Fandom

One Piece Wiki

Rakuyo

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rakuyo to dowódca 7. dywizji Piratów Białobrodego. Jego imię zostało ujawnione w SBS tomie 58.

Wygląd

Rakuyo jest człowiekiem średniego wzrostu z ciemnymi blond dredami. Ma czarne wąsy, a jego oczy przypominają te Perony. Nosi strój składający się z zielonej kamizelki, biało brązowego płaszczu oraz ma brązowe spodnie z kwadratowymi wzorkami. Na stopy założone ma standardowe buty. W pasie przepasany jest łososiową chustą, a na czole widnieje żółta opaska ze znakiem Białobrodego.

Osobowość

Rakuyo jest bardzo lojalny wobec Piratów Białobrodego - był gotów zaryzykować własne życie, aby ocalić Ace'a. Rakuyo jest także bardzo odważnym dowódcą czego dowodzi jego bezpośredni atak na Kizaru.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marinefrod

Gdy okazało się, że Ace miał być zabity na Marineford, Rakuyo dołączył do reszty floty Białobrodego i jego sojuszników, aby go uratować. Przybywając na Marineford walczył, by uratować Ognistą Pięść razem z innymi sojusznikami Białobrodego. Osobiście walczył z Admirałem Kizaru używając jego kuli, by przegryźć go.

Po raz pierwszy płakał, gdy Białobrody ogłosił, że poświęci się w celu ratowania swoich synów. Rakuyo zawołał swojego kapitana, błagając go, by uciekł razem z nimi. Płakał ponownie, gdy Ace wymawiał swoje ostatnie słowa, po tym jak doznał śmiertelnych ran od Akainu, a także gdy Białobrody został zabity przez |piratów Czarnobrodego. Gdy pojawił się Czerwonowłosy Shanks i ogłosił koniec bitwy, Rakuyo i reszta sojuszników opuściła pole bitwy.

Akt Po Wojnie

Rakuyo uczestniczył w pogrzebie Białobrodego oraz Ace'a razem z innymi członkami załogi na nieznanej wyspie w Nowym Świecie.

Moce i Umiejętność

Jako dowódca 7 dywizji załogi Białobrodego Rakuyo ma władzę nad niższego szczebla podwładnymi. Podobnie jak wszyscy dowódcy z załogi jest on bardzo silny, również pojawia się w nienaruszonym stanie po jego konfrontacji z Admirałem Kizaru.

Rakuyo jako broń używa cepa na łańcuchu wzbogaconego o kolce oraz przypominającego twarz. Łańcuch porusza się w sposób podobny do węża. Służy głównie do ciskania nim w przeciwnika, a dzięki temu, że jest podobny do twarzy, potrafi wgryźć się w przeciwnika powodując kolosalne szkody. Nie wiadomo czy ta broń porusza się tak dzięki Diabelskiemu Owocu czy jest mechaniczna.

Walki

  • Piraci Białobrodego oraz ich sojusznicy kontra marynarka i Shichibukai.
  • Rakuyo kontra Admirał Kizaru

Różnice miedzy Manga a Anime

  • Gdy Rakuyo atakuje Kizaru, w mandze robi to od przodu zaś w anime od tyłu.
  • Jego broń wydaje się być większa w mandze.
  • W mandze kula zwykle zwisa koło nogi, jednak w anime widzimy ją wijącą się jak wąż.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki