FANDOM

Reforte jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Reforte Portrait

Reforte w mandze.

Reforte jest pulchnym mężczyzną o jasnym kolorze włosów. Nosi koszulkę odsłaniającą większą część klatki piersiowej, oraz płaszcz zwisający na ramionach. Nosi również spodnie i buty ciemnego koloru. Dodatkowo nosi czarny kapelusz oraz okulary przeciwsłoneczne.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Reforte'a poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Reforte staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Reforte wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go ocalić.

Po wojnie

Reforte razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Reforte staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego.

Główne walki

Przypisy

Nawigacja