Fandom

One Piece Wiki

Rodzina Riku

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Rodzina Riku to rodzina królewska, która rządziła Królestwem Dressrosa od ponad ośmiuset lat. Została obalona przez Donquixote Doflamingo 10 lat przed aktualnej linii czasu.

Członkowie

Jedynymi znanymi członkami tej rodziny do tej pory są Rebecca, Scarlett, Riku Dold III i Viola. Kyros stał się członkiem rodziny Riku poprzez małżeństwo z Scarlett.

[v · e · ?]
Rodzina Riku
Członkowie
Riku Dold III Rebecca Viola Scarlett (Martwa) Kyros

Historia

Osiemset lat temu, Rodzina Riku stali się nowymi władcami Królestawa Dressrosa, po tym jak Rodzina Donquixote wyjechali z kraju aby zamieszkać w Mariejois. Jednym z pierwszych decyzji nowej rodziny królewskiej było wyzwolenie Gnomów i nadanie im Green Bit na własność w ramach rekompensaty za ich niewolniczą pracę. Wdzięczne Gnomy zaczęły potajemnie użyźniać glebę na Dressrosie dzięki czemu było łatwiej o plony na wyspie. Rodzina Riku zaczęła prowadzić politykę pacyfizmu i mediacji w stosunku do sąsiednich wysp. Dzięki tej polityce przez prawie 800 lat, rządzona przez nich Dressrosa nigdy nie znalazła się w stanie wojny z innym krajem. To niebywałe osiągnięcie uczyniło z ich kraju symbol pokoju na świecie.

Fabuła

Akt Dressrosa

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki