Fandom

One Piece Wiki

Roronoa Zoro/Umiejętności

< Roronoa Zoro

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Umiejętności

Zoro jest niezwykle potężnym szermierzem z ogromnym potencjałem. Jest jednym z trzech najlepszych wojowników z Załogi Słomianych Kapeluszy, a niektórzy nawet z powodu jego siły sądzą, że jest on kapitanem. Należy do grupy określanej przez resztę załogi jako Potworne Trio (Luffy, Zoro, Sanji). Zoro sam stworzył swój styl walki trzema mieczami, Santoryuu. Podczas, gdy Luffy zawsze walczy z najsilniejszym przeciwnikiem, Zoro bierze na siebie drugiego najsilniejszego wroga.

Umiejętności Fizyczne

Po dwuletnim treningu z Mihawk'iem, siła Zoro znacznie wzrosła. Może przeciąć ogromne obiekty z niewiarygodną łatwością, szybkością i precyzją (weźmy też pod uwagę, że widzi tylko na jedno oko!)

Jest bardzo silny fizycznie, ciężko go zmęczyć. Mimo ogromnej masy mięśni Zoro jest też szybki i zwinny.

Brak Orientacji

Zoro ma jedną największą słabość - brak orientacji. Zdarzyło się mu nawet, że pomylił statki. Potrafi się zgubić zawsze i wszędzie. Nawet kiedy wskaże się mu w którą stronę ma iść, on może pójść w odwrotnym kierunku. Na przykład podczas Aktu Skypiea, kiedy zamierzał iść w prawo, a poszedł w lewo. Ponadto w Enies Lobby Nami wskazała Zoro dokładną drogę, lecz on i tak poszedł w innym kierunku albo jak Perona kazała mu iść za sobą on w pewnym momencie po prostu skęcił. Podczas swoich pomyłek często obwinia niesłusznie o to innych członków załogi. Po dwuletniej przerwie Zoro jako pierwszy przybył na Archipelag Sabaody co bardzo zdziwiło i wręcz zdenerwowało Sanji'ego, jednak szermierz dokonał tego dzięki pomocy Perony.

Szermierka

Główna strona: Santoryu
  • Oni Giri
  • Shishi sonson
  • Enbima Yone zu onigiri
  • Tora Gari
  • Sanzen Sekai

Kyutoryu

Styl walki stworzony, by pokonać Kaku

Główna strona: Kyotoryu

Miecze

Miecze Zoro
  • Wadō Ichimonji – Jedna Droga Harmonii, który należy do Ō Wazamono. Wcześniej Wado był mieczem Kuiny, ale po jej śmierci, Zoro poprosił swojego mistrza i jej ojca by dał mu ten miecz.
  • Sandai Kitetsu – Trzecie Pokolenie Przeżynacza Demonów – Wazamono (przeklęte ostrze, wszyscy którzy je poprzednio posiadali zginęli).
  • Shuusui – Czysta Jesienna Woda – Ō Wazamono, wczesniej należał do Ryumy, po pojedynku z nim zastąpił Yubashiri.
Poprzednie Miecze
  • Dwie bezimienne katany - zniszczone przez Mihawka, które zostały zastąpione przez Sandai Kitesu i Yubashiri.
  • Yubashiri – Śnieżna Droga – Ryō Wazamono – Zoro dostał ten miecz od sklepikarza, który wcześniej próbował go naciągnąć, aby ten sprzedał mu Wado Ichimonji .Zniszczony przez Shu, oficera Marynarki.

Haki

Busoshoku Haki

Główna strona: Haki Uzbrojenia

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki