Fandom

One Piece Wiki

Posejdon

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Posejdon (ポセイドン, Poseidon) jest jedną z trzech starożytnych broni, tak jak Pluton i Uranus. Jest to syrena, która może komunikować się z Królami Mórz.

Wygląd

Zamiast nieożywionym przedmiotem tak jak inne bronie, Posejdon była syreną królewskiego rodu należącego do Królestwa Ryugu. Po jej śmierci, jej potomkowie, którzy posiadali taką samą zdolność do rozmowy z Królami Mórz, odziedziczyli po niej tytuł, znanej potocznie jako "Syrenia Księżniczka" (人魚姫 Ningyo Hime). Aktualnie Shirahoshi odziedziczyła zdolność Posejdona i jej imię.

Umiejętności

Shirahoshi Summons Sea Kings as a Child.png

Królowie Mórz przypadkowo wezwani przez Shirahoshi.

Posejdon ma możliwość komunikowania się z Królami Mórz. Jest ona uważana za potężną broń, ponieważ może rozkazać "Królom" zatopić jakąś wyspę, dlatego jest uważana za najpotężniejszą umiejętnośc na całym świecie. Była wykorzystywana w szlachetnych celach i uratowała tysiące istnień, ale ze złymi intencjami, może zatopić wszystko w oceanie. Królowie Mórz uważają Syrenią Księżniczkę za ich królową.

Shirahoshi obudziła swoją moc poraz pierwszy w wieku sześciu lat, nie potrafiła wtedy jeszcze kontrolować swojej mocy i mogła nieświadomie przywołać "Królów", kiedy była bardzo smutna lub jak coś zagrażało jej rodzinie i królestwu. Dziesięć lat później, w trakcie walki z Nowymi Pirami Ryboludzi, ponownie aktywowała moc, tym razem zyskując nad nią kontrolę.

Ciekawostki

  • W mitologii greckiej Poseidon (Ποσειδών) to bóg mórz i oceanów. Neptun jest rzymskim odpowiednikiem Posejdona, a Otohime jest córką japońskiego boga mórz Ryujin.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki