Fandom

One Piece Wiki

Red Line

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Red Line (lub 'Kontynent Czerwonej Ziemi [Akai Tsuchi no Tairiku]) jest jedynym kontynentem w świecie One Piece. Otacza cały świat jak pas i dzieli Grand Line na dwie prostopadłe do niego połowy (Paradise i Nowy Świat).

Galeria

Lokacje

Jedynym znanym miejscem na Red Line jest siedziba Światowego Rządu - Mariejois.

Opis

Red Line i Grand Line krzyżują się dokładnie w dwóch miejscach. Na pierwszym "skrzyżowaniu" znajduje się Reverse Mountain, czyli góra łącząca wszystkie morza oraz jedyna droga dla zwykłych statków, by przedostać się na Grand Line.

Na drugim "skrzyżowaniu" piraci napotykają się na problem, ponieważ nie mogą prosto przez Red Line przepłynąć. Istnieją dwie możliwości, żeby przedostać się przez Red Line i wejść do "Nowego Świata": Pierwszą możliwością jest przepłynięcie nad Red Line, obok Mariejois, co jednakowoż oznacza, że trzeba zostawić statek. Oprócz tego trzeba złożyć wniosek na tę podróż, co dla piratów mogłoby być skomplikowane. Druga możliwość to przepłynięcie swoim pokrytym statkiem pod Red Line. Dokładnie 10 000 metrów p.p.m znajduje się przejście pod Red Line, w którym znajduje się Wyspa Ryboludzi.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki