Fandom

One Piece Wiki

Rapanui Pasqua

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Rapanui Pasqua na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Komandor Porucznik Rapanui Pasqua - Występujący wyłącznie w anime średnioklasowy oficer Marynarki, który zjawił się w Akcie Wyspa Ruluka.[1]

Wygląd

Rapanui Pasqua as a Child.png

Młody Rapanui.

Rapanoi jest nieco starszym mężczyzną o blond włosach. Ma spore mięśnie i nosi zwykły mundur Marynarki. Dodatkowo nosi czarną koszulkę w stylu tanktop, oraz okazjonalnie okulary przeciwsłoneczne.

Jako młody chłopak był raczej krępej budowy z długim nosem i spojrzeniem podobnym do ojca Usoppa - Yasoppa.

Osobowość

Jako oficer marynarki, Rapanui ma silne poczucie sprawiedliwości. Mimo tego pozwala uciec Piratom Słomianego Kapelusza tylko dlatego, że piraci pomogli mu i jego załodze uciec przed Tęczową Mgłą. Ma szeroką wiedzę na temat tęczowych mgieł, pisząc o niej 10 tomów książek o niej zaznaczając przy tym, że przez nią stracił swojego ojca.

Relacje

Ojciec

Rapanui's Father.png

Zdjęcie Rapanui'ego jako dziecko, trzymanego przez ojca.

Ojciec Rapanui'ego był Oficerem Marynarki, przed tym jak syn poszedł w jego ślady. Niczego nie wiadomo na jego temat poza tym, że został uwięziony przez Tęczową Mgłę, gdzie prawdopodobnie stracił życie. Na wspólnym zdjęciu z synem, postać ojca jest zacieniowana.

Historia

Akt Wyspa Ruluka

Rapanui pierwszy raz pojawia się, podczas gonitwy za Słomianymi Kapeluszami na wyspie Ruluka. Celowo ich gubi używając przy tym swojej techniki walki zwanej Finger Bomber - mocy, która czyni monety bardzo szybkimi i zadającymi destrukcyjny wpływ.

Później widzimy go jeszcze jako dziecko w czasie, gdy jest uwięziony w Tęczowej Mgle jako kapitan Dyniowych Piratów. Okazuje się wtedy, że jest on przyjacielem z dzieciństwa Hanzo. Kiedy Wetton podpala Rulukę, Rapanui wraz z przyjaciółmi (bez Hanzo) kradną statek Wettona - Tarielishin i wpływają w tęczową mgłę.

Po spotkaniu Piratów Słomianego Kapelusza i Henzo we mgle Pasqua nie ufa im, mimo tego później wpływa za Luffym we mgłę gdzie zostaje uwięziony i jest zmuszony razem szukać wyjścia. Chwile później Tęczowa Mgła zapada się na skutek działań Wattona (niszczy on Tęczową Wieżę łączącą mgłę ze światem zewnętrznym). Po wydostaniu się z mgły, Słomiani Kapelusze nie są w stanie odnaleść Pasqui i jego przyjaciół.

Rapanui vs. Wetton.png

Rapanui łatwo blokuje desperacki atak Wettona.

Pasqua pojawia się ponownie już jako komandor marynarki i aresztuje Wettona za kradzież pirackiego skarbu po wyznaniu, że był on piratem.

Stwierdza również, że aresztuje Piratów Słomianego Kapelusza po czym ostentacyjnie komunikuje, że nie ma do tego ludzi, a przegrupowanie może zająć kilka tygodni po czym odchodzi. Później zostaje ujawnione, że Pasqua został autorem 10 tomów książki opisującej Tęczową Mgłę.

Moce i Umiejętności

Finger Bomb.png

Rapanui przygotowuje się do użycia "Finger Bomb".

Zdolności walki i techniki Pasqui zostały zasugerowane w Odcinku 139, gdzie za pomocą jednego palca sprowadza swojego podwładnego na ziemię. Nieco później zostaje wprowadzona jedyna do tej pory nazwana technika bojowa zwana "Finger Bomb" フィンガーボム Fingā Bomu. którą jak twierdzi zatopił niezliczone statki piratów za pomocą wypuszczonej monety, która leci z niewiarygodną prędkością. Pokazuje to celując w Going Merry, jednakże na skutek kichnięcia pudłuje i zatapia statek swoich kolegów z Marynarki który był większy od obranego celu.

Już jako małe dziecko Pasqua wykazywał wyjątkową siłę jak na swój młody wiek. Za pomocą Finger Bomb bez użycia monety jako pocisku był w stanie powalić Króla Mórz. Wydaje się być też wyjątkowo wysportowany zdejmując żagiel Tarielishina, czy atakując wielokrotnie wyższego od siebie Wettona.

Ciekawostki

Przypisy

  1. One Piece Anime — Odcinek 139, Rapanui zostaje wprowadzony.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki