Fandom

One Piece Wiki

Pusty Wiek

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Great Kingdom Infobox.png
Pusty Wiek
Kanji

空白の100年

Rōmaji

Kūhaku no Hyaku-nen

Pusty Wiek jest określeniem odnoszącym się do 100-letniego okresu w historii świata, o którym bardzo mało wiadomo. Miał on miejsce około 800 lat przed obecnymi wydarzeniami. Studiowanie i zbieranie informacji o tym wieku jest zabronione przez Światowy Rząd i ścigane jako przestępstwo.

Jedyną pozostałością po Pustym Wieku są Poneglyphy - kamienne bloki na których spisano całą historię w starożytnym języku, a które rozmieszczone są po całym świecie. Naukowcy i archeolodzy, którzy zajmują się badaniem i odczytywaniem ich, są ścigani i zabijani przez Światowy Rząd.

Opis

Wielka Wojna

Jednym z najważniejszych wydarzeń jakie miało miejsce w czasie Pustego Wieku jest Wielka Wojna, która zakończyła się upadkiem Shandori.

Księżyc

Starożytne Królestwo

Starożytne Królestwo było w tamtych czasach wielkim i potężnym państwem - zostało zniszczone przez dwanaście sprzymierzonych królestw, które później utworzyły Światowy Rząd. Nim ulegli zagładzie stworzyli Poneglyphy, które rozmieścili po całym świecie.

Starożytne bronie

Są to trzy bronie masowego rażenia, które powstały w czasie Pustego Wieku, o których mówi się, że są w stanie zniszczyć świat. Znane są jako Pluton - potężny statek o wielkiej sile rażenia, Posejdon - syrena posiadająca moc komunikowania się i kontroli nad Morskimi Królami i Uranus - o którym obecnie nic nie wiadomo.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki