Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 14

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Nierozwaga to czternasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 2
Strona: 115

Słomiani i zwierzęta: Luffy udaje, że jest wampirem, a cztery nietoperze latają wokół niego.

Opis

Mohji wraca do swojego kapitana, lecz nim zdążył coś powiedzieć, stracił przytomność. Buggy rozumie, że Nami przeprasza Luffy'ego za swoje zachowanie. Burmistrz chce walczyć z piratami, zwłaszcza, że właśnie zniszczyli mu dom, tymczasem Nami i Luffy zawierają sojusz. Monkey D. Luffy i Roronoa Zoro ruszają do walki.

Fabuła

Mohji błagał Buggy'ego o wybaczenie. Chciał powiedzieć kapitanowi o Gumowym Człowieku, ale nie potrafił. Już mu miał powiedzieć o mocy Luffy'ego, ale padł na ziemię. Załoganci zrozumieli, że Mohji chciał powiedzieć coś ważnego, ale nie potrafił. Jeden powiedział, że usłyszał tylko "...ym człow...", co Buggy zrozumiał jako "silnym człowiekiem".

Chou Chou wrócił do kryjówki mieszkańców miasta Orange. Mieszkańcy ciekawili się dlaczego pies wrócił bez burmistrza. Jeden z mieszkańców wierzył, że Boodle nie wpakuje się w żadne kłopoty.

Nami przeprosiła Luffy'ego za nakrzyczenie. Luffy powiedział, że nie ma sprawy, skoro ktoś dla niej ważny zginął z ręki piratów. Mimo tego nie chciał o tym już słyszeć. Boodle wybuchł gniewem. Uznał, że nie może tak być, że piesek i obcy chłopak walczą za miasto, a burmistrz nic nie robi i patrzy jak piraci niszczą miasto Orange. Uznał, że są chwile kiedy człowiek musi podjąć walkę, a Luffy przyznał mu rację. Powiedział jak 40 lat temu założył to miasto. Wioska z garstki zmieniła się w wielkie miasto portowe i jest ono jego największym skarbem. Buggy kazał odpalić "specjalną kulę Buggy'ego". Zniszczyła wiele budynków w tym dom burmistrza, gdzie był Zoro. Roronoa się obudził i zaczął narzekać. Luffy się ucieszył, Nami nie mogła uwierzyć. Burmistrz uznał, że boli go serce. Dodał, że im tego nie wybaczy i nie pozwoli, by zrobili coś takiego drugi raz. Ruszył w stronę piratów, mówiąc, że zna ryzyko. Słomiany uznał, że polubił staruszka i nie pozwoli mu zginąć. Nami uznała, że to głupie, by był taki pewny siebie. Luffy uznał, że musi jeszcze raz zdobyć mapę Grand Line. Dodał, żeby Nami dołączyła do jego załogi. Dziewczyna powiedziała dlaczego nie zostanie piratem, ale może nazwać to "sojuszem", bo mają wspólny cel.

Piraci Buggy'ego załadowali działo. Wtedy przybył burmistrz Boodle.

Nami zapytała się czy skoro Zoro idzie, to czy nie przeszkadzają mu jego rany. Roronoa zakładająć bandanę uznał, że bardziej niż rana doskwiera mu plama na honorze.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 14

Nowości

  • Chouchou wraca do obozu żywy.
  • Mohji powraca do Buggy'ego, ale mdleje nim zdążył powiedzieć o mocy Luffy'ego.
  • Historia miasta jest ujawniona.
  • Buggy strzela swoje "Kule Buggy'ego", trafiając w budynek w którym jest Zoro, ale wybuch nie zabija go.
  • Boodle rusza walczyć z Buggy'm.
  • Nami zawiera sojusz z Luffy'm, ale ten traktuje ją jak pełnoprawnego członka załogi.
  • Luffy i jego załoga idzie walczyć z Buggy'm.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego
Miasto Orange

Walki

Techniki

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej w Fandom

Losowa wiki