Fandom

One Piece Wiki

Roronoa Zoro kontra Cabaji

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Roronoa Zoro kontra Cabaji jest to walka pomiędzy szermierzem Piratów Słomianego Kapelusza Roronoą Zoro, a drugim oficerem Piratów Buggy'ego Cabaji'm.

Prolog

Shield2.png

Buggy używa swoich ludzi jako tarczy.

Luffy, Zoro i Nami przyglądali się efektowi eksplozji wybuchu "specjalnej kuli Buggy'ego". Większość piratów leżała ranna. Wtedy dwóch piratów wstało i zapytało się jakim prawem zostali potraktowani w tak widowiskowy sposób. Okazało się, że Buggy użył swoich ludzi jako tarczy. Cabaji zaś zasłonił się Richie'm. Drugi oficer uznał, że to największa hańba w historii Załogi Buggy'ego. Kapitan przyznał, że jest wściekły. Mohji odzyskał przytomność i zauważył co Akrobata zrobił jego lwu. Cabaji powiedział, że nie chciał sobie pobrudzić ubrania, więc się nim zasłonił. Mohji zaczął się martwić o swoje zwierzątko i poczuł złość względem Cabaji'ego. Nagle Mohji zauważył Luffy'ego i powiedział Buggy'emu, że chłopak w kapeluszu zjadł Diabelski Owoc Gomu Gomu no Mi i jest Gumowym Człowiekiem. Buggy zrozumiał dlaczego Luffy odbił "specjalną kulę Buggy'ego".

Walka

Kaji oyaji.jpg

Kaji Oyaji

Cabaji ruszył do ataku, przymierzył się do Luffy'ego, ale w jego obronie stanął Zoro. Roronoa powiedział, że będzie przeciwnikiem dla oficera. Cabaji uznał, że pocieka Łowcę Piratów na plasterki. Luffy powiedział, że chętnie się nim zajmie i pozwoli Roronorze odpocząć. Wtedy Cabaji zastanawiał się dlaczego Zoro jeszcze stoi na nogach po takiej ranie jaką zadał mu Buggy. Użył więc Kaji Oyaji. Zoro zasłonił twarz. Cabaji więc kopnął go w ranę zadaną przez Klauna. Roronoa upadł na ziemię. Cabaji go wyśmiał, a Nami uznała, że to podła zagrywka. Cabaji postanowił użyć techniki Yu Kemuri Satsujinjiken. Zoro wyśmiał tę technikę i usłonił się mieczami. Cabaji ponownie zaatakował jego ranę, co spowodowało upadek Roronoy. Drugi oficer wyśmiał Zoro za krzyk podczas zadania bólu. Cabaji uznał, że Zoro popełnił błąd dołączając do Luffy'ego mimo umiejętności jakie ten posiada. Nami uznała, że Zoro nie może walczyć w takim stanie, bo on może zginąć i powiedziała Luffy'ego, że ten nie może tak po prostu patrzeć. Cabaji ruszył do ataku, ale Zoro go uderzył rękojeścią swojej lewej katany w twarz. Tym razem Zoro wyśmiał Cabaji'ego za drwienie z drażnienia ran. Wtedy Zoro zaciął sobie bok kataną. Najspokojniej zareagował Buggy zaciskajac mocniej zęby. Zoro powiedział, że zostanie największym szermierzem świata i że może dać taką przewagę Cabaji'emu. Akrobata ponownie wyśmiał Zoro, kiedy Luffy go pochwalił. Zoro stał przed Cabaji'm tak jakby miał zaraz upaść. Luffy mu kibicował. Zoro wtedy powiedział, że nigdy nie przegra z żadnym szermierzem. Cabaji zrozumiał, że siłą Zoro jest jego silna wola, a rany będą usprawiedliwieniem porażki. Zoro odparł, że gdyby te rany były przyczyną porażki to byłaby dla niego hańba.
Baczki cabaji.jpg

Kamikaze Kyaku Koma Gekijo

Cabaji wyjął bączki i kazał Roronorze przygotować się na poznanie akrobatycznych umiejętności. Użył sztuczki Kamikaze Kyaku Koma Gekijo, a potem wjechał po ścianie ku górze za pomocą sztuczki Yama Noboro. W tym czasie Zoro pozbył się problemu z bączkami lecącymi w jego stronę. Cabaji w powietrzu przygotowywał się do użycia Noryo Uchiage Hanabi: Ichiren Zashi. Buggy powiedział swojemu oficerowi, by ten zabił Roronoę, gdy go przytrzyma. Użył Chi Wo Ho Bara Bara Ho by złapać szermierza. Wtedy Luffy zdeptał jego dłoń i powiedział, by się nie wtrącać do cudzej walki.
Oni giri.jpg

Zoro pokonuje Cabaji'ego.

Cabaji uznał, że nie potrzebuje pomocy swojego kapitana, ale Zoro zrobił unik upadając na ziemię. Roronoa powiedział, że ma dość, bo go to męczy. Cabaji go wyśmiał sądząc, że to wina ran i utraty krwi. Zoro wywrócił Cabaji'ego i powiedział, że męczą go te jego akrobatyczne sztuczki. Cabaji stanął do walki. Zoro się przygotował i użył ostatecznie techniki Oni Giri.

Następstwa

Akrobata nie mógł uwierzyć w to, że pokonał go jakiś złodziej. Wtedy Zoro powiedział, że nie jest złodziejem tylko piratem i wtedy upadł na ziemię. Dodał, że się teraz zdrzemnie. Luffy się zgodził. Buggy zdziwił się i zapytał, czy naprawdę ta grupka to piraci. Słomiany to potwierdził i powiedział, że chce mapę Grand Line. Buggy go wyśmiał mówiąc, że to nie jest miejsce do zabawy dla amatorów i zapytał co ten tam będzie robił. Luffy odparł, że zostanie Królem Piratów.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki