FANDOM

175px-Luffychibi.png

Ririka jest oberżystką prowadzącą bar w miasteczku Shells. Jest także matką Riki.

Wygląd

Ririka jest szczupłą, młodą kobietą średniego wzrostu. Ma brązowe włosy zwykle zaczesane do tyłu. Nosi jasnozieloną sukienkę na ciemnozieloną koszulkę.

Galeria

Charakter

Jest bardzo opiekuńczą matką i stara się trzymać Rikę z dala od niebezpieczeństwa. Jest także gościnna ponieważ mimo zatargu z Helmeppo przyjęła Luffy'ego i Coby'ego.

Historia

Pierwszy raz widzimy ją jak odciąga swoją córkę od wilka Helmeppo, następnie zabiera ją z sali kiedy Zoro i Helmeppo zaczynają rozmowę. Kiedy po 3 tygodniach zjawia się Helmeppo aby najeść się za darmo, Ririka nalewa mu wina. Po pokonaniu Morgana gości Zoro i Luffy'ego w swoim barze. Mówi, że słyszała od jednego z klientów, że z Grand Line nie ma powrotu. Później razem z innymi zjawia się na przystani aby pożegnać dwójkę Słomkowych. Kilka dni później, po tym jak Coby i Helmeppo zburzyli jeden z budynków Marynarki gości ich u siebie i pyta czy zostali za to zwolnieni. Później razem z Riką dowiaduje się od Marynarki, że Coby i Helmeppo zostali zabrani do Kwatery Głównej przez wiceadmirała Garpa. Prosi córkę aby to wybaczyła i, że pewnego dnia wrócą jako wielcy oficerowie.

Po przeskoku widać, jak udziela córce instrukcji jak być kelnerką.

Nawigacja