Fandom

One Piece Wiki

Pluton

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Pluton jest to jedna z trzech starożytnych broni, obok Posejdona i Uranusa. Pluton jest ogromnym okrętem o sile masowego rażenia, zbudowany dawno temu w mieście Water 7 na Grand Line. Mówi się, że jest zdolny do niszczenia wyspy. Pluton po raz pierwszy był wspomniany przez Crocodile'a kiedy wypytywał on Nefertari Cobrę o Poneglyph w Alabaście.

Wygląd

Jest to ogromny okręt wojenny. Nic więcej na temat jego wyglądu nie wiadomo.

Umiejętności

Jego siła jest tak niebezpieczna jak u innych tego rodzajów broni, takich jak Posejdon, która sama miała moc pochłonięcia wszystkich wysp na świecie do oceanu, choć dokładne szczegóły jej możliwości pozostają nieznane. Ten kto kontroluje tą broń ma szansę, aby podbić świat. Podobno Pluton miał również możliwość zrobić jak najwięcej szkód na świecie ze wszystkich starożytnych broni.

Historia

Plany Plutonu-0.jpg

Plany Plutonu.

Pluton został zaprojektowany i zbudowany w Pustym Wieku i stał się nieaktywny po wojnie. W reakcji na zagrożenia wynikające z używania Pluton'u Globalny Rząd zakazał badania nad Poneglyph z których można wyczytać położenie jego planów. Co się z nim stało po wojnie nigdy nie zostało określone.

W przeciwieństwie do Posejdona, którego zdolność była przekazywana w krwi rodziny królewskiej Wyspy Ryboludzi, Pluton został uznany za obiekt, co oznacza, że ​​jedynym sposobem na użycie go jest jego budowa. Plany broni były trzymane w ukryciu w Water 7 przez cały ten czas.

Były one przekazywane w linii niesamowitych cieśli wieków. W końcu wpadł w ręce legendarnego szkutnika Tom'a. Obowiązkiem cieśli było pilnowanie planów i zapobiec przed dostaniem się ich w niepowołane ręce. Ponadto, tylko oni mogą ich użyć do budowy drugiego Pluton'u.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki