Fandom

One Piece Wiki

Ririka

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Ririka - Jest barmanką prowadzącą bar w Shells Town. Jest także matką Riki.

Wygląd

Ririka jest szczupłą, młodą kobietą średniego wzrostu. Ma brązowe włosy zwykle zaczesane do tyłu. Nosi jasno zieloną sukienkę na ciemno zieloną koszulkę.

Charakter

Jest bardzo opiekuńczą matką i stara się trzymać Rikę z dala od niebezpieczeństwa. Jest także gościnna ponieważ mimo zatargu z Helmeppo przyjęła Luffy'ego i Coby'ego.

Historia

Pierwszy raz widzimy ją jak odciąga swoją córkę od wilka Helmeppo, następnie zabiera ją z sali kiedy Zoro i Helmeppo zaczynają rozmowę. Kiedy po 3 tygodniach zjawia się Helmeppo aby najeść się za darmo, Ririka nalewa mu wina. Po pokonaniu Morgana gości Zoro i Luffy'ego w swoim barze. Mówi, że słyszała od jednego z klientów, że z Grand Line nie ma powrotu. Później razem z innymi zjawia się na przystani aby pożegnać dwójkę słomianych. Kilka dni później, po tym jak Coby i Helmeppo zburzyli jeden z budynków marynarki gości ich u siebie i pyta czy zostali za to zwolnieni. Później razem z Riką dowiaduje się od marines, że Coby i Helmeppo zostali zabrani do kwatery głównej przez wiceadmirała Garpa. Prosi córkę aby to wybaczyła i, że pewnego dnia wrócą jako wielcy oficerowie. Po przeskoku widać jak udziela córce instrukcji jak być kelnerką.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki