Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 16

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Versus! Załoga Buggy'ego to szesnasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 2
Strona: 155

Kolorowa okładka - Piraci Buggy'ego

Opis

Luffy wyjaśnia swoje moce. Tymczasem okazuje się, że Buggy i Cabaji zasłonili się resztą załogantów. Zoro walczy z drugim oficerem Buggy'ego. Cabaji wykorzystuje rany Zoro i w nie celuje okaleczając Łowcę Piratów.

Fabuła

Luffy, Zoro i Nami przyglądali się efektowi eksplozji wybuchu "specjalnej kuli Buggy'ego". Większość piratów leżała ranna. Nami nie mogła uwierzyć jak to możliwe, że Luffy się rozciągnął i nadął jak balon. Luffy odparł, że to był "gumowy balon". Nami się rozgniewała. Wtedy dwóch piratów wstało i zapytało się jakim prawem zostali potraktowani w tak widowiskowy sposób. Okazało się, że Buggy użył swoich ludzi jako tarczy. Cabaji zaś zasłonił się Richie'm. Drugi oficer uznał, że to największa hańba w historii Załogi Buggy'ego. Kapitan przyznał, że jest wściekły. Mohji odzyskał przytomność i zauważył co Akrobata zrobił jego lwu. Cabaji powiedział, że nie chciał sobie pobrudzić ubrania, więc się nim zasłonił. Mohji zaczął się martwić o swoje zwierzątko i poczuł złość względem Cabaji'ego. Nagle Mohji zauważył Luffy'ego i powiedział Buggy'emu, że chłopak w kapeluszu zjadł Diabelski Owoc Gomu Gomu no Mi i jest Gumowym Człowiekiem. Buggy zrozumiał dlaczego Luffy odbił "specjalną kulę Buggy'ego". Dodatkowo skarcił oficera za to, że nic o tym wcześniej nie mówił i rzucił nim w stronę Słomianych. Luffy się przygotował i kopnął Mohji'ego w twarz, gdy ten był jeszcze w powietrzu. Cabaji ruszył do ataku, przymierzył się do Luffy'ego, ale w jego obronie stanął Zoro. Roronoa powiedział, że będzie przeciwnikiem dla oficera. Cabaji uznał, że pocieka Łowcę Piratów na plasterki. Luffy powiedział, że chętnie się nim zajmie i pozwoli Roronorze odpocząć. Wtedy Cabaji zastanawiał się dlaczego Zoro jeszcze stoi na nogach po takiej ranie jaką zadał mu Buggy. Użył więc Kaji Oyaji. Zoro zasłonił twarz. Cabaji więc kopnął go w ranę zadaną przez Klauna. Roronoa upadł na ziemię. Cabaji go wyśmiał, a Nami uznała, że to podła zagrywka. Cabaji postanowił użyć techniki Yu Kemuri Satsujinjiken. Zoro wyśmiał tę technikę i zasłonił się mieczami. Cabaji ponownie zaatakował jego ranę, co spowodowało upadek Roronoy. Drugi oficer wyśmiał Zoro za krzyk podczas zadania bólu. Cabaji uznał, że Zoro popełnił błąd dołączając do Luffy'ego mimo umiejętności jakie ten posiada. Nami uznała, że Zoro nie może walczyć w takim stanie, bo on może zginąć i powiedziała Luffy'ego, że ten nie może tak po prostu patrzeć. Cabaji ruszył do ataku, ale Zoro go uderzył rękojeścią swojej lewej katany w twarz. Tym razem Zoro wyśmiał Cabaji'ego za drwienie z drażnienia ran. Wtedy Zoro zaciął sobie bok kataną. Najspokojniej zareagował Buggy zaciskając mocniej zęby. Zoro powiedział, że zostanie największym szermierzem świata i że może dać taką przewagę Cabaji'emu. Akrobata ponownie wyśmiał Zoro, kiedy Luffy go pochwalił.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 16

Nowości

  • Mohji informuje swojego kapitana o zdolnościach Luffy'ego.
  • Mohji zostaje całkowicie wyeliminowany.
  • Zoro zaczyna walkę z Cabaji'm.
  • Zoro zadaje sobie ranę w miejsce, gdzie Buggy pchnął go nożem.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego
Miasto Orange

Walki

Techniki

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki