Fandom

One Piece Wiki

Plemię Minków

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Minkowie to jedno z plemion w świecie One Piece. Pochodzą z wyspy Zou znajdującej się na plecach gigantycznego słonia. Pierwszy raz zostali wymienieni na liście cen niewolników, którą Duval pokazał Sanji'emu.

Wygląd

Wydaje się, że minkowie są to humanoidy posiadające cechy zwierząt, chociaż niektórzy z nich bardziej niż inni przypominają zwierzęta. Dotychczas zwierzęce cechy członków plemienia były cechami ssaków. W pewnym sensie, są oni podobni do użytkowników Diabelskich Owoców typu Zoan w formie hybrydy.

Relacje międzygatunkowe

Minkowie są wycenieni jako niewolnicy przez zwykłych ludzi, a średnia cena za członka plemienia jest wynosi Bsymbol.gif700,000. Ich położenie - żywa "wyspa" Zou - uniemożliwia namierzenie ich przy pomocy Long Pose co znacznie utrudnia znalezienie ich kraju i zwiększa izolację od świata zewnętrznego. Mimo tego Minkowie nie wykazują natychmiastowej wrogości do przybyszów z zewnątrz: przybysze z poza Zou są witani, a mieszkańcy kraju informowani o tym za pomocą "dzwonu gości" co świadczy o tym, że są z natury neutralni do osób z zewnątrz. W ich oczach rasa ludzka jest po prostu inną odmianą ich własnego gatunku: minków-małp pozbawionych futra. Ponadto ich podejście do przybyszów z zewnątrz jest dużo bardziej praktyczne niż innych ras: każda osoba jest oceniana indywidualnie, przez pryzmat tego kim jest a nie czym jest. Ze względu na niedawne wydarzenia mogą jednak wykazywać obecnie natychmiastową wrogość w stosunku Piratów Bestii do których należał Jack i jego załoga - ludzi którzy zniszczyli ich kraj. Z kolei Klan Kozuki z Kraju Wano utrzymuję z plemieniem przyjacielską, niemal rodzinną relację. Natomiast Piraci Słomianego Kapelusza traktowani są jako wybawiciele i prawdziwi przyjaciele którzy pomogli im w najczarniejszej godzinie ich plemienia.

Siła

Członkowie plemienia są niezwykle silni. Każdy w plemieniu jest w stanie używać stylu walki zwanego Elektro, zarówno dzieci jak i starcy. Carrot, członkini armii Inuarashiego pokazała imponująco wysoki poziom szybkości i zręczności. Sami władcy owej społeczności są na tyle silni by walczyć na równi z piratem wartym Bsymbol.gif 1,000,000,000. Minkowie posiadają ponadto zdolność szybszej regeneracji i leczenia ran niż przeciętni ludzie.

Członkowie Plemienia

[v · e · ?]
Plemię Minków
Przywódcy
Inuarashi Nekomamushi
Oddział Muszkieterów Inuarashi
Sicilian Carrot Wanda ????? ?????
 ?????  ?????
Strażnicy
Roddy Blackback Pedro
Inni
Bepo Pekoms Bariete Yomo Miyagi
Tristan Monjii Milky  ?????  ?????
Sojusznicy
Rodzina Kozuki Piraci Słomianego Kapelusza Piraci Serca

Odniesienia

  1. Manga i Anime One Piece: Tom 51 Rozdział 501 i Odcinek 395, Minkowie są pokazani na liście niewolników.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki