FANDOM

175px-Luffychibi.png

Gong to piętnasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 2
Strona: 135

Słomiani i zwierzęta: Słomiani podróżują na mamucie.

Opis

Boodle rząda walki z Buggy'm i dostaje jej. Buggy był gotów użyć przeciw niemu swojej armaty, ale Luffy uratował burmistrza. By móc walczyć z kapitanem Buggy'm, Luffy obezwładnia Boodle'a. Buggy odpala swój pocisk w Luffy'ego, ale ten ją odbija.

Fabuła

Buggy wyszedł na przeciw Boodle'owi. Burmistrz przedstawił się i oczekiwał walki z kapitanem. Piraci z niego szydzili. Drugi oficer "Akrobata" Cabaji chciał walczyć z burmistrzem, by zrobić rozgrzewkę przed prawdziwą walką. Buggy skarcił go mówiąc, że burmistrz chce walczyć z kapitanem. Zapytał śmiałka dlaczego ten chce walki. Boodle powiedział, że to sprawa jego skarbu. Buggy zszydził go mówiąc, że skarby do złoto, srebro i bogactwa. Boodle go zrozumiał. Buggy oddzielił dłoń od swojego ciała i zaczął dusić burmistrza. Piraci się cieszyli. Boodle zaczął uderzać dłoń. Buggy w rewanżu ściskał go mocniej. Dodał, że będzie rządził Grand Line i wszystkie skarby będą jego. Wycelował w niego swoją armatę. Luffy złapał dłoń Buggy'ego. Chłopak powiedział, że skopie mu tyłek. Buggy zszydził z Słomianych. Burmistrz wstał i powiedział, że to jego walka. Luffy powalił go na ziemię. Wszyscy się zdziwili. Nami zapytała dlaczego to zrobił. Luffy odparł, że burmistrz mu przeszkadzał. Zoro wyjaśnił, że jeśli staruszek wziąłby się za walkę to stała by mu się krzywda. Luffy warknął i nazwał Buggy'ego nosaczem. Klaun kazał wystrzelić "specjalną kulę Buggy'ego". Zoro zapytał dlaczego to zrobił, a Nami uciekła. Luffy odparł, że to działo nic mu nie zrobi. Napełnił się powietrzem i użył do obrony techniki Gomu Gomu no Fusen. Pocisk się odbił od niego i ruszył w stronę Piratów Buggy'ego. Buggy nie mógł zrozumieć jak chłopiec to zrobił. Zoro uznał zaś, że Luffy mógł mu wcześniej wyjaśnić swój plan. Pocisk wybuchł. Luffy uznał, że skoro jest mniej przeciwników to można się spokojnie bić. Nami zapytała się czym on jest. Zoro odparł, że to wrzód na tyłku.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 15

Nowości

  • Nami dowiaduje się, że Luffy zjadł Gomu Gomu no Mi
  • Cabaji, drugi oficer Piratów Buggy'ego, przedstawiony zostaje pierwszy raz
  • Według Buggy'ego skarby to złoto, srebro i inne bogactwa materialne.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego
Miasto Orange

Walki

Techniki

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki