Fandom

One Piece Wiki

Rebecca

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Rebecca to były gladiator walczący w Koloseum Corrida, gdzie nazywana była Upiorną Księżniczką (幻の王女 Maboroshi no Ōjo). Obecnie jest księżniczką z królewskiej rodziny Riku panującej w królestwie Dressrosa.

Wygląd

Rebecca to szczupła, zgrabna i dobrze obdarzona młoda dziewczyna o jasnej karnacji skóry, która ma długie, splecione różowe włosy i jest nieznacznie wyższa niż Luffy.

Nosi ona złotą zbroje-bikini oraz nagolenice z nakolannikami i butami na obcasach tego samego koloru. Koleją częścią jej stroju jest długi, zielony Paludamentum i złoty, ozdobny hełm z czerwonym grzebieniem, do tego zakłada brązowe rękawiczki. Widziana jest często ze swoim mieczem i tarczą, które używa podczas walk w koloseum. Jednak przed wejściem na arenę w Battle Royale bloku D podczas trwania Turnieju o Diabelski Owoc Mera Mera no Mi odrzuciła tarczę, preferując walkę jednym mieczem tak jak jej ojciec Kyros i dziadek, który też uczestniczył w tym turnieju pod pseudonimem jako Ricky. Rebecca jest uważana za wyjątkowo atrakcyjną i piękną przez innych gladiatorów.

Kiedy była dzieckiem, jej włosy były proste i krótsze, ale miała już plecione w warkoczyk, miała na sobie również jasnoniebieski płaszcz z kapturem. Lecz w mandze ubrana jest w płaszcz w ciemnym kolorze.

Galeria

Rebecca as a Child.png
Rebecca jako dziecko.
Rebecca Digital Colored Manga.png
Rebecca w kolorze, w cyfrowej wersji mangi.
170x170px
Rebecca z założonym hełmem.
Rebecca Super Grand Battle X.png

Osobowość

Relacje

Rodzina

Jednonogi Żołnierz

Rebecca, nie pamiętała swojego ojca. Dlatego po pojawieniu sie Żołnierzyka, który ją chronił przez całe dzieciństwo, zaufała mu, pokochała i traktowała jak ojca. Miała z nim bardzo bliskie relacje i zawsze mogła na niego liczyć. Później okazało się, że Jednonogi Żołnierz był tak naprawdę jej biologicznym ojcem - Kyrosem, zamienionym w zabawkę przez Sugar, dlatego Rebecca o nim zapomniała.

Przyjaciele

Monkey D. Luffy

Słomianego Kapelusza poznała w Koloseum Corrida, który urywał się pod imieniem Lucy. Rebecca jest bardzo miła dla Luffy'ego. Kupiła mu nawet drugie śniadanie, kiedy był on bardzo głodny. Zaraz po tym zdarzył się pewien incydent. Jeden z więźniów złapał przez kraty Monkey'a i wystawił go na atak Rebecci. Mieli oni na celu wyeliminowanie groźnych przeciwników poza areną, by zwiększyć dziewczynie szansę na zwycięstwo. Słomek jednak szybko uniknął ataku, powalając Rebeccę na ziemię. Nie zabił jej jednak, przez co dziewczyna była bardzo zaskoczona. Następnie opowiedziała mu swoją historię o nienawiści do Donflamingo. Okazało się, że różowowłosa mimo tego nie jest wrogiem Luffy'ego. Wręcz przeciwnie, szybko się zaprzyjaźnili.

Wrogowie

Spartan

Donquixote Doflamingo

Wiadomo, że Rebecca nienawidzi Donflamingo. Głównie za uwięzienie gladiatorów i zmuszanie ich do prawdziwych krwawych walk pomimo ich sił, a także za obalenie rządów Króla Riku oraz sprowadzenia ciemności na Dressrosę. Rebecca stanęła do walki w turnieju, tylko po to by zdobyć owoc Mera Mera no Mi także przy pomocy nowej mocy zabić Donflamingo i uwolnić wszystkich gladiatorów.

Cavendish

Ich relacje są neutralne. Na początku walk Bloku D, Cavendish obronił Rebeccę przed rozwścieczonymi widzami, którzy pragnęli jej śmierci i nie szczędzili obelg w jej stronę. Później Cavendish powiedział do niej, że nienawidzi czegoś takiego i zapewnił ją, że nadal są dla siebie wrogami, a turniej wygra najlepszy.

Historia

Fabuła

Akt Dressrosy

Moce i Umiejętności

Broń

Haki

Główna strona: Kenbunshoku Haki

Główne Walki

  • Rebecca kontra Monkey D. Luffy
  • Rebecca kontra gladiatorzy Bloku D Corrida Colosseum
    • Rebecca kontra Rolling Logan
    • Rebecca kontra Suleiman
  • Rebecca kontra finaliści Corrida Colosseum
    • Rebecca kontra Boss Class Fighting Fish
    • Rebecca kontra Diamante

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajęła 29 miejsce.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki