Fandom

One Piece Wiki

Pudding Pudding

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=476
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Hitter a korekterem jest ARRRGH

Komodor Pudding Pudding (プリンプリン准将 Purinpurin Junshō) jest Komodorem, który należy do 77 oddziału Marynarki.

Opis

Pudding Pudding jest średniej wielkości facetem o nietypowym wyglądzie. Ma on fioletowe włosy, które związuje gumkami w czterech miejscach. Dwa razy z przodu w taki sposób, że jeden pukiel opada mu na czoło, a drugi znajduje się tuż nad nim oraz kolejne dwa razy po bokach tak, że przypominają drugą parę uszu. Co się tyczy uszu, są one przysłonięte przez pozostałą część włosów, które przypominają trochę słuchawki, a trochę nauszniki. W identyczny sposób co włosy, traktuje on również swoją brodę, która stanowi jakby piąty pukiel włosów. Ma strzałkowaty nos i długie, cienkie i czarne brwi, a do tego niewielkie oczy i uszy oraz kwadratowe czoło.

Jeżeli chodzi o ubiór, to Pudding Pudding wyróżnia się na tle innych wysoko postawionych Marines. Pierwsze, co rzuca się w oczy, to zielony szal, którym opatula swoją szyję oraz ciemnoczerwone gumki do włosów. Jego garnitur jest dwuczęściowy i składa się z marynarki w kolorze bieli oraz niebieskich spodni. Marynarka posiada złote akcenty i wiązana jest dużą ilością czarnych nitek ze złotymi guzikami. Posiada napis i logo Marine oraz niebieskie mankiety z czarnymi zapinkami i złotymi guziczkami, a u góry ubranie to kończy się szerokim kołnierzem ze złotymi paskami. Na marynarkę nasz Komodor narzuca biały płaszcz ze złotymi akcentami. Od wewnętrznej strony jest on bordowej barwy, a na zewnątrz widzimy naramienniki z jasnożółtą torsadą i czarną taśmą ze złotymi guzikami i bulionami. Posiada on też zieloną bransoletkę z koralików wraz z kamieniem szlachetnym, który przypomina szmaragd. Oprócz tego nosi czarne buty.

Osobowość

Co się tyczy charakteru, niewiele możemy powiedzieć w tej materii. Na pewno jest pewny siebie (aż nadto) i oddany Sprawiedliwości. Niestety jest zwyczajnie słaby i mimo jego chęci niesienia pomocy uciśnionym, nie jest on w stanie poprzeć swoich słów czynami.

Galeria

Pudding Pudding Youth.png
Młody Pudding Pudding w Marynarce.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Arlong Park

Po raz pierwszy widzimy Komodora Pudding Puddinga, gdy nie może on przeboleć faktu, że piraci zamieszkują takie miejsca jak East Blue. Następnie, po krótkiej przemowie skierowanej do swoich podwładnych, wydaje rozkaz ostrzelania siedziby piratów i wyeliminowania ich dla dobra ludzi zamieszkujących wioskę. Niedługo potem statek wystrzeliwuje w kierunku Arlong Park kulę armatnią, która zostaje przegryziona przez Arlonga. Następnie kapitan Piratów Arlonga wysyła trójkę swoich podwładnych, aby zajęli się niechcianymi gośćmi. Gdy marynarze zastanawiają się czy kula okazała się niewypałem, Chew atakuje jednego z nich, wyskakując spod wody.

Wtedy niespodziewanie Komodor rozkazuje powstrzymać się od działania swoim podwładnym i zaczyna to, w czym jest najlepszy, a mianowicie przemowę. Przedstawia się, trochę się przechwala i w imię Sprawiedliwości nakazuje się poddać ryboludowi. Jednak ten przerywa mu w pól zdania i znienacka atakuje. Marynarze nie zdążyli zareagować, ze względu na usunięcie steru statku przez Kuroobiego. Chew oznajmia, że nie naruszył punktów witalnych Komodora, po czym tłumaczy załodze Marynarki, że zostali pokonani. W tym samym czasie Hatchan przesuwa podwodną skałę co powoduje wytworzenie się wiru wodnego. Ów wir wprawia w panikę Marynarzy, a następnie wchłania ich wraz ze statkiem pod wodę. Tak zostaje pokonany Komodor Pudding Pudding wraz z załogantami.

Wpływ na Mangę

Jeden z fanów w SBS zadał Odzie pytanie, czy Pudding Pudding był wzorowany na postaci o imieniu Purin Purin-chan z kukiełkowego show o nazwie „Opowieści Purin Purin” z roku 1981. Oda potwierdził, że rzeczywiście wzorował się na tej postaci, ponieważ jego starsza siostra bardzo lubiła ten program. Zapamiętał on jednak jedynie imię i styl uczesania tamtej postaci.

Princess Purin.png
Purin Purin-chan narysowana przez Ode.
Purin Purin-chan.png
Purin Purin-chan z oryginalnego pokazu lalek.

Ciekawostki

  • Jego imię „Purin Purin” w języku angielskim zostało przetłumaczone na „Pudding Pudding”.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki