FANDOM

175px-Luffychibi.png

Punk Hazard to wyspa ulokowana w Nowym Świecie i pierwsza wyspa, którą odwiedzili Słomkowi (po otrzymaniu sygnału proszącego o pomoc od kogoś z wyspy) po wypłynięciu do Nowego Świata. Według Trafalgar Lawa na wyspie tej niemożliwe jest "logowanie". W miejscu tym Sakazuki i Kuzan walczyli o rangę admirała Marynarki Wojennej przez dziesięć dni. Wyspa jest dość blisko Dressrosy, a podróż między dwoma wyspami trwa krótki czas. Jest to główne miejsce akcji Aktu Punk Hazard.

Miejsca

Płonące ziemie

Punk Hazard Keep Out Sign

Znaki ostrzegawcze widniejące na bramie

Płonące ziemie (炎の土地 Honō no Tochi) znajdują się na wschodniej części wyspy. Teren ten jest otoczony żelazną siatką powstałą jeszcze za czasów sprzed wybuchu, dlatego oprócz znaku ostrzegającego, na bramie widnieją także znaki Marynarki i Globalnego Rządu. Bramę wieńczy napis z nazwą lokacji, lekko przechylony w lewą stronę, ponadto tabliczka po części zaczęła się topić. Z powodu ingerencji Sakazukiego, panuje tu nieustanny upał, ponadto teren pokrywają liczne wulkany i w wielu miejscach ziemia płonie. Są tutaj pozostałości po dawnych zabudowaniach, które obróciły się w pierzynę. W wielkim hangarze przechowywano Smiley'a, jednak po teście Shinokuni przeprowadzonym przez Caesara, jest on pusty. Przed przybyciem Słomianych, tej strony pilnował ogromny smok.

Lodowe ziemie

Lodowe ziemie (氷の土地 Kōri no Tochi) znajdują się po zachodniej stronie wyspy. Z powodu walki Akainu kontra Aokiji, panuje tutaj nieustanny mróz, przez który większość mieszkańców nosi grube płaszcze. Ziemie i liczne góry pokrywa gruba warstwa śniegu, a na jeziorze pływają kry. Ląd ten przecina kilka rzek, które łączą port w wewnętrznym jeziorze z otwartym oceanem. Na tej części znajduje się laboratorium Caesara, także pozostałości po dwóch pozostałych, które uległy zniszczeniu w wyniku tragedii jaka zdarzyła się na tej wyspie. Oprócz naukowca mieszkają tu między innymi: Monet, Law, podwładni Clowna i uprowadzone dzieci. Pośród wzgórz mają tu swój dom Rock i Scotch.

Laboratorium Caesara

Punk Hazard Ice side
Laboratorium z zewnątrz.
Punk Hazard Laboratory
Wewnątrz laboratorium.
Caesar's Lab Map
Mapa laboratorium.
Punk Hazard Research Facility Cut in Half
Ośrodek przecięty na pół przez Lawa.

Biscuits Room

Mieszkańcy

[v · e · ?]
Organizacja Caesara Clowna
Caesar Clown (porwany) Monet (martwa) Smiley (martwy) Brązowobrody (dawniej) Smooge (dawniej)
Fen Bock (dawniej) Chappe (dawniej) Run (dawniej) Rock (status nieznany) Scotch (status nieznany)
Smok (martwy) Mały smok (martwy) Lamparci centaur Żyrafi centaur Sarni centaur
 ??????
Dzieci do eksperymentów
Kozuki Momonosuke (dawniej) Mocha (dawniej) Sind (dawniej) Doran (dawniej) Ally (dawniej)
Konbu (dawniej) Uzu (dawniej) Biyo (dawniej) Ginko (dawniej)
Powiązani
Donquixote Doflamingo Kaido Vergo (martwy) Trafalgar D. Water Law Jack
Charlotte Linlin

Historia

Fabuła

Akt Punk Hazard

Główna strona: Akt Punk Hazard

Ciekawostki

  • Jest to pierwsza wyspa, na którą Słomkowi przybyli w Nowym Świecie.
  • Wszystkie zamieszkujące tę wyspę zwierzęta zginęły.

Nawigacja