FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Puppu na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Puppu[1] - jest kapitanem załogi pirackiej, która zamierzała ograbić Alabastę.[2]

Wygląd

Puppu's Jolly Roger.png

Bandera Piracka Puppu

Puppu jest otyłym, okrągłym człowiekiem, o bardzo okrągłej twarzy, bulwiastym nosie, rzędem okrągłych zębów i siwych włosach zanikających po bokach i czubku głowy. Jego ręce i nogi są dość cienkie w porównaniu do szerokich ramion, a palce u dłoni są krótkie i grube. Wszystko to sprawia, że Puppu bardzo przypomina świnkę.[2]

Puppu nosi na sobie prostą białą koszulę, wystającą nieco poza czerwoną piracką szarfę, niebieskie spodnie i proste buty. Podobnie jak większość kapitanów piratów, nosi płaszcz piracki, jednakże jego płaszcz posiada rękawy w przeciwieństwie do większości płaszczy kapitańskich noszonych niczym peleryna. Jego płaszcz ma brązowy kolor z pięcioma guzikami przypominającymi świńskie ryjki. Nosi również trykorn ze swoją Banderą Piracką. Sama bandera ukazuje okrągłą czaszkę świni z ryjkiem i okrągłymi zębami oraz liść na czubku czaszki.[2]

Osobowość

Puppu jest pyszny i bardzo pewny siebie twierdząc, że Shichibukai to ci piraci, którzy sprzedali swoje dusze dla Światowego Rządu i są niczym więcej jak psami. To przekonanie sprawiło, że on i jego załoga wierzyli iż są wyżej od Crocodile'a co doprowadziło później do bezsensownego pojedynku z Shichibukai i ostatecznej porażki Puppu i jego załogi.[2]

Fabuła

Saga Alabasta

Akt Alabasta

Puppu popełnił poważny błąd próbując obrabować miasteczko portowe w Alabaście będącej pod bezpośrednią ochroną Crocodile'a. Puppu obraził Shichibukai nazywając go "Psem Rządu" i w czasie gdy Crocodile zeskoczył z dachu budynku aby przywitać załogę, on i jego załoga nadziali Crocodile'a na swoje miecze. Będąc pewnym swojego zwycięstwa Puppa odwrócił się z przerażeniem kiedy Crocodile wywołał Burzę piaskową wysysając wodę z ciał Puppu i jego załogi. Nieco później Crocodile wyniósł ciała przegranych upchane w sporym worku po całym zdarzeniu.[2]

Moce i Umiejętności

Jeśli chodzi o siłę i umiejętności to Puppu jest mniej więcej na poziomie średniego pirata. Nie mniej udaje mu się przepłynąć Grand Line i dotrzeć do Alabasty. Będąc zwykłym piratem, nie miał większych szans przeciwko Crocodile'ovi który bez większych problemów dziesiątkuje całą załogę.[2]

Bronie

Puppu do walki używa sporej długości Kordelasa, jednakże nic nie wiadomo o biegłości z jaką się nim posługuje.[2]

Główne Walki

  • Puppu i jego piracka załoga kontra Crocodile.

Błędy w Tłumaczeniu

  • Jego imię można by tłumaczyć jako "Chrum Chrum".

Przypisy

  1. One Piece Blue: Grand Data File (str. 72) imię Puppu.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 One Piece Manga i Anime — Tom 17 Rozdział 155 (str. 2-9) i Odcinek 92, Puppu i jego załoga zdziesiątkowani przez Crocodile'a

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki