FANDOM

Piraci Wapola (ワポル海賊団 Waporu Kaizokudan) była to grupa piratów który ich liderem był Wapol.

Historia

Zanim Wapol uciekł z Wyspy Drum zainicjował "polowanie lekarzów" w całym kraju. Zgodnie z jego logiką, zmuszając każdego lekarza, z wyjątkiem jego Isshi-20 do opuszczenia kraju, obywatele musieliby czołgać u jego stóp, aby uzyskać jakąkolwiek pomoc medyczną, która utrzyma je pod jego kontrolą. Jednak dwóch lekarzy udało się zostać w kraju: lekarz szarlatan Hiluluk i Kureha. Wapol następnie wpadł pomysł na pułapkę, aby wyciągnąć z ukrycia to ozprzestrzeni wiadomość, że cała Isshi 20 są chorzy (którzy nie byli) i dwie lekarze przychodzą i próbują je wyleczyć. Słysząc o tym, dr Hiluluk, który już a kilka dni ma umrzeć z powodu choroby i przypadkowym otruciu przez swojego przybranego syna, Tony Tony Choppera, przybył do zamku ale zastał tam grupę żołnierzy którzy mierzyli z na niego karabinami. Cieszę się, że lekarzom nic nie jest, Hiluluk wygłosił przemówienie na temat charakteru śmierci i pili wybuchową miksturę, tak, że nie zostanie zabity prze ludzi Wapola. Chopper poruszony jego działania i rozgniewany jak Wapol prostu śmiał się tym wszystkim, Dalton postanowił wypowiada się przeciwko jego króla, twierdząc, że: "Nie ma lekarstwa na głupotę!" Wkrótce po tym, Czarnobrody zaatakowany i Wapol i jego ludzie uciekli z Drum.

Piraci Słomianego Kapelusza po raz pierwszy spotkali z Piratami Wapola na morzu. Wykorzystując okrętu podwodnego Bliking napadli na załogę Słomianego Kapelusza ale kiedy Wapol próbowaliśmy jeść Luffy'ego został wystrzelony do oceanu, zmuszając resztę do opuszczenia w celu uratowania Wapola. Dalton, który próbuje stworzyć nowy rząd na Drum pomaga załodze znaleźć lekarza dla chorej Nami. Później Załoga Wapola szukający Piratów Słomianego Kapelusza dla zemsty w końcu znajduje się z powrotem na ich rodzinnej wyspie i Wapol postanawia wrócić na swój tron. Został jednak pokonany przez załogi Luffy'ego. Isshi 20 pokazują, że dbają o swój naród tak samo jak wszyscy inni, ale zostali zmuszeni do pracy dla Wapol żeby zostali w kraju.

Siła ataku Luffy'ego jest tak potężny, że wysyła Wapol do innej wyspy. Podczas Wapol żył w biedzie, użył jego zdolność do zmiany śmieci w zabawki aby bawić się. Dobry los chciał, że jednak jego zabawki stały się zjawiskiem międzynarodowym i stał zamożny prezes firmy zabawkarskiej. W wyniku tego, staje się o wiele bardziej bogaty i potężny, niż był w Drum i poślubił Miss Universe.

Znani Członkowie Załogi

[v · e · ?]
Piraci Wapola
Wapol Chess Kuromarimo Chessmarimo
Isshi-20 Robson Musshuru (Film)

Siła Załogi

Choć nie są oni niczym w porównaniu z głównymi bohaterami mangi i anime, Wapol i jego rząd zdołał opanować cały naród, a strach wzbudził gdy pokonał Daltona w jego "postaci ostatecznej". Należy zauważyć, że Wapol nie dostał szansy na wykorzystanie tego ostatecznej formy który byłby osiągnięty poprzez spożywanie wszystkich broni w Zamku Drum ponieważ Nami ukradła klucz do zbrojowni od niego.

Musshuru (tylko w Filmie 9) jednakże okazuje się być znacznie silniejszym przeciwnikiem niż oczekiwano; oprócz swych potężnych umiejętności walki, jego trujące zarodniki są zdolne do unicestwienia populacji na całej wyspy Drum, ale jest on jednak pokonany przez ataki Luffy'ego w trybie Gear Second.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki