FANDOM

175px-Crocodile%27s_Meeting_with_Baroque_Works.png To znaczy, że pracowaliśmy dla pirata?!

Ten artykuł zawiera spoilery!

Treść artykułu zdradza fakty z ostatnio wydanych źródeł. Jeżeli nie chcesz popsuć sobie niespodzianki, nie czytaj!

175px-Luffychibi.png

Rodzina Vinsmoke - jest znaną rodziną zabójców z której wywodzi się Sanji. Obecnie rodzina stoi na czele militarnej organizacji Germa 66 zwanej też Podżegaczami Wojennymi.

Członkowie

Do tej pory wiadomo, że rodzina składa się z ojca, czterech synów i jednej córki. Trzecim synem rodziny jest Sanji. Natomiast ojciec rodziny jest znany w środowisku Podziemia.

Galeria

[v · e · ?]
Rodzina Vinsmoke
Vinsmoke Judge Sora Vinsmoke Reiju Vinsmoke Ichiji
Vinsmoke Niji Vinsmoke Sanji Vinsmoke Yonji

Vinsmoke Matrona

Zmarła żona Vinsmoke Judge'a i matka jego dzieci.

Vinsmoke Sora

Kiedy Sanji i jego rodzeństwo miało zaledwie po kilka lat zmarła ich matka. Jej imię początkowo nie zostało podane, ale służba nazywała ją "królową" co oznacza, że była oficjalną żoną Vinsmoke Judge'a. Była łagodną i miłą kobietą która potrafiła docenić wysiłek innych osób: kiedy zobaczyła, że Sanji bardzo się napracował i pokaleczył przygotowując jej posiłek to zjadła go w całości z uśmiechem (pomimo paskudnego wyglądu i smaku jedzenia). Potrafiła być jednak stanowcza i zdeterminowana czego dowodem był wyraźny przeciw wobec męża w stosunku do modyfikacji genetycznych ich dzieci.

Wpływy

Niewiele wiadomo na temat wpływów jakie posiada Rodzina Vinsmoke. Sprawuje ona kontrolę nad, jak określiła to Nami, "Mistyczną Armią Zła" zwaną oficjalnie Germa 66. Ponadto mogą posiadać spore wpływy w funkcjonowaniu Światowego Rządu lub Marynarki. Jednym z dowodów na to jest fakt, że to oni stoją za zmianą statusu na lliście gończym Sanji'ego z "Żywy lub Martwy" na "Tylko Żywy".

Historia

W dawnych czasach Rodzina Vinsmoke była królewskim rodem rządziła całym North Blue żelazną ręką. Doprowadziło to do tego, że ich imię stało się w tamtych czasach synonimem zła. Chociaż ich rządy nad North Blue należą do zamierzchłej przeszłości, a sama rodzina nie ma już ani miejsca które może nazwać domem ani ziemi którą mogliby rządzić, to Globalny Rząd nadal uznaje ich oficjalnie za królewski ród i zaprasza na zgromadzenia. W obecnych czasach dowodzona przez nich Germa 66 wyróżnia się posiadaniem zaawansowanej technologii.

Lider rodziny a zarazem Ojciec Sanji'ego zaaranżował jego małżeństwo z trzydziestą piątą córką Rodziny Charlotte - Purin. Sam Sanji jest wstrząśnięty tym, że przeszłość znowu wróciła, wierząc równocześnie iż to jego rodzice są odpowiedzialni za to iż jest poszukiwany "wyłącznie żywy". Chcąc całkowicie położyć kres tej historii i zamknąć sprawy z przeszłości, Sanji niechętnie udał się na własny ślub.

Pekoms twierdzi że jest to czysto polityczne małżeństwo, mające na celu połączenie rodzin Vinsmoke i Charlotte. Luffy chce wyruszyć z Pekoms'em, aby powstrzymać Sanji'ego przed odejściem z załogi. Ma zamiar po cichu zakraść się na ceremonię zaślubin i ją zepsuć, a następnie sprowadzić czarnonogiego z powrotem.

Ciekawostki

  • Sanji i jego rodzeństwo, których imiona są znane, posiadają w imionach numery które mogą świadczyć o ich kolejności narodzin: Sanji (San-3) jest trzecim synem, Yonji (Yon-4) jest młodszy niż Sanji, natomiast Reiju (Rei-0), która jest ich starszą siostrą, jest prawdopodobnie najstarsza z rodzeństwa.
  • Tylko brwi Sanji'ego zakręcają się w prawą stronę, natomiast brwi reszty jego rodzeństwa zakręcają się w lewo.

Przypisy

Nawigacja