FANDOM

Piraci Wirującego Pająka[1] to grupa piratów dowodzona przez Squarda. Są podwładnymi załogą Białobrodego.

Siła załogi

Pierwotna załoga sprzed 24 lat jest nieznana. Wiemy o niej jedynie tyle, że została zdziesiątkowana przez Gol D. Rogera, a jedynym ocalałym okazał się Squard. Obecna załoga jest prawdopodobnie bardzo silna, a samemu kapitanowi udaje się zdobyć pewną reputacje w drugiej połowie Grand Line i sprzymierzyć się z Białobrodym.

Historia

Dwadzieścia cztery lata temu

Dwadzieścia cztery lata przed rozpoczęciem fabuły, Piraci Wirującego Pająka zostali zmasakrowani przez Gol D. Rogera. Ich kapitan Squard był jedynym ocalałym z tamtych wydarzeń i od tego momentu szerzył nienawiść do króla piratów. Pogrążał się w coraz silniejszej depresji do czasu spotkania rywala Rogera - Edward Newgate'a znanego jako "Białobrody". Ten przyjął go jak własnego syna ratując go przed samotnością. Od tego momentu Squard zaczął odzyskiwać pewność siebie i był zdolny odbudować załogę Wirującego Pająka, która sprzymierzyła się z Białobrodym.

Wojna na Marineford

Piraci Wirującego Pająka byli pośród 43 pozostałych załóg pirackich Nowego Świata wspierających załogę Białobrodego w ataku na Marynarkę i próbie przerwania egzekucji Portgas D. Ace'a. Squard zmanipulowany przez Admirała Akainu zaatakował Białobrodego, a jako impuls traktować można fakt, że Portgas D. Ace był biologicznym synem Gol D. Rogera. Mimo tego Białobrody wybacza Squardowi i razem ze swoją załogą mogą kontynuować walkę z Marynarką. Próbują zniszczyć Marineford w czasie gdy Ace zostaje uwolniony, jako akt skruchy Squarda, jednak Białobrody nakazuje wszystkim się wycofać. Po śmierci Białobrodego z rąk załogi Czarnobrodego i zawieszeniu broni. Piraci Wirującego Pająka ze łzami w oczach opłakują śmierć Ace'a i Białobrodego na uroczystości pogrzebowej.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 58 Rozdział 572 i Odcinek 481, Grupa Piratów Wirującego Pająka określona przez pozostałych piratów.

Nawigacja