Fandom

One Piece Wiki

Pop Green

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Pop Green jest typem amunicji używanej przez Usoppa po przeskoku, która pozwala mu na tworzenie różnych roślin w walce oraz poza nią  np w celu zrobienia łódki i wioseł.

Historia

Pop Green pojawiły się na Archipelagu Boin. Herakles używał ich jako pocisków, broni czy nawet przedmiotów potrzebnych do życia. Gdy poznał Usoppa, nauczył go tego, co sam o nich wiedział.

Użycie

Nasiona Pop Green są wyjątkowe dzięki temu, że są w stanie natychmiastowo wyrosnąć z nasiona do dojrzałej rośliny. Rosnące na Archipelagu Boin były używane przez Heraklesa (który po prostu nimi rzucał) a także przez Usoppa (ten używał do tego Kuro Kabuto). Każde nasiono ma inny efekt i inny sposób wzrostu, przykładowo niektóre wyrastają w powietrzu, inne podczas uderzenia.

Ataki Usoppa

Po dwóch latach treningów z Heraklesem, Usopp opanował do perfekcji wykorzystywanie nasion Pop Green jako swojej nowej, potężnej broni.

Powinno zostać jednak nadmienione, że nazwy technik nie nazywają w każdym przypadku także i nasiona, ponieważ są one tylko nazwami wymyślonymi przez Usoppa.

Ciekawostki

  • Usopp's Garden of Pop Greens.png

    Położenie ogródka Usopp'a na statku.

    W 68 rozdziale SBS, Oda powiedział, że Usopp posiada własny ogród na Thousand Sunny, dzięki któremu może produkować nowe nasiona Pop Green.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki