Fandom

One Piece Wiki

Rasa

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rasa występuje tylko w anime i jest członkiem Piratów Barbar.[1] Pełni tam funkcję nawigatora.

Wygląd

Nosi białą koszulę, pod spodem fioletową bluzkę, jasnoczerwony szalik i długie, szkarłatne spodnie. Ma również zakrzywione, brązowe buty. Jak wszyscy członkowie Piratów Barbar, widoczny na jej głowie jest mały parasol. Różowy parasol, który nosi pełni u niej funkcję spinki do włosów. [2]

Galeria

Rasa as a Child.png
Rasa jako dziecko.
Rasa's Face Close Up.png
Zbliżenie na twarz Rasy.

Osobowość

Rozpoznała Vivi na pierwszy rzut oka, kiedy przemieszczała pustynię ze Słomkowymi Kapeluszami w Yubie. Kiedyś miała żal do Vivi, ponieważ myślała, że Król Cobra nigdy nie przestrzegał swojej obietnicy związanej z pomocą wiosce Melias.[3]

Historia

Rasa Meeting Vivi.png

Rasa spotyka Vivi po raz pierwszy.

Kiedyś mieszkała w małej wiosce o nazwie Melias, znajdującej się w Yubie dopóki nie zostały z niej same ruiny.Kiedy Król Cobra był w podróży po kraju ludzie z jej wsi dali Vivi (która wówczas mu towarzyszyła) małe sanki piasku jako przejaw miłości. W tym czasie ukazuje się Rasa dając księżniczce wianek. Melias została opuszczona przez ludzi, Rasa przebywała w miejscowości (czekając na powrót króla), do czasu aż znalazł ją Barbarossa.

Fabuła

Akt Alabasta

Podczas podróży do Yuba wysłała Vivi i Sand Sland Luffy'ego do piasku na próżno z jej obietnicą, gdy była dzieckiem. Vivi później przeprasza za pomyłkę ojca i obiecuje, że będzie dobrze. Później widać je uśmiechnięte, z nadzieją na świetlaną przyszłość.[4]

Umiejętności i Siła

Jest najlepszym nawigatorem piaskowego suwaku z Piratów Barbar'a[5]. Jest również postrzegana jako dobry miotacz noży.[6]

Referencje

  1. One Piece Anime - Odcinek 98, Rasa została formalnie wprowadzona.
  2. One Piece Anime - Odcinek 98, Rasa została w pełni ukazana.
  3. One Piece Anime - Odcinek 98, Ukazana została osobowość Rasy.
  4. One Piece Anime - Odcinek 98, Rasa, Zaba, Luffy i Vivi podróżują do Melias.
  5. One Piece Anime - Odcinek 98, Barbarossa wspomina o umiejętnościach Rasy.
  6. One Piece Anime - Odcinek 98, Rasa rzuca nożami w Vivi.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki