Fandom

One Piece Wiki

Piraci Wirującego Pająka

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Maelstrom Spider Pirates na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Piraci Wirującego Pająka[1] - są piracką załogą, dowodzoną przez Squarda.

Historia

Dwadzieścia Cztery Lata Temu

Dwadzieścia cztery lata przed rozpoczęciem fabuły, Piraci Wirującego Pająka zostali zmasakrowani przez Gol D. Rogera. Ich kapitan Squard był jedynym ocalałym z tamtych wydarzeń i od tego momentu szerzył nienawiść do króla piratów. Pogrążał się w coraz silniejszej depresji do czasu spotkania rywala Rogera - Edwarda Newgate'a znanego jako "Białobrody". Ten przyjął go jak własnego syna ratując go przed samotnością. Od tego momentu Squard zaczął odzyskiwać pewność siebie i był zdolny odbudować załogę Wirującego Pająka, która sprzymierzyła się z Białobrodym.

Bitwa o Marineford

Piraci Wirującego Pająka byli pośród 43 pozostałych załóg pirackich Nowego Świata wspierających Piratów Białobrodego w ataku na Marynarkę i próbie przerwania egzekucji Portgas D. Ace'a. Squard zmanipulowany przez Admirała Akainu zaatakował Białobrodego, a jako impuls traktować można fakt, że Portgas D. Ace był biologicznym synem Gol D. Rogera. Mimo tego Białobrody wybacza Squardowi i razem ze swoją załogą mogą kontynuować walkę z Marynarką. Próbują zniszczyć Marineford w czasie gdy Ace zostaje uwolniony, jako akt skruchy Squarda, jednak Białobrody nakazuje wszystkim się wycofać. Po śmierci Białobrodego z rąk Piratów Czarnobrodego i zawieszeniu broni. Piraci Wirującego Pająka ze łzami w oczach opłakują śmierć Ace'a i Białobrodego na uroczystości pogrzebowej.

Siła Załogi

Pierwotna załoga sprzed 24 lat jest nieznana. Wiemy o niej jedynie tyle, że została zdziesiątkowana przez Gol D. Rogera, a jedynym ocalałym okazał się Squard. Obecna załoga jest prawdopodobnie bardzo silna, a samemu kapitanowi udaje się zdobyć pewną reputacje w drugiej połowie Grand Line i sprzymierzyć się z Białobrodym.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 58 Rozdział 572 i Odcinek 481, Grupa Piratów Wirującego Pająka określona przez pozostałych piratów.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki