Fandom

One Piece Wiki

Piraci Wapola

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Piraci Wapola (ワポル海賊団 Waporu Kaizokudan) była to grupa piratów który ich liderem był Wapol.

Historia

Zanim Wapol uciekł z Wyspy Drum zainicjował "polowanie lekarzów" w całym kraju. Zgodnie z jego logiką, zmuszając każdego lekarza, z wyjątkiem jego Isshi-20 do opuszczenia kraju, obywatele musieliby czołgać u jego stóp, aby uzyskać jakąkolwiek pomoc medyczną, która utrzyma je pod jego kontrolą. Jednak dwóch lekarzy udało się zostać w kraju: lekarz szarlatan Hiluluk i Kureha. Wapol następnie wpadł pomysł na pułapkę, aby wyciągnąć z ukrycia to ozprzestrzeni wiadomość, że cała Isshi 20 są chorzy (którzy nie byli) i dwie lekarze przychodzą i próbują je wyleczyć. Słysząc o tym, dr Hiluluk, który już a kilka dni ma umrzeć z powodu choroby i przypadkowym otruciu przez swojego przybranego syna, Tony Tony Choppera, przybył do zamku ale zastał tam grupę żołnierzy którzy mierzyli z na niego karabinami. Cieszę się, że lekarzom nic nie jest, Hiluluk wygłosił przemówienie na temat charakteru śmierci i pili wybuchową miksturę, tak, że nie zostanie zabity prze ludzi Wapola. Chopper poruszony jego działania i rozgniewany jak Wapol prostu śmiał się tym wszystkim, Dalton postanowił wypowiada się przeciwko jego króla, twierdząc, że: "Nie ma lekarstwa na głupotę!" Wkrótce po tym, Czarnobrody zaatakowany i Wapol i jego ludzie uciekli z Drum.

Piraci Słomianego Kapelusza po raz pierwszy spotkali z Piratami Wapola na morzu. Wykorzystując okrętu podwodnego Bliking napadli na załogę Słomianego Kapelusza ale kiedy Wapol próbowaliśmy jeść Luffy'ego został wystrzelony do oceanu, zmuszając resztę do opuszczenia w celu uratowania Wapola. Dalton, który próbuje stworzyć nowy rząd na Drum pomaga załodze znaleźć lekarza dla chorej Nami. Później Załoga Wapola szukający Piratów Słomianego Kapelusza dla zemsty w końcu znajduje się z powrotem na ich rodzinnej wyspie i Wapol postanawia wrócić na swój tron. Został jednak pokonany przez załogi Luffy'ego. Isshi 20 pokazują, że dbają o swój naród tak samo jak wszyscy inni, ale zostali zmuszeni do pracy dla Wapol żeby zostali w kraju.

Siła ataku Luffy'ego jest tak potężny, że wysyła Wapol do innej wyspy. Podczas Wapol żył w biedzie, użył jego zdolność do zmiany śmieci w zabawki aby bawić się. Dobry los chciał, że jednak jego zabawki stały się zjawiskiem międzynarodowym i stał zamożny prezes firmy zabawkarskiej. W wyniku tego, staje się o wiele bardziej bogaty i potężny, niż był w Drum i poślubił Miss Universe.

Znani Członkowie Załogi

[v · e · ?]
Piraci Wapola
Wapol Chess Kuromarimo Chessmarimo
Isshi-20 Robson Musshuru (Film)

Siła Załogi

Choć nie są oni niczym w porównaniu z głównymi bohaterami mangi i anime, Wapol i jego rząd zdołał opanować cały naród, a strach wzbudził gdy pokonał Daltona w jego "postaci ostatecznej". Należy zauważyć, że Wapol nie dostał szansy na wykorzystanie tego ostatecznej formy który byłby osiągnięty poprzez spożywanie wszystkich broni w Zamku Drum ponieważ Nami ukradła klucz do zbrojowni od niego.

Musshuru (tylko w Filmie 9) jednakże okazuje się być znacznie silniejszym przeciwnikiem niż oczekiwano; oprócz swych potężnych umiejętności walki, jego trujące zarodniki są zdolne do unicestwienia populacji na całej wyspy Drum, ale jest on jednak pokonany przez ataki Luffy'ego w trybie Gear Second.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki