FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Reforte na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Reforte - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Plik:Reforte.png

Reforte jest pulchnym mężczyzną o jasnym kolorze włosów. Nosi koszulkę odsłaniającą większą część klatki piersiowej, oraz płaszcz zwisający na ramionach. Nosi również spodnie i buty ciemnego koloru. Dodatkowo nosi czarny kapelusz oraz okulary przeciwsłoneczne.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Reforte'go poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Reforte staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Reforte wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Reforte razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Reforte staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki