FANDOM

Plemię minków to rasa żyjąca na świecie. Po raz pierwszy zostali wspomnieni na liście cen niewolników, którą Duval pokazał Sanjiemu. Większość z nich żyje w Księstwie Mokomo na szycie Zou. Odizolowani są od innych ludzkich cywilizacji od 1000 lat.

Wygląd

Wydaje się, że minkowie są to humanoidy posiadające cechy zwierząt, chociaż niektórzy z nich bardziej niż inni przypominają zwierzęta. Dotychczas zwierzęce cechy członków plemienia były cechami ssaków. W pewnym sensie, są oni podobni do użytkowników Diabelskich Owoców typu Zoan w formie hybrydy.

Minkowie

[v · e · ?]
Plemię minków
Przywódcy
Inuarashi Nekomamushi
Muszkieterowie
Sicilian ????? ????? Wanda Carrot
Yomo  ?????  ?????
Strażnicy
Pedro (martwy) Roddy Blackback Milky
Cywile
Miyagi Tristan Bariete Monjii Lindbergh
Musatobi (niekanoniczny)  ??????  ??????  ??????  ??????
 ??????  ??????  ?????? (martwy, niekanoniczny)
Piraci
Bepo Faust Pekoms Zepo (martwy) Noir (niekanoniczny)
 ??????
Powiązani
Rodzina Kozuki Sojusz Ninjo-Piracko-Minkowo-Samurajowy

Relacje międzygatunkowe

Minkowie są wycenieni jako niewolnicy przez zwykłych ludzi, a średnia cena za członka plemienia jest wynosi Bsymbol700,000. Ich położenie - żywa "wyspa" Zou - uniemożliwia namierzenie ich przy pomocy Long Pose co znacznie utrudnia znalezienie ich kraju i zwiększa izolację od świata zewnętrznego. Mimo tego Minkowie nie wykazują natychmiastowej wrogości do przybyszów z zewnątrz: przybysze z poza Zou są witani, a mieszkańcy kraju informowani o tym za pomocą "dzwonu gości" co świadczy o tym, że są z natury neutralni do osób z zewnątrz. W ich oczach rasa ludzka jest po prostu inną odmianą ich własnego gatunku: minków-małp pozbawionych futra. Ponadto ich podejście do przybyszów z zewnątrz jest dużo bardziej praktyczne niż innych ras: każda osoba jest oceniana indywidualnie, przez pryzmat tego kim jest a nie czym jest. Ze względu na niedawne wydarzenia mogą jednak wykazywać obecnie natychmiastową wrogość w stosunku Piratów Bestii do których należał Jack i jego załoga - ludzi którzy zniszczyli ich kraj. Z kolei Klan Kozuki z Kraju Wano utrzymuję z plemieniem przyjacielską, niemal rodzinną relację. Natomiast Piraci Słomianego Kapelusza traktowani są jako wybawiciele i prawdziwi przyjaciele którzy pomogli im w najczarniejszej godzinie ich plemienia.

Ogólna siła

Członkowie plemienia są niezwykle silni. Każdy w plemieniu jest w stanie używać stylu walki zwanego Elektro, zarówno dzieci jak i starcy. Carrot, członkini armii Inuarashiego pokazała imponująco wysoki poziom szybkości i zręczności. Sami władcy owej społeczności są na tyle silni by walczyć na równi z piratem wartym Bsymbol 1,000,000,000. Minkowie posiadają ponadto zdolność szybszej regeneracji i leczenia ran niż przeciętni ludzie.

Przypisy

  1. Manga i Anime One Piece: Tom 51 Rozdział 501 i Odcinek 395, Minkowie są pokazani na liście niewolników.

Nawigacja