Fandom

One Piece Wiki

Ramba

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Ramba na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Ramba[2] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z Białobrodym.

Wygląd

Ramba Portrait.png

Widok na twarz Ramby.

Ramba jest bardzo wysokim mężczyzną o szczupłej budowie ciała, którą góruje nad większością przybyłych sojuszników. Nosi długą białą szatę sięgającą do stóp z luźnymi lekko roztarganymi rękawami pod ciemno niebieską kamizelą oraz niebieską peleryną z wysokim kołnierzem. Dodatkowo nosi kawałki pancerza do swojego stroju, tak jak para złotych naramienników, i swój złoty hełm z namalowaną Banderą Piracką na czerwonym tle. Sam hełm kształtem chroni większą część głowy Ramby. Poza tym nosi przy sobie miecz dopasowany do wspomnianego wcześniej wzrostu.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Ramby, poza tym, że wydaje się żywić sporym szacunkiem Białobrodego, ryzykując swoje życie w próbie przerwania egzekucji Portgas D. Ace'a. Wydaje się również całkowicie cichym i opanowanym człowiekiem, nie okazującym emocji nawet w najgorszej sytuacji jak wtedy, gdy Portgas D. Ace zostaje krytycznie raniony przez Akainu. Widziany jest zawsze z tym samym wyrazem twarzy.

Historia

Przed wydarzeniami z Marineford, Ramba stał się rozpoznawalnym piratem w Nowym Świecie i zdołał sprzymierzyć się z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Gdy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Ramba wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego aby go uratować. W pewnym momencie po przybyciu na pole bitwy Monkey D. Luffy'ego Ramba stosuje się do instrukcji Białobrodego by atakować przeciwnika z różnych stron.

Nieco później Ramba wraz z innymi piratami zostaje zaatakowany przez Pacyfistów. Po tym jak mury oblężenia zostają podniesione, a lód zniszczony przez Admirała Akainu. Ramba wchodzi na pokład ukrytego statku Białobrodego i z pomocą Oarsa dostaje się ponownie na pole bitwy. Po tym jak Luffy'emu udaje się przerwać egzekucje Ace'a za pomocą Haoshoku Haki, Ramba wraz z pozostałymi piratami Nowego Świata wspiera chłopaka z rozkazu Białobrodego. Ramba namawia młodego pirata by ten wykorzystał okazje do uratowania brata w czasie kiedy Białobrody zajmie się Marynarką.

Po tym jak Ace zostaje uwolniony, Piraci Białobrodego wraz z sojusznikami radują się. Gdy piraci kierują się do ucieczki, Akainu prowokuje Ace'a do walki i zadaje mu śmiertelny cios. Od tej pory Ramba i sojusznicy chronią chłopaka przed oddziałami Marynarki. Mimo starań Ace umiera z powodu odniesionej rany, a Ramba wraz z sojusznikami chronią będącego celem Luffy'ego. Po przybyciu Shanksa i oficjalnym zakończeniu wojny, Ramba wraz z załogą wycofuje się.

Akt po Wojnie

Ramba razem ze swoją załogą uczestniczy w ceremonii pogrzebowej Ace'a i Białobrodego w nieokreślonym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Ramba jest budzącym grozę piratem, który zdobył pewną reputacje w Nowym Świecie i zdołał sprzymierzyć się z załogą Piratów Białobrodego

Bronie

Ramba dzierży długi miecz dopasowany do swojego wzrostu z zakrzywionym ostrzem oraz długą rękojeścią. Poziom opanowania sztuki szermierki nie jest znany, jednakże można założyć, że jest dość spory.

Ciekawostki

  • w Rozdziale 700 jeden z oficerów w Kwaterze Marynarki jest bardzo podobny do Ramby.

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World Strona 20, Dzień urodzin Ramby
  2. One Piece Green: Secret Pieces strona 337, Imię Ramby.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki