Fandom

One Piece Wiki

Potworne Trio

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
Image Nazwa Umowna.png
To oznacza, że drugi uczeń Toma, Cutty Flam, ciągle żyje w tym mieście jako "Franky"

Ten artykuł został umieszczony pod nazwą umowną

Tytuł jest jedynie określeniem lub przydomkiem, gdyż właściwa nazwa nie została jeszcze nadana przez autorów. Jeśli poznamy prawdziwą nazwę tego tematu, przeniesiemy go.

175px-Luffychibi.png

Potworne Trio to nieoficjalna drużyna składająca się z trzech najsilniejszych piratów załogi Słomianego Kapelusza. Nagroda za całą trójkę wynosi w sumie Bsymbol.gif997,000,000.

Opis

Drużyna jest niesamowicie silna. Wspólne działania były widziane w mandze pierwszy raz w czasie walki z potworem na pustyni w Alabaście. Później takie wspólne walki miały miejsce w czasie walki z Pacyfistą. Widać było ich siłę. Indywidualnie każdy z nich korzysta z różnego Stylu Walki i był w stanie pokonać mistrzów Rokushiki. Sam Luffy jest użytkownikiem Haoshoku Haki.

Najlepszym przykładem siły Potwornego Trio po dwuletnim treningu jest to, że byli oni w stanie pokonać potwora morskiego takiego jak Kraken (istota kilkaset razy większą niż Thousand Sunny) bez większego wysiłku pod wodą, gdzie ich wytrzymałość jest znacznie zmniejszona. W dodatku cała trójka posiada zdolność Busoshoku Haki i Kenbunshoku Haki, a Luffy całkowicie opanował Haoshoku Haki.

Członkowie

[v · e · ?]
Potworne Trio
Monkey D. Luffy Roronoa Zoro Vinsmoke Sanji

Profil

Techniki

Walki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki