FANDOM

Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=488 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest ARRRGH

Komandor Ripper (リッパー中佐 Rippā Chūsa) jest on jednym z komandorów, który należy do 153 oddziału Marynarki.

Wygląd

Ripper jest średniej wielkości facetem o mocnej opaleniźnie. Nie jest muskularny, ale niektóre partie mięśni są u niego nieźle wyćwiczone. Jego czarne wąsy łączą się na dole ze spiczastą brodą w tym samym kolorze. Oprócz tego ma on krótkie, czarne włosy i dosyć duże oczy i uszy. Nad oczami widnieją jego gęste, czarne brwi, a pod nimi strzałkowaty nos.

Jeżeli chodzi o ubiór, to Ripper jako komandor nosi standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis Marine. Oprócz tego ma na sobie granatowe spodnie, czarne buty, szare skarpetki oraz tradycyjną w Marynarce chusteczkę, która zazwyczaj ma kolor ciemnoniebieski. Ponadto komandor ma na sobie białą marynarską koszulę bez rękawów, która posiada kołnierzyk z dwoma niebieskimi paskami. Guziki w koszuli również są białe, a na plecach został wyszyty wielki emblemat Marynarki wraz z napisem. Po awansie do wyższej rangi, Ripper tak jak większość wysoko postawionych marynarzy, zaczął nosić biały płaszcz z pagonami.

Osobowość

Ripper na pewno poczuwa się do swoich obowiązków i jest gotowy wziąć na siebie odpowiedzialność za los swoich podwładnych, tak jak to miało miejsce po pokonaniu Kapitana Morgana przez Luffy’ego i Zoro. Jest kompetentny, na chłodno ocenia sytuację i co najważniejsze, ma dobre serce oraz pragnie dobra i spokoju dla zwykłych ludzi. Świetnie wywiązuje się z powierzonych mu obowiązków i sprawnie dowodzi większą grupą żołnierzami Marynarki. Słowem: jest to prawy i utalentowany członek Marynarki.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Romance Dawn

Gdy Luffy, Zoro oraz Coby posilali się po stoczonej z tyranem walce, nieoczekiwanie do domu, w którym odbywała się uczta, wkroczył komandor Ripper. Rozmowę rozpoczął od pytania czy zebrane w pokoju osoby rzeczywiście są piratami. Po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi Ripper stwierdził, że mimo tego Marynarze są dozgonnie wdzięczni za ratunek, ale nie mogą pozwolić im zostać na wyspie. W przeciwnym wypadku, jako dowódca, będzie zmuszony zaraportować o tych wydarzeniach głównej bazie Marynarki. Mimo protestów mieszkańców Luffy i Zoro posłusznie się oddalili.

Następnie Ripper zapytał się Coby’ego czy jest ich znajomym, na co ten po chwili wahania odpowiedział, że nie. Wobec zaistniałej sytuacji komandor zwrócił się do gumiaka by potwierdzić te informacje. Luffy szybko opowiedział o historii z Alvidą, na co Coby zareagował gwałtownym atakiem w kierunku przyjaciela. Słomek odpowiedział tym samym i po krótkiej walce Zoro odciągnął swojego kapitana, a Ripper pozwolił Coby’emu dołączyć do Marynarki, mimo jego niejasnej przeszłości. Ostatecznie nie tylko komandor i Coby, ale też cały oddział zasalutował piratom w podzięce, za co karą był siedmiodniowy post (trzydniowy w anime). Wcześniej Ripper stwierdził, że Coby ma wspaniałych przyjaciół.

Po 2 latach

Rokkaku and Ripper Post Timeskip.png

Ripper po przeskoku w nowym uniformie.

Ripper, który przejął dowodzenie nad bazą Marynarki, wraz z Rokkaku przybywa do stołówki, gdzie Rika pilnie uczy się by zostać kelnerką i kucharką. W lewej ręce trzyma gazetę i zwracając się do dziewczynki zamawia ryżową kuleczkę.

Moce i Umiejętności

Nie mieliśmy okazji obserwować żadnego starcia z udziałem komandora Rippera i nie możemy powiedzieć nic o jego umiejętnościach, lecz sądząc po randze i jego dotychczasowym zachowaniu, możemy przypuszczać, że jest on stosunkowo silny.

Ciekawostki

  • Imię komandora – Ripper, oznacza w języku angielskim „Rozpruwacz”. Może się to odnosić do słynnego seryjnego mordercy o pseudonimie „Jack the Ripper” – „Kuba Rozpruwacz”.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki