Fandom

One Piece Wiki

Powrót Życia

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Powrót Życia - jest techniką używaną przez członków CP9 Kumadori'ego oraz Roba Lucci. Pozwala użytkownikowi manipulować nad funkcjami swojego organizmu. Określana również w FUNImation jako "Odrodzenie". Gdy Chopper zobaczył technikę, wspomniał podobną o nazwie "Bio Feedback".

Użycie

Kumadori demonstruje zdolność, zjadając całą żywność z gigantycznej lodówki trawiąc ją i swoją tkankę tłuszczową by stać się super chudym. A następnie wchłaniając wszystkie składniki odżywcze z jedzenia i powrócić do swojego oryginalnego rozmiaru. Wykorzystuje także technikę do kontrolowania swoich włosów. Łapie nimi przeciwnika w pułapkę, lub używa ich do wyprowadzenia ataku "Shigan"

Rob Lucci także zna tą technikę, ale wykorzystuje ją w połączeniu z "Kami-e", aby zmienić się w bardziej zwrotną postać pół-lamparda. Nie wiadomo, czy opanował tą technikę na podobnym bądź wyższym poziomie w stosunku do Kumadoriego.

Techniki

Kumadori

  • Kami Shibari (髪縛り Kami Shibari?): Kumadori wydłuża swoje włosy i manipulując nimi związuje przeciwnika.
    • Haru Gin Jo (春・吟・情 Haru Gin Jō?, oznaczająca "Wiosenny Poemat Pasji"): Po złapaniu przeciwnika za pomocą Kami Shibari, Kumadori przymierza się do zadania kończącego ciosu za pomocą swojej laski. Wykorzystał tą technikę przeciwko Nami, jednak ta zrzuciła kurtkę w ostatniej chwili. Tłumaczony również jako "Pieśń Wiosennych Uczuć".
    • Yana Gin Jo (柳 · 吟 · 情 Yana Gin Jo ?, oznaczająca "Pieśń Wierzby"): Technika identyczna do poprzedniej poza nazwą, Wykorzystana przeciwko Chopperowi.
  • Shoka, Kyushu (消化 吸収 Shōka, Kyūshū?, oznaczająca "Trawienie, Wchłanianie"): Kumadori używa techniki by wrócić do normalnego rozmiaru ciała po zjedzeniu całego jedzenia z lodówki, kiedy Chopper obserwował go.
  • Shishi Shigan (獅子指銃 Shishi Shigan?, oznaczająca "Pistolet Lwiego Palca"): Zamiast użyć własnych plców do techniki "Shigan", Kumadori formuje włosy do postaci rąk i wykorzystuje palce do szybkiego zaatakowania przeciwnika. Atak podobny do "Shigan Madara" Lucci'ego, jednak mniej skuteczny.

Rob Lucci

  • Seimei Kikan: Kami-e Bushin (生命帰還 紙絵武身 Seimei Kikan: Kami-e Bushin?, oznaczająca "Powrót Życia: Rysunkowa Forma Walki"): Używając tej techniki Lucci tworzy formę pół-lamparda. Jest mniejszy, lżejszy i widocznie zwiększa się jego szybkość. W tej formie jest bardziej zwinny i trudniejszy do trafienia względem oryginalnej większej formy pół-lamparda. Inaczej zwany: "Rebirth: Sketch Form", lub "Life Return Paper Art Fighting Form".
    • Seimei Kikan: Kaijo (生命帰還 解除 Seimei Kikan: Kaijo?, oznaczająca "Powrót Życia: Zamknięcie"): Lucci używa tej techniki w formie "Kami-e Bushin, aby powrócić do swojej oryginalnej większej formy Pół-lamparda.

Ciekawostki

  • Z opisu Kumadoriego dotyczącego Techniki Powrotu Życia wynika, że aby w pełni opanować tę technikę potrzeba 2000lat. jest to przesada gdyż widzimy jej wykorzystanie przez niego w wieku 34lat i Roba Lucci w wieku 28.
  • Pozostałe postacie także wykazują zdolność kontrolowania organizmu. Siostry Boa posiadają zdolność zmiany włosów na kształt węży. Nie wiadomo czy zdolność ta wiąże się ściśle ze zjedzonym diabelskim owocem czy też jest to technika podobna w działaniu do Powrotu Życia.
  • Z jakiegoś powodu, gdy Chopper wydaje ryk w postaci Monster Point, Kumadori nie może chwilowo kontrolować swoich włosów. Analogicznie, jeżeli jest rozproszony traci na chwilę nad nimi kontrolę.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki