Fandom

One Piece Wiki

Rockstar

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rockstar to jeden z nowych członków Piratów Czerwonowłosego

Wygląd

Rockstar jest wysokim tęgim mężczyzną o ciemnej skórze. Włosy jego są koloru czerwonego, fryzura jest ułożona na jeżyka, przypomina włosy Miss Doublefinger kiedy aktywuje owoc. Nosi kolorowy strój składający się z ciemno purpurowego płaszczu, pomarańczowej koszuli, z szerokim kołnierzykiem oraz czerwonej chusty wokół szyi. Ma żółtą szarfę wiązaną wokół bioder. Nosi lekkie-niebieskie spodnie i brązowe buty. Na lewym biodrze spoczywa szabla z zieloną rękojeścią.

Osobowość

Rockstar jest człowiekiem bardzo pewnym siebie, pokazuje wielkie poczucie dumy. Gdy Białobrody podarł list od Czerwonowłosego, Rockstar poczuł się urażony oraz twierdził, że Edward Newgate splamił honor Shanksa. Po tej sytuacji Rockstar chciał walczyć z całą załogą Białobrodego, by odzyskać honor swojego kapitana. Wydaje się być osobą bardzo odważną, nie bojącą się nawet samego Białobrodego. Jest też bardzo lojalny i słucha poleceń Shanksa.

Historia

Jak większość członków załogi Czerwonowłosego, niewiele o nim wiadomo. Jednak twierdzi on, że kiedyś był znanym piratem.

Fabuła

Akt Jaya

Shanks wysłał Rockstara, by ten dostarczył wiadomość do Białobrodego. Shanks przypuszczał, że Edward Newgate podrze list i tak się właśnie stało. Rockstar chciał walczyć z Białobrodym, by odzyskać honor swojego kapitana, ale Shanks powiedział mu, że nie było to nic wielkiego i kazał mu się wycofać.

Akt Po Enies Lobby

Gdy Shanks rozmawiał z Białobrodym w tle można było zobaczyć Yasoppa, Benn Beckmana, Lucky Roo oraz Rockstara.

Akt Marineford

Gdy załoga Shanksa przybyła na Marineford można przypuszczać, że Rockstar był tam razem z nimi. Jednak nie zaobserwowano go, gdy Piraci Czerwonowłosego stali zebrani w grupie.

Moc i Umiejętności

Nie wiemy jakie zdolności posiada Rockstar, lecz możemy założyć, że jest dosyć silną postacią ze względu na swoją nagrodę wynoszącą prawie 100.000.000 Beri

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki