FANDOM

Rodzina Charlotte jest rodziną na której czele stoi Charlotte Linlin, jedna z Imperatorów, znana także jako Big Mom.

Członkowie

Rodzina składa się z Charlotte Linlin i jej 85 dzieci (39 córek i 46 synów), z których przynajmniej dwóch synów zmarło. Big Mom miała 43 mężów, a niektóre jej dzieci także mają już dzieci. Rodzina stanowi podstawę Piratów Big Mom, a Linlin stale aranżuje swoim dzieciom polityczne małżeństwa, by tworzyć potężne sojusze, co zwiększa siłę jej załogi.

Przez 42 lata Big Mom rodziła każdego roku. Kilka razy rodziła wiele dzieci na raz, a najwięcej dziesięć 18 lat temu.

[v · e · ?]
Rodzina Charlotte
Rodzice
Charlotte Linlin Pound (25-ty)
Synowie
Charlotte Perospero (1-wszy) Charlotte Katakuri (2-gi) Charlotte Daifuku (3-ci) Charlotte Oven (4-ty) Charlotte Opera (5-ty) (martwy)
Charlotte Counter (6-ty) Charlotte Cadenza (7-my) Charlotte Cabaletta (8-my) Charlotte Gala (9-ty) Charlotte Cracker (10-ty)
Charlotte Nusstorte (12-ty) Charlotte Moscato (16-ty) Charlotte Mont-d'Or (19-ty) Charlotte Snack (25-ty) Charlotte Bavarois (26-ty)
Charlotte Brownie (32-gi) Charlotte Raisin (33-ci) Charlotte Mascarpone (34-ty) Charlotte Yuen (35-ty) Dziesięcioraczki Charlotte (36-40-ty)
Charlotte Dosmarche Charlotte Basskarte Charlotte Dolce Charlotte Dragée Charlotte Anglais
 ?????
Córki
Charlotte Compote (1-sza) Charlotte Amande (3-cia) Charlotte Brûlée (8-ma) Charlotte Smoothie (14-ta) Charlotte Citron (15-ta)
Charlotte Cinnamon (16-ta) Charlotte Galette (18-ta) Charlotte Poire (19-ta) Charlotte Praline (21-ta) Charlotte Chiffon (22-ga)
Lola (23-cia) Charlotte Joconde (27-ma) Charlotte Joscarpone (29-ta) Dziesięcioraczki Charlotte (30-34-ta) Charlotte Pudding (35-ta)
Charlotte Flampe (36-ta) Charlotte Myukuru Charlotte Anana
Spowinowaceni
Capone Bege Aladine
Wnuki
Capone Pez
Nieznany stopień pokrewieństwa
 ?????  ?????  ?????  ?????  ?????
 ?????
Sojusznicy i powiązani
Piraci Big Mom Rodzina Vinsmoke (dawniej)

Relacje między członkami rodziny

Na czele rodziny stoi Imperator Charlotte Linlin, znana jako Big Mom, która jest głową rodziny a jej słowo jest de facto prawem stanowionym. Pomimo pokrewieństwa jej synów i córek jakim jest wspólna matka to relacje rodzinne są bardziej przedmiotowe i oparte na zasadach okrutnej pirackiej grupy w której jest się od urodzenia niż na kochającej się rodzinie. Dzieci które wykazują się intelektem lub siłą są traktowane dobrze, mogą liczyć na otrzymanie stanowiska na terytorium swej matki oraz mogą liczyć na otrzymanie Diabelskiego Owocu by otrzymać dodatkową moc. Członkowie rodziny którzy nie wykazują się ani siłą lub intelektem muszą znaleźć inny sposób by być użytecznym dla rodziny (głównie dla swej matki). Część z tych "słabszych" członków rodziny jest prowadzona na ołtarz w celach zawarcia politycznych małżeństw z wpływowymi osobami i wzmocnieniem relacji z niektórymi silnymi grupami. Nie usłuchanie woli "Wielkiej Mamy" w kwestii wyznaczonego współmałżonka i ucieczka może skończyć się wyrzeczeniem rodziny i wydaniem wyroku śmierci na takiego "rebelianta"(np. przypadek Loli) . W wypadku mocnego niezadowolenia, lub zwykłego napadu szału, Big Mom może też zabić swoje potomstwo i nikt nie może nic z tym zrobić. O ile stara się unikać zabijania własnych dzieci to nie zmienia to faktu, że potrafi być w stosunku do swych dzieci okrutna i bić je bez najmniejszej winy z ich strony (przez wiele lat poważnie biła swą córkę Chiffon tylko za to, że wyglądała jak swa bliźniaczka Lola, która uciekła przed politycznym małżeństwem). W ogólnym rozrachunku rodzinna bardziej przypomina wewnętrzną grupę piratów w Piratach Big Mom gdzie głównym zadaniem jest praca i zadowalanie Big Mom w zamian za zaufanie i pewne lepsze przywileje niż dla członków z poza grupy. Ale oznacza też sporą karę i ból dla tych członków którzy ośmieliliby przeciwstawić się lub zawieść Imperatora Charlotte Linlin.

Historia

Około pięciu lat przed obecnymi wydarzeniami w serii, Loki - książę królestwa Elbaf - zobaczył i zakochał się od pierwszego wejrzenia w Loli, jednej z córek Big Mom. Gdyby małżeństwo doszło do skutku oznaczyłoby to sojusz między królestwem Elbaf a jednym z Imperatorów, co zmieniłoby drastycznie równowagę sił w Nowym Świecie. Rodzina Charlotte była bardziej niż chętna w kwestii zawarcia tego małżeństwa ale Lola, niedoszła panna młoda, nie chciała z jakiegoś powodu być z Lokim i uciekła w morze razem ze swoją załogą. Big Mom chciała ukryć ucieczkę Loli i w jej miejsce podstawiła jej bliźniaczą siostrę - Charlotte Chiffon, ale olbrzymy z Elbaf odkryli oszustwo co doprowadziło do do takiego pogorszenia stosunków, że Big Mom musiała zupełnie zrezygnować z próby uczynienia jakichkolwiek prawdziwych gigantów swymi sojusznikami. Z tego powodu Linlin wyrzekła się Loli i wydała na nią wyrok śmierci.

Miedzy 35. córką rodziny Charlotte, Charlotte Pudding, a 3 synem rodziny Vinsmoke, Sanjim, został zaaranżowany ślub.

Przypisy

Nawigacja