FANDOM

Porche jest członkinią Piratów Foxy'ego. Jest ona uważana przez załogę za idolkę kochaną przez wszystkich.

Wygląd

Porche Anime Infobox.png

Wygląd Porche.

Porche jest szczupłą młodą kobieta z ciemnymi niebieskimi włosami, niebieskimi oczami i szpiczastym nosem. Jest widziana w różowym kombinezonie, który jest góry rozpięty, odsłaniając bikini pod nim, a na dole na szerokie nogawki. Na rękach ma fioletowe rękawiczki sięgające do łokcie, zakończone futerkiem. Na głowie nosi różowo-fiolewotą czapkę w paski z wielkim pomponem, a na twarzy czarną maskę. W anime, Porche ma na sobie koszulkę zespołu Foxy'ego podczas niektórych rund Davy Back Fight.

-Rokey- One Piece - Adventure of Nebulandia.jpg

Twarz Porche widziana z bliska bez maski w One Piece - Adventure of Nebulandia

Osobowość

Uwielbia to, że jest ona uwielbiana przez członków załogi. W anime, jest ona nawet zazdrosna, gdy Nico Robin staje się częścią załogi, a cała uwaga jest zwrócona ku niej. Jest arogancka i niezbyt mądra. Jest bardzo lojalna wobec swojego kapitana, ale ma również wielką obsesję na punkcie Chopper'a. Uważą go za bardzo słodkiego, zwraca się do niego "Choppy" (チ ョ ッ ピ ー Choppii). W anime, woli, aby był w formie Brain Point, jak pokazano, gdy używał Jumping Point krzyknęła: "Co się stało z Chopperem ?! On nie jest w ogóle uroczy!".

Może ona żywić do Sanji'ego jakieś uczucia jako, że pocałowała go w policzek, ale może to dlatego, że była mu wdzięczna za uratowanie życia. Byłą zachwycona jedzeniem jakie przygotował, więc zaproponowała mu aby przyłączył się do Piratów Fixy'ego. Powiedziała mu że zawsze będzie go pamiętać i będzie miał szczególne miejsce w jej sercu.

Fabuła

Saga Water 7

Akt Davy Back Fight

Akt Powrót Foxy'ego 

Saga Thriller Bark

Akt Wyspa Spa

Umiejętności

Broń

Jej bronią jest Cutie Baton. Ta broń ma wiele technik w których, strzela shurikenami, wypuszcza fioletowy usypiający lub paraliżujący gaz. Potrafi też zahipnotyzować przeciwnika.

Ciekawostki

  • Często w reakcji na coś wymawia słowo "Nya".

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki