Fandom

One Piece Wiki

Rozdział 10

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Rozróba w tawernie to dziesiąty rozdział mangi One Piece.

Okładka

Tom: 2
Strona: 29

Słomiani i zwierzęta: Nami ubiera świnię w chustkę i zmuszą ją do noszenia skarbu i przekreślonej flagi pirackiej.

Opis

Plan Nami nie idzie po jej myśli, gdyż Buggy chce, by ona zabiła Luffy'ego. Waha się przed użyciem armaty Buggy'ego. Tymczasem przybywa Zoro, który odcina nogę Klauna Buggy'ego.

Fabuła

Buggy z radością zainicjował zabawę z okazji odzyskania mapy Grand Line i zdobycia nowego członka załogi. Nami została zmuszona do picia alkoholu. Jednak nie upadała i się nie upijała, kiedy piraci padali z nadmiaru. Luffy uznał, że tak powinno wyglądać życie piratów. Nami podeszła i zaczęła żartować z chłopaka. Dała mu jednak trochę jedzenia. Ten powrócił do propozycji przyłączenia się. Nami nadal odmawiała. Buggy podszedł i zaczął żartować z Luffy'ego. Słomiany powiedział, że Nami dla niego nie pracuje. Buggy zagroził mimo to surową karą, swoim kompanom kazał załadować "specjalną kulę Buggy'ego". Pocisk zdetonował kilka domów. Powiedział, że dzięki temu i mocy swojego Owocu pisana jest władza nad Grand Line. Kazał Nami zabić Luffy'ego. Ta próbowała tego uniknąć. Zaczęła się bać. Luffy powiedział jej, że ona nie jest dość odważna. Nami zapytała, czy chodzi o łatwość do zabijania. Ten jednak odpowiedział, że chodzi o odwagę by ryzykować własnym życiem. W końcu jakiś pirat wziął lont i próbował go zapalić. Nami go powaliła. Luffy już pomyślał, że jest uratowany. Nami odparła, że po prostu nie chce być piratem, nawet udawanym. Lont się zapalił. Luffy zrozumiał, że już po nim. W stronę Nami zaś ruszyli Piraci Buggy'ego. Ona jednak zaczęła atakować ich swoim kijem. Luffy już prawie rozgryzł pręt w swojej klatce. Zaczął podpowiadać Nami. Dziewczyna została zaatakowana od tyłu. W jej obronie stanął Zoro. Piraci zaczęłi odczuwać trwogę. Nami zaś nie mogła zrozumieć dlaczego Zoro i Luffy są przyjaciółmi. Buggy skojarzył, że Zoro przybył po jego głowę. Roronoa odparł, że nie jest już łowcą nagród. Jednak Buggy był zainteresowany złapaniem Zoro, by zdobyć sławę. Łowca Piratów ostrzegł oponenta i przygotował się do walki odcinając nogę Klaunowi.

Szybki opis

Zobacz kolekcję cytatów
z Rozdziału 10

Nowości

  • Nami nienawidzi piratów, bo zabili kogoś ważnego dla niej.
  • Plan Nami zaczyna nie iść po jej myśli.
  • Zoro spotkał Luffy'ego.
  • Buggy ma odciętą nogę.

Postacie

  1. Pierwsze przedstawienie
  2. Nowy załogant
  3. Debiut
Piraci Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Piraci Buggy'ego
Wioska Cocoyashi

Walki

Techniki

brak

Nawigacja

Akt Miasto Orange
Saga East Blue
Rozdziały Mangi
8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
Odcinki Anime
4 5 6 7 8

Więcej w Fandom

Losowa wiki