FANDOM

175px-Luffychibi.png

Pies to dwunasty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 2
Strona: 73

Kolorowa strona okładkowa: Słomiani pokazują swoje umiejętności.

Opis

Słomianym udało się uciec od Piratów Buggy'ego. Zatrzymali się przy psie, który w ogóle się nie ruszał. Nami przyniosła klucz, który ukradła, ale ten został zjedzony przez psa. Okazuje się, że sklep przed którym stoi pies, należał do jego właściciela, który nie żyje od trzech miesięcy. Wtedy przybył Mohji i jego lew Richie, którzy chcąc zaatakować Luffy'ego uwalniają go z klatki.

Fabuła

Buggy podnosił morale swoich załogantów. Uznał, że nie mogą pozwolić na zniewagę przez takich trzech nędznych złodziejaszków. Zawołał swojego pierwszego oficera Mohji'ego i jego lwa Richie'go. Oficer zapytał czy może zabić Roronoę Zoro. Kapitan wyraził zgodę.

Zoro i Luffy się powoli się oddalali od Piratów Buggy'ego. Roronoa uznał, że jest już tak daleko od pubu, że piraci szybko ich nie znajdą. W międzyczasie narzekał trochę na klatkę. Ostatecznie padł zmęczony, bo stracił dużo krwi. Obok niego siedział pies. Luffy ciekawił się czy ten żyje i zaczął się z nim drażnić. Ostatecznie pies ugryzł go w twarz. Luffy się wkurzył na psa, a Zoro na swojego kapitana. Obaj szybko padli. Podeszła do nich Nami. Luffy nadal ją nazywał nawigatorem. Dziewczyna podziękowała im i dała klucz do klatki. Uznała, że głupio zrobiła, bo nie zdążyła jednak ukraść skarbów Buggy'ego i mapy Grand Line. Jednak pies połknął klucz. Luffy zaczął go dusić, by ten wypluł. Przyszedł burmistrz Boodle, który skarcił Słomianego. Kazał zostawić Chouchou w spokoju. Mężczyzna się przedstawił. Luffy się zapytał gdzie jest Zoro. Burmistrz powiedział, że zabrał go do siebie. Dodał, że Roronoa odmówił pomocy medycznej, bo uznał, że wystarczy mu tylko sen. Później opowiedział historię pieska i jego właściciela. Mieli oni sklep z jedzeniem dla zwierząt. Pokazał też rany jakie Chou Chou odniósł w obronie sklepu. Nami zapytała się czy właściciel się ukrywa. Burmistrz odparł, że on nie żyje z powodu choroby sprzed trzech miesięcy. Wszyscy myślą, że pies czeka na właściciela, ale Boodle uważa, że Chou Chou jest dość mądry by domyśleć się, że właściciel nie żyje, a sklep jest jego największym skarbem, dlatego go broni. Pies nie chce iść do kryjówki, dlatego burmistrz przynosi mu jedzenie. Wtedy przybyli Mohji i Richie. Nami i Boodle uciekli. Luffy powiedział, że kluczyk jest potrzebny, ale Chou Chou tylko warczył. Oficer piratów się przedstawił. Dodał, że żal mu Luffy'ego, bo przyjaciele go opuścili w potrzebie, a tak się namęczyli by uciec. Luffy zapytał się o dziwny kaptur, ale Mohji powiedział, że to jego włosy. Poskramiacz się zastanawiał, czy Luffy czuje się bezpiecznie dzięki tej klatce. Dodał, że potrafi kontrolować każde zwierze, ale Chou Chou go zaatakował. Mohji powiedział, że interesuje go tylko Roronoa Zoro. Richie zaatakował klatkę na polecenie. Luffy się ucieszył, bo się uwolnił z klatki. Richie uderzył Luffy'ego wbijając go w budynek. Mohji zakpił ze Słomianego. Richie zauważył sklep z karmą dla zwierząt. Chou Chou przygotował się do obrony swojego sklepiku. Luffy zaś uznał, że stłucze Mohji'ego i Richie'go, a Nami zostanie jego nawigatorką.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 12

Nowości

  • Mohji i jego zwierzątko lew Richie, są w pełni wprowadzeni.
  • Mohji i Richie chcą dopaść Piratów Słomianego Kapelusza.
  • Nami udało się ukraść klucz od klatki, w której zamknięty jest Luffy.
  • Boodle, burmistrz Miasta Orange i Chouchou zostają wprowadzeni.
  • Zoro zaczyna odpoczywać w domu burmistrza Boodle'a.
  • Skarbem Chouchou jest sklep.
  • Właściciel sklepu pojechał chory do szpitala trzy miesiące temu, ale nie wrócił, bo umarł.
  • Mohji dogania Piratów Słomianego Kapelusza
  • Luffy zostaje przypadkowo uwolniony z klatki.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego
Wioska Cocoyashi
Miasto Orange

Walki

Techniki

brak

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej z Fandomu

Losowa wiki