FANDOM

175px-Luffychibi.png

Punk Hazard to wyspa leżąca w Nowym Świecie, a także pierwsza wyspa jaką Piraci Słomianego Kapelusza spotkali na tym morzu. Jak wspomniał Trafalgar Law jest to wyspa, której nie można zlokalizować dzięki Log Pose. Była ona miejscem walki Akainu i Aokiji, gdzie walczyli oni o tytuł Admirała Floty przez całe 10 dni. Znajduje się ona blisko Dressrosy, dopłynięcie tam zajmuje parę dni.

Miejsca

Płonące Ziemie

Punk Hazard Keep Out Sign.png

Znaki ostrzegawcze widniejące na bramie

 Płonące Ziemie (炎の土地 - Honō no Tochi) znajdują się na wschodniej części wyspy. Teren ten jest otoczony żelazną siatką powstałą jeszcze za czasów sprzed wybuchu, dlatego oprócz znaku ostrzegającego, na bramie widnieją także znaki Marynarki i Światowego Rządu. Bramę wieńczy napis z nazwą lokacji, lekko przechylony w lewą stronę, ponadto tabliczka po części zaczęła się topić. Z powodu ingerencji Sakazukiego, panuje tu nieustanny upał, ponadto teren pokrywają liczne wulkany i w wielu miejscach ziemia płonie. Są tutaj pozostałości po dawnych zabudowaniach, które obróciły się w pierzynę. W wielkim hangarze przechowywano Smiley'a, jednak po teście Shinokuni przeprowadzonym przez Caesara, jest on pusty. Przed przybyciem Słomianych, tej strony pilnował ogromny smok.

Lodowe Ziemie

Lodowe Ziemie (氷の土地 - Kōri no Tochi) znajdują się po zachodniej stronie wyspy. Z powodu walki Akainu kontra Aokiji, panuje tutaj nieustanny mróz, przez który większość mieszkańców nosi grube płaszcze. Ziemie i liczne góry pokrywa gruba warstwa śniegu, a na jeziorze pływają kry. Ląd ten przecina kilka rzek, które łączą port w wewnętrznym jeziorze z otwartym oceanem. Na tej części znajduje się laboratorium Caesara, także pozostałości po dwóch pozostałych, które uległy zniszczeniu w wyniku tragedii jaka zdarzyła się na tej wyspie. Oprócz naukowca mieszkają tu między innymi: Monet, Law, podwładni Clowna i uprowadzone dzieci. Pośród wzgórz mają tu swój dom Rock i Scotch.

Laboratorium Caesara

Punk Hazard Ice side.png
Laboratorium z zewnątrz.
Punk Hazard Laboratory.png
Wewnątrz laboratorium.
Caesar's Lab Map.png
Mapa laboratorium.
Punk Hazard Research Facility Cut in Half.png
Ośrodek przecięty na pół przez Lawa.

Biscuits Room

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Mieszkańcy Punk Hazard
Najważniejsze osoby
Caesar Clown (Porwany) Monet (Martwa) Trafalgar D. Water Law (Odszedł)
Podwładni
Brązowobrody (Aresztowany) Smoothie (Aresztowany) Fen Bock (Aresztowany) Chappe (Aresztowany) Run (Aresztowany)
Rock Scotch Centaur Lampart Centaur Żyrafa Centaur Łania
 ??????
Porwane dzieci
Kozuki Momonosuke (Odszedł) Mocha (Odeszła) Sind (Odszedł) Doran (Odszedł) Ally (Odeszła)
Konbu (Odeszła) Uzu (Odszedł) Biyo (Odszedł) Ginko (Odeszła)
Zwierzęta
Smok (Martwy) Mały Smok (Martwy) Smiley (Martwy)

Historia

Fabuła

Akt Punk Hazard

Główna strona: Akt Punk Hazard

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza wyspa, na którą Słomiani przybyli w Nowym Świecie.
  • Wszystkie zamieszkujące tę wyspę zwierzęta, zginęły.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki