Fandom

One Piece Wiki

Podziemie

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Haard.

Podziemie jest to cały system połączeń, przemytu i podejrzanych transakcji, które wymykają się kontroli Światowego Rządu (tzw. Czarny Rynek). Znajduje się on głównie w Nowym Świecie.

Organizacje

Według Law'a, Nowy Świat dzieli się na terytoria podlegające najsilniejszym piratom dzięki ich maklerom. Najbardziej wpływowym człowiekiem w tym świecie był Donquixote Doflamingo o kryptonimie "Joker".

W związku z tym, podziemie dotyczy prawie wszystkich głównych światowych sił i najsilniejszych osób:

  • Yonko: Jako najpotężniejsi piraci z Nowego Świata, są zaangażowani w działania podziemia.
  • Najgorsza Generacja: To potężni piraci Nowego Świata, niektórzy niezaangażowani w działania podziemia.
    • Trafalgar Law: Aby zdetronizować Doflamingo i pokonaj Kaido, działał jako partner Caesar Clown.Co więcej, jego działania doprowadziły do ​​rezygnacji Doflamingo ze stanowiska Shichibukai (później okazuje się to fałszywa wiadomością).
    • Kid i Killer: Mimo że nie są maklerami oglądali pokaz mocy broni Caesar Clown.
  • Shichibukai: Niektórzy Shichibukai są lub byłli zaangażowani w działania podziemia.
  • Światowy Rząd: Ze względu na zaangażowanie Światowej Szlachty w podziemiu, Światowy Rząd nie może podjąć działania przeciwko instytucji niewolnictwa.
  • Marynarka: Niektórzy byli marynarze są zaangażowani w działania podziemia po ich wydaleniu lub rezygnacji i nawet podczas służby.
    • Wiceadmirał Vergo: Jest to podwójny agent podobnie jak Corazon, ale on in flirtował marynarkę dla Jokera mając za zadanie zachować w ukryciu nielegalne działania Caesar Clown'a.
    • Były Naukowiec Caesar Clown: Po incydencie z wybuchem broni chemicznej na Punk Hazard cztery lata temu, był zaangażowany w nielegalny handl bronią.
    • Były Admirał Kuzan: Po odejściu z marynarki mógł być zaangażowany w działania podziemia, co spekulowali Doflamingo i Smoker.
  • Wyspa Ryboludzi: Krwawa przeszłość zwiazana z niewolnictwem.
  • Dwa pokojowe kraje zainteresowane bronią Shinokuni.
  • Kraj Kano będący w stanie wojny korzystał z broni przemycanej przez Jokera.
  • Rodzina Franky'ego brała uczestniczyła w handlu na czarnym rynku w mieście St. Poplar zarówno jako kupujący jak i sprzedający.
  • Były Wicekapitan Piratów Rogera Silvers Rayleigh dał sie złapac w niewole do domu aukcyjnego na Archipelagu Sabaody,aby go okraść w celu spłacenia swoich długów.
  • Bracia Kelly Funk i Bobby Funk są sławnymi zabójcami podziemia.
  • Suleiman również jest sławnym zabójcą podziemia.
  • Niekanoniczny pirat Breed jest związany z podziemiem i był w stanie uzyskać Smile.
  • Kilku niezanych maklerów (co najmniej dwunastu) było pokazanych oglądających aukcję Caesar'a.
  • Jack majest powiązany z maklerami i został poinformowany o klęsce Caesar Clowna.
  • Człowiek z rogami jest również widziany wśród sylwetek maklerów i wydaje się być jednym z podwładnych Jacka, można go później ujrzeć na statku Jacka.
    • Zarys ludzkiej postaci Jacka, który został przedstawiony w rozdziale 809, pokazuje, że również może mieć on rogi, a Jack w postaci mamuta ma coś co przypomina rogi na swoim płaszczu, więc jest możliwe, że osobą oglądającą aukcje Caesara jest sam Jack.
[v · e · ?]
Powiązani z Podziemiem
Maklerzy
Franky ‡ "Joker" ‡ Pekoms Tamago  ??????
 ??????  ??????  ??????  ??????  ??????
 ??????  ??????  ??????  ??????  ??????
 ??????
Nabywcy
Crocodile ‡ Saint Roswald Saint Charloss Saint Shalulia Saint Jalmack
Saint Mjosgard Kaido Charlotte Linlin Breed ≠
Pośredni Dostawcy
Duval ‡ Disco ‡ Caesar Clown Ibusu
Zabójcy
Kelly Funk Bobby Funk Suleiman
Inni
Silvers Rayleigh ‡ Trafalgar D. Water Law ‡ Vergo † Donquixote Rosinante ‡† Eustass Kid
Killer Jack Kuzan

Przemyt

Historia

Przeszłość

Akt Alabasta

Akt Water 7

Akt Archipelag Sabaody

Podczas Przeskoku

Saga Piracki Sojusz

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Ciekawostki

  • Donquixote Doflamingo i Smoker uważali, że Kuzan mógł być zaangażowany w działania podziemia. Jednak były admirał ani tego nie potwierdza, ani nie zaprzecza.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki