FANDOM

175px-Luffychibi.png

Skarb to trzynasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 2
Strona: 95

Słomiani i zwierzęta: Luffy łapie ogromnego żółwia, czemu przygląda się Nami.

Opis

Mohji i Richie niszczą sklep Chouchou, za co Luffy ich pokonuje. Słomiany daje pieskowi jedyne co zostało ze sklepu, czyli worek karmy. Nami sobie uświadamia, że Luffy nie jest złym człowiekiem, mimo, że jest piratem.

Fabuła

Boodle i Nami nie mogli uwierzyć, że Luffy przeżył. Luffy uznał, że to nie jest nic wyjątkowego. Burmistrz zapytał się co go łączy z piratami Buggy'ego. Słomiany odparł, że chce tylko mapę Grand Line i nawigatora.

Richie i Mohji napotkali bezskuteczny opór Chou Chou. Richie odrzucił pieska. Uderzył go znów, gdy ten wstał. Pies wspominał jak jego właściciel prowadził interesy, które szły słabo. Mohji szydził z Chou Chou. Luffy postanowił sprawdzić co z Zoro. Boodle go próbował ostrzec. Mohji narzekał na swoją ranę po tym jak ugryzł go Chou Chou. Richie zjadał karmę ze sklepu. Luffy zauważył pożar i rannego pieska. Przypomniał sobie, że to jego największy skarb. Luffy stanął przed poskramiaczem bestii. Mohji był pewien jego śmierci, nie mógł uwierzyć w to, że Luffy żyje. Słomiany powiedział, że nie da się go zabić tak łatwo, bo jest z gumy. Mohji żartował z niego. Richie rzucił sie na Słomka. Gumiak złapał lwa i użył techniki Gomu Gomu no Tsuchi powalając go na bruk. Mohji nie potrafił w to uwierzyć. Luffy powiedział, że zjadł Gomu Gomu no Mi. Mohji próbował się wybronić chcąc oddać mu wszelkie skarby jakie ma. Luffy powiedział mu, że to nie zwróci największego skarbu Chou Chou. Zdenerwowany postanowił go pokonać. Rozciągnął się i złapał go. Przyciągnął do siebie, a następnie uderzył w twarz. Nami i Boodle patrzyli na zniszczony sklep Chou Chou. Luffy przyszedł do nich. Nami powiedziała, że była pewna, że zjadł go lew. Chciała zaatakować Luffy'ego, ale Boodle ją przytrzymał. Luffy uznał, że i tak by go nie pokonała. Postawił przed Chou Chou paczkę z jedzeniem dla psów. Słomiany powiedział, że tylko to zostało i pochwalił pieska za odwagę. Nami zrozumiała dlaczego Luffy walczył z Mohji'm i Richie'm. Pies szczeknął. Luffy powiedział, że życzy mu powodzenia.

Do Buggy'ego dotarła wiadomość o pokonaniu Mohji'ego i Richie'go. Uznał, że to koniec żartów. Kazał przygotować resztę "specjalnych kul Buggy'ego", by zrównać miasto z ziemią.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 13

Nowości

  • Opiekuńczy charakter Luffy'ego zostaje ujawniony.
  • Mohji i Richie walczą z Chouchou.
  • Pomimo wysiłku Chouchou traci sklep.
  • Luffy rusza do walki z Mohji'm i Richie'm, a następnie ich szybko pokonuje.
  • Chouchou dostaje jeden worek karmy - wszystko co pozostało z jego sklepu.
  • Buggy jest szalony i gotowy zniszczyć całe miasto za pomocą swojej armaty.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego
Wioska Cocoyashi
Miasto Orange

Walki

Techniki

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki