FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=480 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Leviathan a korekterem jest ARRRGH

Podporucznik Rokkaku (ロッカク中尉, Rokkaku Chūi) służył w 153 oddziale marynarki stacjonującym w Mieście Shells pod dowództwem kapitana Morgana.

Wygląd

Rokkaku był ciemnej karnacji, a jego brodata twarz miała charakterystyczny kształt sześciokąta. W mandze posiadał on również bliznę ciągnącą się od środka czoła do prawego oka. Obecnie jego twarz wygląda na nieco bardziej pulchną, ale może być to jedynie złudzenie wynikające z faktu, że marynarz mógł po prostu przeżuwać jakąś potrawę na jeden z tytułowych stron mangi.

Ubierał się w granatowe spodnie i białą marynarską koszulkę bez rękawów, która posiada kołnierzyk z dwoma niebieskimi paskami. Na tylnej części znajduje się zaś niebieski emblemat Marynarki. Guziki w koszuli również są białe, a wokół szyi Podporucznik zawiązał sobie zieloną chusteczkę. Oprócz tego, tak jak Akainu, na głowie ma założoną standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis Marine.

Osobowość

Rokkaku był prawdopodobnie bardzo prawym człowiekiem, zważywszy na to, że odmówił wykonania okrutnego rozkazu swojego przełożonego.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Romance Dawn

W regionie wysp Yotsuba znajdowało się małe miasteczko Shells Town, w którym stacjonował niewielki oddział marynarzy pod dowództwem okrutnego kapitana Morgana. Jednym z oficerów służących pod „Topororękim” był Rokkaku. Gdy dowódca jednostki dowiedział się o "wizycie" małej dziewczynki imieniem Rika pod krzyżem w bazie, do którego przywiązany był Roronoa Zoro, wydał rozkaz zgładzenia jej. Każdy kto w jakiś sposób sprzeciwiał się władzy Morgana był uznawany przez niego za buntownika, bez względu na to czy były to nawet kobiety i dzieci. Rokkaku, który otrzymał owy rozkaz, odmówił jego wykonania tłumacząc się tym, iż Rika to tylko małe, bezbronne dziecko. Morgan uznał to za przejaw buntu i ściął Podporucznika za niesubordynacje.

Po Przeskoku

Rokkaku and Ripper Post Timeskip

Rokkaku zjada ryżowe kuleczki Riki

Rokkaku wraz ze swoim przełożonym Ripperem, przybywa do stołówki, gdzie Rika pilnie uczy się, by zostać kelnerką i kucharką. Trzyma on w prawej ręce gazetę i zwracając się do dziewczynki zamawia ryżową kuleczkę.

Ciekawostki

  • Jego imię i ranga zostały ujawnione w One Piece Blue: Grand Data File.
  • Wydaje się, że jego imię pochodzi od łotra z Romance Dawn v.2, czyli prototypu mangi One Piece. Oprócz tego Rokkaku ma podobny kształt twarzy jak jego imiennik.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki