ichiren Zashi. Buggy powiedział swojemu oficerowi, by ten zabił Roronoę, gdy go przytrzyma. Użył Chi Wo Ho Bara Bara Ho by złapać szermierza. Wtedy Luffy zdeptał jego dłoń i powiedział, by się nie wtrącać do cudzej walki. Cabaji uznał, że nie potrzebuje pomocy swojego kapitana, ale Zoro zrobił unik upadając na ziemię. Roronoa powiedział, że ma dość, bo go to męczy. Cabaji go wyśmiał sądząc, że to wina ran i utraty krwi. Zoro wywrócił Cabaji'ego i powiedział, że męczą go te jego akrobatyczne sztuczki. Cabaji stanął do walki. Zoro się przygotował i użył ostatecznie techniki Oni Giri. Akrobata nie mógł uwierzyć w to, że pokonał go jakiś złodziej. Wtedy Zoro powiedział, że nie jest złodziejem tylko piratem i wtedy upadł na ziemię. Dodał, że się teraz zdrzemnie. Luffy się zgodził. Buggy zdziwił się i zapytał, czy naprawdę ta grupka to piraci. Słomiany to potwierdził i powiedział, że chce mapę Grand Line. Buggy go wyśmiał mówiąc, że to nie jest miejsce do zabawy dla amatorów i zapytał co ten tam będzie robił. Luffy odparł, że zostanie Królem Piratów. Buggy ponownie go wyśmiał nie mogąc w to do końca uwierzyć. Powiedział, że to jemu samemu należą się wszystkie skarby świata. Luffy uznał, że chce już walczyć. Buggy powiedział Słomianemu, żeby ten uważał na słowa. Dodał, że słomiany kapelusz przypomina mu pewnego przeklętego rudego człowieka sprzed lat.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 17

Nowości

  • Cabaji zostaje pokonany.
  • Buggy coś wie o Shanksie.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego

Walki

Techniki

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki