Fandom

One Piece Wiki

Rosy Life Riders

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rosy Life Riders dawniej zwani Jeźdźcy Latających Ryb (ト ビ ウ オ ラ イ ダ ー ズ Tobiuo Raidāzu). Były gang porywaczy z Archipelagu Sabaody. Członkowie jeździli na latających rybach, stąd ich poprzednia nazwa gangu. Ich liderem jest Duval. Przypominają gang motocyklistów ze względu na ich stroje i jazdę na latających rybach. Duval zmienił nazwę z "Flying Fish RIders" na "Rosy Life Riders" co oznacza w tłumaczeniu na polski Jeźdźcy Żywych Róż.

Latające Ryby

Flying Fish Riders' Flying Fish.png

Latające ryby.

Latające ryby na których latają członkowie gangu są rozmiarów delfina, a mogą pozostać nad wodą przez pięć minut.

Mimo, że te ryby mogą latać w powietrzu, są one znacznie szybsze pod wodą: w rzeczywistości, ich prędkość w wodzie jest na drugim miejscu zaraz po Syrenach. Ryby mają kierownice motocyklowe, pedały, fotele i kilka innych gadżetów, więc je łatwo prowadzić. Jeźdźcy mają także podwodne maski tlenowe przygotowane obok swoich miejscach, na wypadek, gdyby trzeba było nurkować w wodzie.

Ich lider Duval używa jako "motocykla" swojego żubra Motobaro, który ma specjalną aparaturę oddechową, która umożliwia mu podróżowanie pod wodą.

Członkowie

[v · e · ?]
Rosy Life Riders
Duval Motobaro  ??????  ??????  ??????

Baza

Rosy Life Riders Base.png

Baza Rosy Life Riders.

Rosy Life Riders mają swoją bazę niedaleko Archipelagu Sabaody. Cała baza znajduje się na drewnianych pomostach, które utrzymują ją na powierzchni. Jest tam wiele budynków i jedna wielka wieża, na jednym z budynków jest ich bandera. Całość jest otoczona drewnianym murem w kształcie pół księżyca.

Historia

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Akt Po Wojnie

Po Przeskoku

Akt Powrót na Sabaody

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki